#


اندیشه فولادوند از بازی چشم ها تا حس مادرانه گی در تلویزیون

اندیشه فولادوند
29 ژانویه 2019 بدون نظر 3771 بازدید

اندیشه فولادوند از بازی چشم ها تا حس مادرانه گی در تلویزیون

اندیشه فولادوند از بازی چشم ها تا حس مادرانه گی در تلویزیون

اندیشه فولادوند بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در نقش های متفاوتی در دو سریال بچه مهندس و بانوی عمارت نقش آفرینی کرد و تجربه ای متفاوت کسب نمود .

 اندیشه فولادوند بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان اولین کار حرفه ای خود را با نقش نقره در (سربازهای جمعه)  به کارگردانی مسعود کیمیایی آغاز کرد و با فیلم (مریم مقدس)اولین بار بازی در دنیای هنر را تجربه کرد. این بازیگر سینما و تلویزیون چند سالی است که درقاب تلویزیون بیشتر دیده می‌شود و در سریال های تلویزیونی نقش های پررنگ تری را ایفا می کند.

این بازیگر نقش های متفاوتی را در دو سریال بچه مهندس و بانوی عمارت ایفا کرد و تجربه های جدیدی را کسب نمود.

 تجربه های متفاوت اندیشه فولادوند در بانوی عمارت و بچه مهندس

 یکی از سریال های محبوب و پرمخاطب تلویزیون که چند وقت پیش پخش آن به پایان رسید سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد بود و همچنان صحبت های مربوط به آن بر سر زبان ها است.

 در کنار دیگر چهره‌های سریال بانوی عمارت اندیشه فولادوند نیز یکی از بازیگران این سریال بود که بازی قابل قبول و مورد توجهی را ارائه داد و توانست نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کند. نقش طلای بانوی عمارت را می توان بازی چشم ها نام برد.

 بازیگر نقش طلا در سریال بانوی عمارت اندیشه فولادوند بود که به گفته خودش ((یکی از متفاوت ترین تجربه های بازیگری اش به حساب می آمد ))او درباره نقش طلا گفت (( بازی چشم‌ها چالشی بود که در سال های اخیر کاریم در سینما به دلم بسیار بسیار نشست این که تو برای دوربین هیچ نباشی جز یک جفت چشم …..تجربه دلچسبی بود))

 این شبها نیز اندیشه فولادوند با سریال دیگری به نام بچه مهندس در شبکه دو سیما مهمان مخاطبان است .سریال بچه مهندس درد است به کارگردانی علی غفاری تولید شده است و اندیشه فولادوند یکی از بازیگران جدید فصل دوم این سریال است.

 اندیشه فولادوند نقشی را در سریال بچه مهندس بازی کرد که در دنیای واقعی هرگز آن را تجربه نکرده بود. او با تجربه متفاوت مادرانگی در این سریال ظاهر شده است و نقش اش در سریال بچه مهندس برای خودش هم جذاب بود درباره بازی در این نقش نوشت سریال بچه مهندس برای من تجربه عمیق مادرانگی را رقم زد.

 سریال پشت بام تهران چرخ و فلک/ ایران دخت/ بانوی عمارت/ تنهایی لیلا/ شیدایی/ بچه مهندس همگی از سریال های اندیشه فولادوند در تلویزیون هستند که در هر کدام ایفاگر نقشی متفاوت بوده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *