#


سلبریتی هایی که اهل ولخرجی نیستند

18 اکتبر 2018 بدون نظر 1977 بازدید

سلبریتی هایی که اهل ولخرجی نیستند

با برخی از سلبریتی هایی که اهل ولخرجی نیستند آشنا شوید

دنیای سلبریتی ‌ها مملو از چهره‌ های معروفی شده است که غرق در ثروت و دارایی می باشند و سوار بر جت ‌های شخصی و خودروهای گران‌ بها مشاهده می شوند. این مسئله موجب گشته تا تصور افراد معمولی بر این باشد که سلبریتی‌ ها فکر می ‌کنند تافته جدا بافته هستند و دوست ندارند که در بین مردم عادی حضور یابند و زندگی معمولی ندارند.

ولی این سکه یک روی دیگر هم دارد و علاوه بر سلبریتی‌ هایی که بیش از حد خودشان را می ‌گیرند و علاقه ای به زندگی معمولی و حضور در میان مردم عادی ندارند، سلبریتی ‌هایی هم هستند که اهل فخر فروشی نیستند و راحت ‌تر از آنچه که فکر کنید در جامعه حضور پیدا می کنند.

در این مطلب می خواهیم برخی از سلبریتی ‌هایی که اهل ولخرجی نیستند و رابطه خوبی با اجتماع دارند را معرفی کنیم.

  1. آنجلینا جولی

آنجلینا جولی به عنوان یکی از معروف ترین سلبریتی ‌های هالیوودی به شمار می رود و از نظر ثروت و دارایی هم به حدی پول دارد که حساب این پول‌ ها از دستش در رفته است. با این وجود انتظار می ‌رود آنجلینا جولی به هیچ عنوان در مکان‌ های عمومی همچون یک انسان عادی دیده نشود.

ولی این چنین باوری کاملا اشتباه است و تقریبا سه سال پیش سرنشینان یک هواپیمای مسافربری معمولی با تعجب دیدند که آنجیلنا جولی همراه با خانواده‌ خو سوار این هواپیما شدند. این هواپیما در حال رفتن به پاریس بود و آنجلینا جولی همراه با بچه ‌هایی که به فرزند خواندگی گرفته است خیلی عادی همچون دیگر مسافرین در این هواپیما حضور پیدا کردند.

  1. کریستن بل

کریستن بل با ۳۸ سال سن دارای پول و ثروت بسیاری می باشد ولی تا می‌ تواند از شهرت دوری می کند و سعی می کند تا زندگی معمولی داشته باشد. این سلبریتی با دارایی که دارد می ‌تواند از بهترین فروشگا‌ه‌ های هر شهری به طور اختصاصی بازدید و خرید نماید ولی ترجیح می ‌دهد در کنار افراد عادی به خرید برود و هم کلام شدن با مردم جامعه را به گوشه‌ گیری و پنهان شدن پشت طلا و ثروت ترجیح می ‌دهد. بهتر است بدانید کریستن بل به دنبال کوپن ‌های تخفیف برای خرید خود است و فروشگاه‌ هایی را انتخاب می‌ کند که فستیوال ‌های فروش خوبی گذاشته باشند.

  1. کیت هاتسون

بسیاری از سلبریتی ‌ها دارای هزار و یک خدم و حشم هستند که همه ی کارهای روزانه آن ‌ها را انجام ‌می دهند. ولی کیت هاتسون از آن دسته از سلبریتی ‌هایی است که حاضر نیست لذت خرید را به خدمتکارانش بدهد و همچون یک فرد معمولی برای خرید به فروشگاه می‌ رود. به همین خاطر است که برخی مواقع تصاویری از این سلبریتی در حال خرید خوراکی و لوازم مورد نیاز معمولی روزانه در شبکه‌ های اجتماعی منتشر می گردد.

  1. ریس ویترسپون

معدود سلبریتی وجود دارد که به رانندگی در خیابان ‌های پر ترافیک علاقه داشته باشد و در بسیاری از مواقع سلبریتی‌ ها تنها برای تفریح رانندگی می ‌کنند و در دیگر مواقع راننده ‌ای که استخدام کرده ‌اند آن ‌ها را به مقصد مورد نظرشان می‌ رساند.

همینطور راننده وظیفه دارد تا به خودرو رسیدگی کند، ولی داستان ریس ویترسپون تفاوت دارد و با سلبریتی ای طرف هستیم که علاوه بر این که ترجیح می‌ دهد به تنهایی رانندگی کند بلکه حتی برای زدن بنزین به خودروی خود نیز بدون کمک گرفتن از کسی این کار را انجام می دهد.

در همین خصوص چندین بار ریس ویترسپون در پمپ‌ بنزین در حال پرکردن باک خودروی خود دیده شده است، این موضوع چیزی است که کمتر در بین سلبریتی ‌ها وجود خواهد داشت.

  1. جسیکا آلبا

امروزه از جسیکا آلبا خبر بسیار کمی شنیده می شود و هواداران این سلبریتی برجسته چشم ‌انتظار خبرهای بیشتری از می باشند. بهتر است بدانید که جسیکا آلبا زیاد به خبرسازی و ایجاد حاشیه علاقه ای ندارد و زندگی معمولی و بی ‌سروصدا را به زندگی پرحاشیه تعداد زیادی از سلبریتی ‌ها ترجیح می ‌دهد.

این هنرپیشه معروف زندگی به طور کامل معمولی دارد و برای خرید مایحتاج منزل تنهایی به فروشگاه ‌های زنجیره ‌ای مراجعه می‌ کند. این مسئله موجب گشته تا تصاویر بسیاری را از جسیکا آلبا در حال خرید و حمل سبد‌‌‌ پر از وسایل مشاهده کنید.

  1. سارا میشل گلر

سارا میشل گلر که بازی اش در سریال buffy the vampire slayer را هرگز از یاد نخواهیم برد مدتی است از حواشی دنیای سلبریتی ‌ها فاصله گرفته است و به زندگی معمولی و ساکت رو آورده است.

این هنرپیشه جذاب هالیوود برای خرید کردن وسواس بسیاری دارد و اهل ولخرجی نیست، به همین خاطر حراجی‌ ها و فستیوال ‌های فروش را به فال نیک می ‌گیرد و دائما به دنبال خرید کالاهای ارزان ‌قیمت می باشد.

وی در مصاحبه‌ های خود هم بدون اینکه از این مسئله احساس شرمندگی کند بر این ادعا است که از خرید کالاهای ارزان ‌قیمت لذت می ‌برد و همواره به دنبال خوردن خوراکی‌ های خوشمزه با قیمت ‌های مناسب می باشد.

  1. جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در کنار هنر به تجارت علاقه بسیاری دارد و در زمینه های گوناگون فعالیت می کند که در این مورد می ‌توان به برند تولید لباس jlo اشاره کرد، با این وجود انتظار می ‌رود سلبریتی که در کنار ثروت بسیاری که دارد و دارای چندین برند تولید لباس و پوشاک لاکچری نیز می باشد، همیشه بهترین لباس‌ ها را بپوشد.

ولی واقعیت چیز دیگری را نشان می دهد و این ستاره دنیای هالیوود زیاد اهل پوشیدن لباس ‌های گران‌ قیمت و فخر فروشی نمی باشد. در اصل جنیفر لوپز علاقه زیادی به زندگی معمولی و ساده دارد و مشاهده شده که لباس‌ هایی با قیمت بسیار کم در حد ۲۵ دلار می پوشد.

  1. جنیفر لارنس

جنیفر لارنس که دارنده جایزه اسکار است و این روزها ثروت بسیاری به جیب زده است دارای زندگی بسیار ساده ای می باشد. این بازیگر سرشناس اهل تجملات و زندگی لاکچری نیست و برای اثبات این موضوع هنوز در آپارتمانی زندگی می ‌کند که پیش از معروف شدن به آن نقل مکان کرده بود.

بر همین اساس در زندگی جنیفر لارنس خبری از خانه ‌های اشرافی نیست، از سوی دیگر لارنس دوست ندارد تا از خودروهای گران ‌قیمت استفاده کند و با یک خودروی شورولت ولت به محل کار خود می رود.

  1. مارگو رابی

احتمالا مارگو رابی را در فیلم the wolf of wall street دیده اید و به یاد دارید، در این فیلم مارگو رابی دارای زندگی اشرافی بود و پول و روت بسیاری داشت، وی در زندگی شخصی هم چیزی کم ندارد و پول و اموال بسیار زیادی دارد ولی این ستاره درخشان هالیوود با لباس ‌های بسیار معمولی در خیابان و در بین مردم عادی حاضر می ‌شود و از خوراکی‌ فروشی‌ های خیابانی غذا می‌ خرد. این بازیگر برجسته دارای زندگی معمولی می باشد و برخی مواقع در گوشه‌ و کنار شهر محل زندگی خود با ظاهری ساده حضور پیدا می کند.

  1. آماندا سایفرد

آماندا سایفرد با ۳۲سال سن که بازی وی را در فیلم mama mia هرگز از یاد نمی بریم دارای شخصیت بسیار ساده و افتاده ‌ای می باشد. این بازیگر معروف هالیوود تا جایی که امکان دارد از تجملات فاصله می گیرد و به جای اینکه خرید مایحتاج روزانه خود را به دستیارانش بسپارد ترجیح می ‌دهد همچون یک بانوی خانه‌ دار به فروشگاه ‌های موادغذایی برود و با سبدی پر از خوراکی و مواد لازم منزل راهی خانه‌ اش شود.

  1. ونسا هاجنز

بسیاری از سلبریتی ‌ها تلاش بسیاری می ‌کنند تا به موفقیت و شهرت برسند و در میان مردم مشهور شوند ولی بعد از مشهور شدن خودشان را نظرها پنهان می ‌کنند و به دنبال جای امنی هستند تا دور از چشم افراد دیگر زندگی عادی داشته باشند.

وسا هاجنز نیز از جمله این گونه سلبریتی ‌ها به شمار می رود و تمایلی به زندگی اشرافی و مجلل ندارد و زندگی معمولی را ترجیح می ‌‌دهد. به همین خاطر ونسا هاجنز همچون افراد معمولی با لباس راحتی جلوی دوربین حضور می یابد تا به طرفداران خود ثابت کند که وی نیز یک انسان معمولی بوده و هیچ امتناعی از سبک زندگی ساده و بی‌ ریا ندارد.

  1. اوا مندس

اوا مندس با ۴۴ سال سن که یک سلبریتی زیبارو است و همیشه خنده بر لب دارد به زندگی معمولی افتخار می ‌کند. بهتر است بدانید تقریبا ده سال پیش انجمن جراحان زیبایی آمریکا از متخصصان زیبایی، در مورد انتخاب بهترین لبخند یک نظرسنجی انجام دادند و در این نظر سنجی لبخند این ستاره سرشناس با دریافت ۳۸درصد رأی موفق شد عنوان بهترین لبخند را به خود اختصاص دهد.

واقعا هم باید گفت لبخند این ستاره هالیوودی سرشار از سادگی و محبت است و این مسئله را می ‌توان در سبک زندگی وی نیز دید. مندس همه ی مسائل روزانه خود را به طور شخصی انجام می ‌دهد و خرید لوازم مورد نیاز منزلش را به هیچ عنوان به دستیارانش واگذار نمی ‌کند.

به همین خاطر احتمال مشاهده اوا مندس در فروشگا‌ه ‌های گوناگون در حالی که سبد خرید در دست دارد بسیار زیاد خواهد بود.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *