#


جکی چان و استالونه در بغداد سابق

جکی چان و استالونه
14 می 2017 بدون نظر 1935 بازدید

جکی چان و استالونه در بغداد سابق

جکی چان و استالونه در بغداد سابق

به گزارش از من بپرس، بغداد سابق عنوان یک فیلم اکشن است که جکی چان و سیلوستر استالونه به عنوان بازیگر در آن حضور خواهند داشت.

این فیلم داستان دو سرباز سابق نیروهای ویژه آمریکا با بازی جکی چان و سیلوستر استالونه را بازگو می کند که مأموریت می یابند تا دسته ای از افراد غیرنظامی را در «بزرگراه مرگ» در شهر بغداد تا رسیدن به جایی امن همراهی کنند.
از اسکات وائو، کارگردان اکشن پرفروش جنون سرعت به عنوان کارگردان بغداد سابق نام برده می شود. البته این در حد گمانه زنی و منوط به موافقت در مذاکره بر سر قرارداد، است.

اما خبر خوب برای دوستداران استالونه و جکی چان این است که حضور این دو غول اکشن سینما در فیلم قطعی شده است.

چینی ها سرمایه فیلم را تأمین می کنند

این فیلم را چینی ها را با سرمایه خودشان خواهند ساخت. سرمایه ای که بالغ بر 80 میلیون دلار خواهد بود.

در صورت تحقق این پروژه، بغداد سابق به یکی از پرهزینه ترین فیلم های ساخت کشور چین تبدیل خواهد شد. اما به نظر می رسد حضور بازیگرانی مانند استالونه و چان تهیه کنندگان را مطمئن کرده است که بودجه فیلم را تأمین کنند.

استالونه که چند سال پیش با دست یابی به عنوان بزرگ ترین بازیگر اکشن قرن بیستم، آرنولد شوارتزنگر را کنار زده بود، در خارج از آمریکا نیز بازیگر پرفروشی است.

او در یکی از آخرین پروژه هایش به عنوان کارگردان، مجموعه ای از مشهورترین بازیگران اکشن مانند آرنولد شوارتزنگر، جت لی، جیسون استتهام، دالف لاندگرن و اریک رابرتز را دور خودش گرد آورد. این سری فیلم ها با عنوان بی‌مصرف‌ها توانست به فروش بالایی در جهان دست پیدا کنند.

جکی چان نیز که از ستاره های بسیار باسابقه سینمای رزمی است، در آمریکا و سایر کشورها از محبوبیت بالایی برخوردار است. مجموعه فیلم های ساعت شلوغی با بازی این کهنه کار سینما، از نمونه کارهای وی هستند که از فروش بالایی برخوردار شدند.

برچسب ها برچسب‌ها:, , , ,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *