#


عارف لرستانی همراه با مهران مدیری

عارف لرستانی همراه با مهران مدیری
15 آوریل 2017 بدون نظر 1359 بازدید

عارف لرستانی همراه با مهران مدیری

عارف لرستانی با مهران مدیری

عارف لرستانی یکی از بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون بود که در 15 ام بهمن، سال 1350 خورشیدی چشم به جهان گشود و با مجموعه ی جنگ 77 که به کارگردانی آقای مهران مدیری به نمایش درآمد، پا به عرصه ی بازیگری نهاد و در چندین مجموعه ی تلویزیونی و فیلم سینمایی به ایفای نقش های ماندگار پرداخت..

اکثر بینندگان سینما و تلوزیون، عارف لرستانی را با مجموعه ی آثار او که چندی پیش در برنامه دورهمی به کارگردانی مهران مدیری به عنوان میهمان برنامه حضور داشت، اعلام کرد که با وجود پدری نظامی، فرزند سالاری در خانواده ی او جایی نداشته است و به خاطرات دوران تحصیلی و کودکی اشاره مختصری نمود. او سالها به ورزش کشتی علاقه مند بوده و علی رقم وجود شرایط جنگ در شهر محل زندگی اش، این ورزش را ادامه داده است.

عارف لرستانی

او بیان کرد که دوست دارد فرزندش شبیه مادرش باشد و از لحاظ جدیت و پشتکار شبیه او بشود.
در این گفت و گو وی به علت عمل جراحی بینی خود نیز اشاره کرد که این امر را ناشی از دوران ورزش کشتی خود دانشت.

علت بازیگری وی نیز آشنایی با متون نمایشنامه در کلاس درس و راه یابی به تئاتر مدارس و علاقه ی وی به این مقوله ذکر شد که مسیر با تحصیل دانشگاهی در رشته ی بازیگری دنبال شد. عارف لرستانی گفت که در میان بازیگران طنز پرداز، مهران مدیری را تحسین می کند و در زمینه ی بازیگری غیر طنز، آقای آتیلا پسیانی بازیگر مورد علاقه ی او است. و تحت تاثیر بازی او قرار می گیرد.
از دیدگاه عارف لرستانی، اکبر عبدی بامزه ترین بازیگر ایران است. این بازیگر سینما و تلویزیون ایران شب گذشته در اثر ایست قلبی در 45 سال زندگی خود، دار فانی را وداع گفت.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *