#


تغییرات کیومرث پوراحمد برای تیغ و ترمه

تیغ و ترمه
7 فوریه 2019 بدون نظر 2097 بازدید

تغییرات کیومرث پوراحمد برای تیغ و ترمه

کیومرث پوراحمد و گفت :سه روز بعد از نماشا اولیه در جشنواره فجر و با توجه به بازخورد های مطرح شده تدوین فیلم )تیغ و ترمه( را تغییر دادیم و تدوین آن را خطی کردیم.

این کارگردان سینما اظهار کرد: با توجه به بازخوردهایی که گرفتیم احساس کردیم که تماشاگران ترجیح می دهند با داستان سرراست روبرو شوند و توقع تماشاگران از این نوع فیلم برآورده نمی شود برای همین سه روز تلاش فشرده با گروه صدا، لابراتوار و تدوین داشتیم که سبب گردید به یک روایت خطی برسیم در پایان فیلم هم مجبور شدیم تا تغییر کوچکی را اعمال کنیم.

پوراحمد همچنین ادامه داد: اولین بار بود که در روایت فیلم شکست زمانی در طول زندگی  حرفه ای  داشتم که ظاهراً آن هم ناموفق بود خوب شد که فیلم (بیست و یک گرم) را من ساختم.

پور احمد گفت :فیلم (تیغ و ترمه) در سینماهای کوروش ،آفریقا و چارسو با تدوین جدیدش اکران شده است که رضایت مخاطبان را به همراه داشته است .

این کارگردان در بخش پایانی سخنانش اظهار کرد: برخی از منتقدین نوشته اند که من برای ساخت این فیلم از مردم عذرخواهی کرده ام !اما نمیدانم چرا باید عذرخواهی کرده باشد ؟1 دوستان یک عذرخواهی را می گیرند و می چسبانند به جای دیگر. من بابت فیلمی که درست کرده‌ام چرا باید عذرخواهی بکنم ؟ در ضمن من از جمله معذرت می خوام خیلی در صحبت هایم استفاده می کنم .در اکران فیلم ها در سینمای چهارسو بعد از اتمام آن به مردم  گفتم :ا(گر فیلم را دوست داشتید خوش به حالم و اگر دوست نداشتید پیشاپیش از شما و تاریخ سینما عذرخواهی می‌کنم ) ،به نظر من عذرخواهی کردن از مردم احترام گذاشتن به آنها می باشد و عذرخواهی از تاریخ سینما طنز است کاملاً طنز!

داستان فیلم تیغ و ترمه

فیلم (تیغ و ترمه) داستان زندگی دختری با بازی  ((دیبا راحتی )) است که در کودکی پدرش را از دست داده و مادرش نیز او را رها کرده است و حالا پس از گذشت سالها با فاش شدن خیانت هایی در زندگی اش رو به رو می گردد.

پوراحمد  این فیلم را از داستان یک رمان به نام ((کی از این چرخ و فلک پیاده می شوم ؟)) ساخته است و پذیرفت که داستان جایی رها شده و او هم به همین سبب بوده که تصمیم گرفته پایان دیگری را برای فیلم بگذارد.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *