#


قهرمان بازی نیکولای کاستر والدو ، بازیگر نقش جیمی لنیستر ، در قسمت ” غنائم جنگ ” …

نیکولای کاستر والدو
23 آگوست 2017 بدون نظر 2691 بازدید

قهرمان بازی نیکولای کاستر والدو ، بازیگر نقش جیمی لنیستر ، در قسمت ” غنائم جنگ ” …

مصاحبه نیکولای کاستر والدو ، بازیگر نقش جیمی لنیستر ، در مورد جنگ قسمت چهارم فصل هفت سریال گیم آف ترونز  …

نفس های همه ما هنگام تماشای قسمت چهارم در سینه حبس شده بود . اچ بی او لحظه به لحظه سکانس های هیجان انگیز تری به نمایش می گذاشت و هیچ کدام نفس گیر تر از صحنه تلاش جیمی برای کشتن دنریس نبود …
صحنه ای باشکوه و احساسی ، شاه کش ، فرمانده تک دست ارتش لنیستر ، سوار بر اسب سفیدش از میان آتش و جنازه خاکستر شده سربازانش به سمت دنریس تارگرین می تازد ؛ جیمی هیچ شانسی در برابر دروگون ، محافظ دنریس ، ندارد و این را هم خودش می داند و هم تیریون …

آیا این یک حرکت احساسی و بدون فکر از طرف یک فرمانده شکست خورده بود ؟

یا تلاشی برای خودکشی از طرف مردی بود که دیگر نمی توانست با شرایط فعلی زنده بماند ؟ نیکولای کاستر والدو ، بازیگر نقش جیمی ، طی مصاحبه ای با ” نیویورک تایمز ” در مورد تصمیم جیمی برای حمله به دنریس در جنگ قسمت چهارم ، بیان کرد : ” جیمی احمق نیست . او می دونه که احتمال موفقیتش بسیار کمه … و می دونه که هیچ راهی برای شکست دادن این دختر تارگرین و اژدهایانش وجود نداره . اون می دونه که تنها راه اینه که یجوری اون دختر رو بکشه ، و برای یک ثانیه این امکان رو فراهم می بینه … ”

نیکولای کاستر والدو ، ستاره فیلم های با بودجه بالا …

مانند ” black hawk down ” و ” gods of Egypt ” ، و بقیه بازیگران تقریبا 3 هفته درگیر فیلم برداری این جنگ بودند … او در مصاحبه گفت : ” اتفاقات بسیار عجیبی بعد از اینکه کلمه ” اکشن ” گفته می شه به وقوع می پیونده … جیمی لنیستر هیچ وقت کوچک ترین نگرانی ای برای افتادن از اسب نداره ، اما من بعنوان بازیگر نقش این نگرانی رو دارم … ”

نیکولای کاستر والدو

پشت صحنه نبرد قسمت چهارم

وی در مورد تصمیم نهایی جیمی برای حمله به دنریس بیان کرد …

” جیمی همینه . بعضی اوقات قبل از اینکه فکر کنه ، کارشو انجام می ده … ” نیکولای هم چنین اظهار کرد که سرسی اهمیت خیلی زیادی در این تصمیم جیمی داشته : ” او خواهرش رو نجات میده ، حتی اگه تنها کسی باشه که باور داره خواهرش به نجات یافتن احتیاج داره … ”

یک روز زیر آب برای فیلم برداری 5 ثانیه !!!

و در مورد سکانس آخر ، که در آن جیمی با زرهش به عمق آب فرو می رود ؛ آیا در اعماق دریاچه غرق خواهد شد ؟ نیکولای مجبور شد یک روز کامل را زیر آب برای فیلم برداری سپری کند تا بالاخره این صحنه خوب از آب در بیاید : ” باید بری پایین ، باید فشار آب رو با بدنت تنظیم کنی ، و من در این کار زیاد خوب نیستم ؛ خیلی سخت بود ، روز خیلی سختی بود … ”

مرحله آخر …

و قدم آخر برای برداشت این صحنه غلبه به ترس نیکولای در مورد غرق شدن بود ، مخصوصا با وجود زرهش … ” در اون لحظه همیشه به غواصانی وابسته هستی که به محضی که علامت بدی میان سراغت و فکر می کنی که اگه اتفاقی بیافته می تونی فرار کنی ؛ اما به خاطر وجود زره ، من نمی تونستم فرار کنم . وقتی این کارو شروع می کردم دیگه کاری از دستم ساخته نبود … توی ذهنم می دونستم که امینتم کاملا تضمین شده هست ، اما وقتی که نمی تونی ببینی و نمی تونی حرکت کنی و فشار آب روی بدنته ، حس خیلی افتضاحی بهت دست می ده … اما در نهایت یه صحنه خیلی جذاب از آب در اومد … ”

حال آیا جیمی زنده خواهد ماند ؟

نیکولای بیان کرد : ” نجات پیدا کردن از اون موقعیت غیر ممکن به نظر می رسه ، حداقل خوبیش اینه که جیمی زره گارد پادشاهی رو که از برنز ساخته شده نپوشیده بود … ”

_________________________

شخصیت جیمی از جمله شخصیت هایی بود که در طی این شش فصل اخیر دچار تحولات گسترده ای شد و از یک شخصیت منفور که برن استارک بی گناه رو از برج پایین انداخت ، تبدیل به یکی از محبوب ترین شخصیت ها از نظر طرف داران شد . خیلی بعید به نظر می رسد که شخصیت مهم جیمی به این راحتی از خط داستان حذف شود پس بنابراین به احتمال زیاد جیمی از دریاچه جان سالم بدر خواهد برد …

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *