#


حمایت کیومرث پوراحمد، رخشان بنی اعتماد و مهران غفوریان از حسن روحانی

مهران غفوریان
16 می 2017 بدون نظر 2195 بازدید

حمایت کیومرث پوراحمد، رخشان بنی اعتماد و مهران غفوریان از حسن روحانی

حمایت کیومرث پوراحمد، رخشان بنی اعتماد و مهران غفوریان از حسن روحانی

به گزارش از من بپرس، کیومرث پوراحمد، رخشان بنی اعتماد و مهران غفوریان در پیام های جداگانه اعلام کردند در انتخابات ریاست جمهوری از حسن روحانی حمایت کرده و به او رأی خواهند داد.

کیومرث پوراحمد با هشدار نسبت به تکرار دوران دولت های نهم و دهم در ایران، گفته معتقدم در صورت رای ندادن به روحانی، سونامی احمدی‌نژاد بازمی‌گردد.

پوراحمد با حتی پیش بینی کرده که در صورت رأی نیاوردن روحانی شرایط کشور از آن دوران بدتر هم می شود. او با اشاره به تجربه خود از انتخابات سال 1384 گفت: در آن سال بسیاری از دولتمردان و افراد فرهنگی می ‌گفتند و از مردم دعوت می ‌کردند که برویم و به هاشمی رفسنجانی رأی بدهیم، اما نرفتیم رأی بدهیم و سونامی احمدی‌ نژاد آمد. امروز هم اگر نرویم رأی بدهیم سونامی بدتر از احمدی ‌نژاد سراغ ‌مان می ‌آید.

این کارگردان سینما و تلویزیون همچنین در پیام خود با خطاب قرار دادن آنهایی که نمی خواهند در انتخابات شرکت کنند گفته این افراد نمی دانند چه سرنوشتی انتظارشان را می کشد.

پوراحمد رأی ندادن را بی فایده خوانده و گفت که تحریم انتخابات هیچ سودی ندارد… تاریخ کشور، منظقه و جهان نشان داده  که تحریم کردن همیشه به ضرر آنهایی هست که تحریم‌ می کنند.

کارگردان قصه های مجید گفت: فرقی نمی کند 5 میلیون شرکت‌ کنند یا 50 میلیون. بازهم صدا و سیما اعلام می ‌کند که یک حماسه رخ داده است!!

رخشان بنی اعتماد:به حسن روحانی با واقع بینی کامل از درک شرایط موجود رأی می‌ دهم.

در خبری دیگر رخشان بنی اعتماد، کارگردان مشهور و مطرح سینمای ایران که با فیلم های زیر پوست شب، پرتقال خونی و قصه ها شناخته می شود، رأی دادن به حسن روحانی را نشانه واقع بینی نسبت به شرایط موجود دانست. در یادداشت او که در ادامه می آید، بنی اعتماد از ملت خواسته انتظاراتشان از دولت مطابق ظرفیت ها و موانع موجود بر سر راه دولت باشد.

در یادداشتی که از این کارگردان زن سینمای یران منتشر شده آمده است:

به حسن روحانی رأی می‌دهم، نه با دلخوری و نارضایتی از عملکرد چهار سال دور اول و نه با خوش ‌باوری باغ و گلستان شدن مملکت در چهار سال دور دوم.

به حسن روحانی رأی می‌دهم با باور به این حقیقت تلخ که ظرفیت تغییر و اصلاح در جامعه ‌ای این چنینی، فاصله ‌ای دور از مطالبات ملت دارد.

شرایطی که موانع و محدودیت و دسیسه ‌های داخلی آن بیش از فشارهای خارجی، هر آنکه نخواهد سوار بر موج مردم‌ فریبی و شعار، دولتش را به سر آرد، در منگنه قرار می ‌دهد و دستاوردهایش را به باد می ‌سپارد.

به حسن روحانی رأی می‌ دهم بی آنکه متوهم باشم در طول چهار سال آینده، دارای چنان کارنامه درخشانی خواهد بود که معضلات ریشه‌دار و ساختاری این جامعه حل شده باشد.

به حسن روحانی با واقع بینی کامل از درک شرایط موجود رأی می‌ دهم.

همچنین مهران غفوریان، بازیگر و کارگردان سریال های طنز تلویزیونی مانند زیر آسمان شهر نیز در ویدیویی با اعلام حمایت از روحانی گفته که من آقای روحانی را خیلی دوست دارم، به آقای روحانی رأی می‌ دهم و مخلص ملت ایران هم هستم

لازم به ذکر است در روزهای اخیر بسیاری از چهره های فرهنگی کشور از همه رشته ها مانند سینما، موسیقس، تئاتر و حتی تلویزیون با اعلام حمایت از حسن روحانی در انتخاب پیش رو از مردم خواسته اند با رأی دادن به روحانی به بهبود وضعیت کشور کمک کنند.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *