#


حمایت تمام قد پرویز پرستویی از محمدرضا شجریان

پرستویی - شجریان
18 می 2017 بدون نظر 1991 بازدید

حمایت تمام قد پرویز پرستویی از محمدرضا شجریان

حمایت تمام قد پرویز پرستویی از شجریان

به گزارش از من بپرس، پرویز پرستویی، بازیگر محبوب کشور در واکنش به اظهارات ابوالقاسم طالبی درباره محمدرضا شجریان مطلبی انتقادی را منتشر کرد است.

طالبی کارگردان فیلم هایی مانند نغمه و قلاده های طلا، در مراسمی که در حمایت از نامزدی ابراهیم یونسی برای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده بود از محمدرضا شجریان به عنوان یک بیمار سرطانی نام برده بود.

اظهارات طالبی با واکنش بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر و سیاست مواجه شد. در تازه ترین واکنش ها پرویز پرستویی در یادداشتی با اسطوره خواندن محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران، ابوالقاسم طالبی را به ابتذال متهم کرده است.

متن کامل این یادداشت را ادامه بخوانید:

به ادبیات آقای ابوالقاسم طالبی که به راحتی بی‌ هیچ تفکری با چند جمله بی ‌محابا و ترس جایگاه اسطوره مسلم ایران زمین را به اندازه یک جمله بی ‌سر و ته، گستاخانه و سخیف در حد …. درمی ‌آمیزد، می ‌رسم، نمی ‌توانم سکوتم را نشکنم!!!!

و نگویم که تو به خاطر … بودنت خودت را به نامی جاودانه آویخته ‌ای تا دیده شوی و اگر قرار است دوباره دچار ابتذال آدم ‌های کوچکی چون تو شویم، یک دانگ از شش دانگ صدای استاد را که پشت جوانان این وطن و در مقابل تهمت و تهدید ایستاد، اگر قرض گرفته، فریاد کنم و جوانان میهن ‌پرست این ملک هم‌ صدایم شوند که می‌شوند، تمام وجودتان خواهد لرزید.

پس برای احترام به انسانیت و اعتدال و برای گسترش امید بجای نااُمیدی برای نسل جوان

همراه استاد شجریان می‌شوم درمقابل ادبیات ابتذال و توهین و تهدید چون تو …. وابسته‌ای.

رأی می ‌دهم برای اینکه باشند کسانی که درمقابل امثال تو بایستند و به تو بیاموزم که به احترام استادی چون شجریان باید در سکوت، تمام قد ایستاد …. من رأی می ‌دهم.

که این درد مشترک، هرگز جدا جدا

درمان نمی‌شود.

برچسب ها برچسب‌ها:,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *