#


تولد طناز طباطبایی در پردیس کوروش

طناز طباطبایی
11 می 2017 بدون نظر 1985 بازدید

تولد طناز طباطبایی در پردیس کوروش

تولد طناز طباطبایی در پردیس کوروش

به گزارش از من بپرس، هم زمان با اکران مردمی فیلم ویلایی ها، سالروز تولد طناز طباطبایی، بازیگر این فیلم جشن گرفته شد.

بعد از رضا عطاران، طباطبایی دومین بازیگری است که در پردیس کوروش جشن تولد می گیرد.

طناز طباطبایی متولد 20 اردی بهشت سال 1362 در تهران و فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر است. طباطبایی همچنین در زمینه های موسیقی و نقاشی نیز فعالیت می کند.

این بازیگر که با سریال میوه ممنوعه به چهره ای مطرح تبدیل شد، برای بازی در فیلم سینمایی صداها به کارگردانی فرزاد مؤتمن توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را از بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کند.

اما منتقدان بر این عقیده هستند که بهترین نقش آفرینی طباطبایی در فیلم مرهم رقم خورده است. این فیلم را علی رضا داوودنژاد فیلم ساز کهنه کار ایرانی ساخته. طباطبایی در مرهم نقش یک معتاد به شیشه را بازی می کند.

طناز طباطبایی به خاطر بازی در مرهم توانست دیپلم افتخار بهترین بازی را از جشن منتقدان دریافت کند.

این فیلم با استقبال زیاد منتقدان و دیگر فیلم سازان مثل بهرام بیضایی همراه بود.

کار با مشهورترین کارگردانان ایران

این بازیگر به واسطه کار با کارگردانانی مثل ابراهیم حاتمی کیا، فرزاد مؤتمن، کیومرث پوراحمد، علی رضا داوودنژاد، ابوالحسن داوودی، حمید نعمت الله و… اکنون به بازیگری با تجربه تبدیل شده است. فیلم ویلایی ها جدیدترین کار او از امروز درسینماها اکران می شود.

ویلایی ها ساخته منیر قیدی است و تیزر آن به کرات از تلویزیون در حال پخش است. در پوستر و تبلیغات فیلم عنوان شده «ویلایی ها را همراه خانواده ببینید.» به نظر می رسد این فلیم بتواند به فروش مناسبی دست پیدا کند.

علاوه بر طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، ثریا قاسمی، امیرعلی ایمان‌وند، علیرضا داوری، هستی فرطوسی، سوگل و سوگند بارانی و آوین منصوری نیز در این فیلم بازی دارند.

برچسب ها برچسب‌ها:,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *