#


بیوگرافی کیت هرینگتون

بیوگرافی کیت هرینگتون
1 آگوست 2017 بدون نظر 2151 بازدید

بیوگرافی کیت هرینگتون

کریستوفر کیتسبی هرینگتون …

متولد 26 دسامبر 1986 ، در لندن . او در لندن بزرگ شد و سپس در سن 11 سالگی به ورچستر نقل مکان کرد . بازیگر کلاسیک و توانا که شهرت خود را مدیون پخش سری های شبکه HBO است . کیت هارینگتون شخصیت اصلی سریال گیم آف ترونز در نقش جان اسنو برای اولین بار در این سریال تماشایی معروف و مشهور شد .

سنین جوانی و تحصیل …

کیت هارینگون در دانشگاه لندن در مدرسه گفتار و درام مرکزی تحصیل کرد . در این زمان ، هارینگتون کشف مهمی کرد . او به سی ان ان گفت که متوجه شده است که اسمش تنها یک نام مستعار است . ” من به مدرسه رفتم ، و در برگه امتحانات خود اسم خود را کیت هارینگتون می نوشتم تا یک بار معلم گفت: ” این نام تو نیست “و من گفتم : ” بله ، من فکر می کنم که نام خودم را نمی دانم !! ” ، “نه ، نام شما کریستوفر است . ” من کمی از مادرم ناراحت شدم .”

بلافاصله پس از فارغ التحصیلی در سال 2008 ، او در لندن با بازی در ” اسب جنگی ” درخشید . هارینگتون اولین بار در سال 2011 با نخستین فصل از سریال بازی تاج و تخت Game Of Thrones به دنیا شناسانده شد . او با بازی نقش جان اسنو ، جنگجو و پسر حرام زاده لرد ادارد استارک در این نمایش زیبا هنر نمایی می کند .

هارینگتون برای اولین بار رویای حرفه ای دیگری که در حال رشد بود ، را دنبال کرد . همان طور که وی به دفعات گفته : ” من همیشه تصور می کردم که روزنامه نگاری یا خبرنگاری پیشه من خواهد بود و هرگز به عنوان یک کار حرفه ای به بازیگری نگاه نمی کنم بلکه به عنوان یک سرگرمی آن را می بینم . ” هنگامی که او در دانشکده زبان و ادبیات دانشگاه لندن پذیرفته شد ، آهنگ و جریان زندگی او تغییر کرد . هارینگتون برای بازگشت به صحنه توضیح داد که ” رفتن به مدارس به اصطلاح بالا در لندن بسیار ، بسیار دشوار است . “

بازی تاج و تخت …

هارینگتون پس از فارغ التحصیلی در سال 2008 اولین نقش اصلی خود را در صحنه لندن به خود اختصاص داد . او یک مرد جوان را بازی کرد که به دنبال حیوان مورد علاقه خود در جنگ می گشت ” اسب جنگی “. پس از ” اسب جنگی ” ، هارینگتون به زودی برای معروف ترین قسمت خود در طول زندگی اش آماده شد . هنگامی که او برای اولین بار جان اسنو ، پسر حرام زاده لرد ادارد استارک ، را در سریال بازی تاج و تخت بازی کرد ، کمی به اطراف خود نگاه کرد و علاقه و احساس مردم به خودش را درک کرد .

هارینگتون به روزنامه ” Daily Mail ” گفت : ” من یک چشم سیاه داشتم ، چون من نقش کم رنگی داشتم ، اما فکر می کردم که ممکن است آن کمک کرده باشد . آیا می دانید  کودک با چشمان سیاه چه کسی است؟ ” وقتی هارینگتون پس از تیراندازی در قسمت آزمایشی نمایش ، از او خواسته شد تا چهره خود را تغییر دهد ، تولیدکنندگان از او خواستند که موهایش و ریش خود را رشد دهد و شامپو را از بین ببرد تا او را  کمی کثیف تر و خشن تر نگاه دارد .

بر سکوی شهرت …

بر اساس رمان های فانتزی نویسنده توانا ” جرج مارتین آر آر ” ، Game of Thrones در سال 2011 عرضه شد و به سرعت به دنبال پیروزی های بیش تر بود . هارینگتون موفقیت نمایشگاه را به GQ توضیح داد : ” من فکر می کنم افراد و مردم مانند Game of Thrones هستند چون مردم به این که به عنوان ادم احمق رفتار نکنند پاسخ می دهند . این یک داستان واقعا پیچیده است و دنبال کردن آن بسیار سخت است و مردم دوست دارند که این پازل را هر چه زود تر حل کنند . همچنین احتمالا مواردی چون صحنه های خشن و برهنگی ها و بی بند و باری های جنسی به زیبایی داستان می افزاید . “

در سال 2015 طرفداران هارینگتون و هم چنین سریال گیم آف ترونز یک شوک شگفت انگیز را دریافت کردند ، که جان اسنو در پایان فصل پنجم با سریال خداحافظی می کند و می میرد . در حالی که برخی از بینندگان هنوز در انکار هستند ، هارینگون اصرار داشت تا Entertainment Weekly هیچ ردپایی از شخصیت وی در فصل بعد به جا نگذارد . “من گفته ام که من مرده ام ، من مرده ام ، من فصل بعد نمی آیم . ” اما او برگشت و در سال 2016 اولین نامزدی Emmy خود را برای کار خود در نمایش گیم آف ترونز دریافت کرد .

فراتر از وستروس …

هارینگتون همزمان که در حال کار بر روی Game of Thrones بود ، زمان برای انجام پروژه های دیگر پیدا کرد . او سال 2014 در رویداد تاریخی ” Pompeii ” با Carrie-Anne Moss و Kiefer Sutherland و در نمایشنامه Vera Brittain با عنوان ” Testament of Youth ”  با آلیشیا وایکاندر و امیلی واتسون بازی کرد . سال بعد هارینگتون در یک کمدی جدید دیده شد که او در مقابل اندی سامبرگ ستاره گرفت . هارینگتون همچنین در فیلم Brimstone با داکوتای فانینگ و گای پرسی نیز ظاهر شد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *