#


مارک والبرگ، تام کروز، شاهرخ خان و سلمان خان در میان فهرست پردرآمدترین ها

فوربز
13 ژوئن 2017 بدون نظر 2143 بازدید

مارک والبرگ، تام کروز، شاهرخ خان و سلمان خان در میان فهرست پردرآمدترین ها

مارک والبرگ، تام کروز، شاهرخ خان و سلمان خان در میان فهرست پردرآمدترین ها

به گزارش از من بپرس، فهرست صدتایی پر درآمدترین افراد جهان توسط مجله فوربز و بر طبق سنتی هر ساله معرفی شد.

فوربز که یک مجله اقتصادی است، این فهرست را در سایت خود منتشر کرده است. در این لیست علاوه بر چهره های هنری از دنیای سینما، موسیقی و تلویزیون، به اسامی ورزشکاران و نویسندگان و… نیز بر می خوریم.

شان دیدی کامز

در صدر جدول فوربز شان دیدی کامز قرار دارد که یک رپ کن آمریکایی است. کامز با درآمدی بالغ بر ۱۳۰ میلیون دلار این رتبه را به دست آورده است. این رپ کن 47 ساله تا کنون هفت آلبوم منتشر کرده که اولین آن در سال 1997 به نام No Way Out و آخرین آن به نام (Money Making Mitch) MMM در سال 2015 به بازار آمده است.

بیانسه

بیانسه

بیانسه

بیانسه، خواننده، هنرپیشه و ترانه سرای آمریکایی دومین رتبه این فهرست را به خود اختصاص داده است. بیانشه در سال گذشته 150 میلیون دلار درآمد داشته است. این خواننده پاپ تا کنون بیش از سیزده آلبوم و تعداد زیاید تک آهنگ منتشر کرده است.

بیانسه با برنده شدن 22 جایزه گرمی و نامزدی بی شمار در این معتبرترین جشنواره موسیقی جهان یکی از رکورداران این عرصه نیز محسوب می شود.

جی کی رولینگ

اما رتبه سوم این فهرست به یک نویسنده اختصاص دارد. جی کی رولینگ، نویسنده انگلیسی و خالق مجموعه رمان های هری پاتر. این نویسنده که با نوشتن این داستان درباره یک مدرسه جادوگری توانست نه تنها زندگی خود، بلکه زندگی بسیاری از خوانندگان و سینما دوستان را نیز تغییر بدهد، در سال گذشته ۹۵ میلیون دلار کسب کرده است.

این درآمد به فروش بالای نمایشنامه «هری پاتر و فرزند نفرین ‌شده» که به هشتمین کتاب هری پاتر معروف شده مربوط می شود. حق اقتباس سینمایی از هری پاتر و پارک‌های موضوعی «دنیای جادوگری هری پاتر» در استودیوهای «یونیورسال» نیز بر این درآمد افزوده اند.

جی کی رولینگ که در آستانه جشن گرفتن بیستمین سالگرد انتشار اولین رمان از مجموعه هری پاتر است، در حال حاضر مشغول نوشتن فیلمنامه اقتباسی «هیولاهای شگفت ‌انگیز و زیستگاه‌ آنهاست.

دریک

چهارمین رتبه فهرست مجله فوربز به دریک، خواننده و بازیگر سیاه پوست کانادیی تعلق دارد. دریک نیز یک رپ کن است و از سال 2009 که اولین آلبومش را منتشر کرده تا کنون 7 آلبوم موسیقی را به بازار عرضه کرده است.

این خواننده که در سال گذشته درآمدی بالغ بر 94 میلیون دلار داشته، توانسته جایگاه چهارم فهرست پردرآمدها را صاحب شود.

کریستین رونالدو

کریستین رونالدو، ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید که تا کنون سه بار توپ طلای بهترین بازیکن جهان را برنده شده، در رتبه پنجم قرار دارد. رونالدو در سال گذشته 93 میلیون دلار درآمد داشته که در میان غول های حاضر در دنیای فوتبال موفقیتی عظیم به شمار می رود.

علاوه بر قراداد بازی در رئال مادرید، بخشی از درآمد این بازیکن نابغه به تبلیغاتی که او در آنها حاضر می شود، اختصاص دارد.

گفتنی است که لیونل مسی، نابغه آرژانتینی بارسلونا رتبه چهاردهم این فهرست را در اختیار دارد.

ویکند
ویکند

ویکند

باز هم یک نفر دیگر از دنیای موسیقی. ویکند، خواننده، آهنگساز و ترانه سرای سیاه پوست کانادایی با 92 میلیون دلار در رده ششم قرار گرفته است.

این خواننده 27 ساله که در سال 2010 و با انتشار چند آهنگ در یوتیوب به شهرت رسید، دو جایزه گرمی و همچنین یک اسکار را نیز در کارنامه اش دارد.

هوارد استرن

هوارد استرن 63 ساله که تهیه کننده، مجری و بازیگر تلویزیونی و رادیویی است، با درآمد 90 میلیون دلاری در رتبه هفتم قرار دارد. این درآمد برای یک چهره تلویزیونی و رادیویی موفقیت بزرگی محسوب می شود. معروف ترین برنامه استرن شوی هوارد استرن نام دارد.

کلد پلی

گروه کلد پلی نیز با درآمدی 88 میلیون دلاری و قرار گرفتن رد جایگاه هشتم فهرست پردرآمدها، سال موفقیت آمیز موزیسین ها را تکمیل کرده است. کلد پای گروهی است که در گونه آلترناتیو راک فعالیت می کند. این گروه انگلیسی متشکل از کریس مارتین، جانی باکلند، گای بریمن و ویل چمپیون است که تا کنون 7 آلبوم را منتشر کرده اند.

جیمز پترسون

جیمز پترسون که پارسال در همین رده بندی به عنوان پردرآمدترین نویسنده جهان انتخاب شده بود، امسال این مقام را به جی کی رولینگ واگذار کرده است و خود در جایگاه نهمین فرد پردرآمد جهان تکیه زده است. پترسون در سال گذشته 87 میلیون دلار پول به جیب زده است!!

از آثار این نویسنده 70 ساله که به خاطر نوشتن سری داستان های الکس کراس مشهور شده تا کنون نزدیک به دوازده اقتباس سینمایی و تلویزیونی صورت گرفته است و همین منبع اصلی این درآمد کلان محسوب می شود.

لبرون جیمز

لبرون جیمز، ستاره 32 ساله تیم بسکتبال کلیولند کاوالیه ر در رتبه دهم فهرست فوربز قرار گرفته است تا دومین ورزشی ده رتبه اول باشد. این بازیکن رتبه اش را به علت درآمد 86 میلیون دلاری اش به دست آورده است. مبلغی که جایگاه بیست و دوم سال قبل را دوازده پله ارتقا داده است.

در ادامه لیست را به طور گذری و به جهت اشاره به هنرمندان این فهرست مرور خواهیم کرد:

جاستین بیبر؛ خواننده: ۸۳.۵ میلیون دلار، رتبه سیزدهم

بروس اسپرینگستین؛ خواننده: ۷۵ میلیون دلار، رتبه پانزدهم

ادل؛ خواننده: ۶۹ میلیون دلار؛ شانزدهم

جری سینفیل؛ کمدین: ۶۹ میلیون دلار، رتبه هیجدهم

مارک والبرگ

مارک والبرگ

مارک والبرگ؛ بازیگر: ۶۸ میلیون دلار، رتبه بیستم

متالیکا؛ گروه موسیقی: ۶۶.۵ میلیون دلار، رتبه بیست‌ و یکم

وین دیزل؛ بازیگر: ۵۴.۴ میلیون دلار

آدام سندلر؛ بازیگر: ۵۰.۵ میلیون دلار

جکی چان؛ بازیگر: ۴۹ میلیون دلار

رابرت داونی جونیور

رابرت داونی جونیور

رابرت داونی جونیور؛ بازیگر: ۴۸ میلیون دلار

تام کروز؛ بازیگر:  ۴۳ میلیون دلار

تام کروز

تام کروز

شاهرخ خان؛ بازیگر: ۳۸ میلیون دلار‌

جنیفر لوپز؛ خواننده و بازیگر: ۳۸ میلیون دلار

سلمان خان؛ بازیگر: ۳۷ میلیون دلار

 

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *