#


تیزر صداگذاری آخرین داستان، انیمیشنی با صداپیشگی پرویز پرستویی منتشر شد

آخرین داستان
8 می 2017 بدون نظر 1611 بازدید

تیزر صداگذاری آخرین داستان، انیمیشنی با صداپیشگی پرویز پرستویی منتشر شد

تیزر صداگذاری آخرین داستان، انیمیشنی با صداپیشگی پرویز پرستویی منتشر شد

به گزارش از من بپرس، تیزری که مربوط به صداگذاری انیمیشن سینمایی آخرین داستان با صداپیشگی پرویز پرستویی است، منتشر شد.

در این تیزر که شامل پشت صحنه صداگذاری این انیمیشن می شود، علاوه بر پرویز پرستویی، هنرپیشگانی مانند تینا پاکروان، اشکان خطیبی، حسن پورشیرازی، شقایق فراهانی و کریستف رضاعی نیز حضور دارند.

«آخرین داستان» انیمیشنی سینمایی است که نویسندگی و کارگردانی آن را اشکان رهگذر بر عهده داشته است. فیلم نامه این انیمیشن اقتباسی آزاد از داستان ضحاک در شاهنامه فردوسی است. داستان این انیمیشن مربوط به اواخر حکومت جمشید تا ابتدای حکومت آفریدون می شود. استودیو هورخش، یکی از استودیوهای شناخته شده در تولید انیمیشن ساخت آن را از سال 89 آغاز کرده است.

صداپیشگان این انیمیشن از بین بازیگران سینما و تئاتر انتخاب شده اند. کار دوبله آخرین داستان از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است و در آن فرخ نعمتی به جای سهراسب، پیر دیر البرز و استاد معنوی آفریدون  و بانیپال شومون به جای روزبه، آخرین فرزند کاوه آهنگر حرف زده اند.

این انیمیشن همچنین از صدای بازیگران نام آشنایی مانند پرویز پرستویی، حسن پورشیرازی، اشکان خطیبی، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی‌نیا و زهیر یاری بهره برده است.

آخرین داستان و حضور در انسی

در سال 2013 در جشنواره انسی کشور فرانسه که مهم ترین جشنواره انیمیشن در سراسر جهان است، از «آخرین داستان» به‌عنوان یکی از شش پروژه برتر در حال تولید جهان نام برده شد.

پارسال نیز جشنواره انسی با دعوت از این انیمیشن برای شرکت در بازار جشنواره کن، آخرین داستان را یکی از چهار انیمیشن سینمایی برتر در حال تولید جهان نامید.

علاوه بر تولید فیلم انیمیشن، چند رمان گرافیکی نیز درباره سرنوشت «جمشید»، اتفاقات پیش از شروع قصه «آخرین داستان» و رمانی درباره یکی از شخصیت‌های مرموز این انیمیشن تولید ‌شده است. در حال حاضر دو جلد از این رمان های گرافیکی با عنوان «جمشید طلوع 1 و 2» در کتاب ‌فروشی‌ های معتبر قابل تهیه است.

عوامل فیلم عبارتند از: کارگردان و نویسنده: اشکان رهگذر

آهنگساز: کریستف رضاعی

انتخاب بازیگران: تینا پاکروان

تدوین: ژینوس پدرام

طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان

ضبط صدا: رضا عسگرزاده

عکاسی پشت صحنه: امیر عابدی

مشاور رسانه‌ای: زهرا نجفی

به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *