#


فصل هشت گیم آف ترونز و جدایی جیمی از سرسی …

فصل هشت گیم آف ترونز
6 سپتامبر 2017 بدون نظر 5929 بازدید

فصل هشت گیم آف ترونز و جدایی جیمی از سرسی …

نیکولای کاستر والدو ، بازیگر نقش جیمی لنیستر ، از جدایی نهایی جیمی و سرسی در فصل هشت گیم آف ترونز صحبت می کند …

رابطه این دو لنیستر در فصل هشت گیم آف ترونز چگونه خواهد بود ؟ جیمی در ابتدای سریال ، با پرت کردن برن از بالای برج و شمشیر کشیدن روی ند استارک ، رابطه با خواهر خود و … از دید خیلی از بینندگان شخصیتی منفور بود . اما پس از قطع شدن دستش ، همگی شاهد تغییری محسوس در روحیات او و به گونه ای مثبت تر شدن او بودیم …

این تغییرات در فصل هفتم به اوج خود رسید ؛ یک مرگ راحت برای لیدی اولنا ، ترک نکردن نبرد هنگام حمله دنریس ، حرکت شجاعانه او و حمله به دنریس ( برای پایان دادن به جنگ ) ، و در نهایت کنار گذاشتن خواهرش و ماندن پای قولی که داده بود ؛ حالا جیمی را به یکی از محبوب ترین شخصیت های سریال تبدیل کرده است .

نیکولای در مورد بارداری سرسی و اینکه سرسی به او گفت به همه اعلام می کند که پدر بچه جیمی است ، می گوید :

” مسئله‌ای نیست ، این چیزی بود که جیمی تمام عمرش می خواست ، درسته که روابط خواهر ، برادری آن ها شایسته نیست ، اما واقعیت دارد ؛ او عاشق سرسی است و این عشق اشتباه ، مخفیانه و خطر ناک بوده است . پس فکر این که بتواند علنا شوهر او باشد و برای فرزندش بجای دایی ، یک پدر واقعی باشد ، از نظر جیمی بسیار شگفت انگیز است . ”

جیمی نیاز به یک شوک داشت …

او توضیح داد که جیمی در روند بی میلی اش به سرسی احتیاج به یک شوک داشت ، و این شوک را وقتی دریافت کرد که سرسی برای یک لحظه می خواست او را بدلیل نا فرمانی اعدام کند و به سر گرگور اشاره کرد ، این جا بود که فهمید تمام عشق و علاقه او به سرسی کاملا یک طرفه بوده است …

نیکولای در رابطه با احساسش هنگام بازی در آن سکانس اظهار می کند :

” من مدت زیادی منتظر این صحنه بودم ، به این فکر بودم که جیمی قبلا کار های بسیار احمقانه ای از سرسی دیده است ، اما این که به همه و به جیمی دروغ بگوید غیر قابل تحمل بود . یعنی چقدر باید این زن رو تحمل کرد ، تا قبل از این که خیلی دیر بشه … به نظر من سکانس خیلی با شکوهی بود . ”

در نهایت شما را به دیدن ویدئویی بسیار زیبا و با شکوه از ، سکانس های زیبای بازی نیکولای کاستر والدو ، در نقش جیمی لینستر ، دعوت می کنیم . با ما همراه باشید .

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *