#


بازیگران زن ممنوع التصویر و ممنوع الکار و دلایل ممنوعیت آن ها

بازیگران زن
21 اکتبر 2017 يك نظر 1989 بازدید

بازیگران زن ممنوع التصویر و ممنوع الکار و دلایل ممنوعیت آن ها

بازیگران زن ممنوع التصویر و ممنوع الکار و دلایل ممنوعیت آن ها

سحر قریشی

نوع ممنوعیت: این بازیگر ممنوع الکار است نه ممنوع التصویر. دلیل عدم ممنوع التصویری این بازیگر باز پخش سریال دلنوازان و همچنین مصاحبه و پخش چهره سحر قریشی در پشت صحنه فیلم رسوایی۲ بود. در ضمن این بازیگر در برخی تله فیلم ها هم بازی کرده است. سحر قریشی به مدت ۳سال ممنوع التصویر بود. به همین خاطر تصاویر او از تیزر فیلم آنچه مردان دربره ی زنان نمی دانند برداشته شد.

بازیگران زن

بازیگران زن

نمونه های ممنوع الکار: قرار بود سحر قریشی در فیلم علی البدل سیروس مقدم بازی کند ولی تهیه کننده این فیلم خانم الهام غفوری گفته است که این بازیگر در این فیلم حضور ندارد و ما به دنبال بحث هایی در این مورد هستیم تا شاید بتوانیم تغییراتی را در بازیگران انجام دهیم.

دلیل ممنوع الکاری:هنوز معلوم نیستدکه چراسحر قریشی ممنوع الکار شده است ولی احتمال می دهند که دلیل ممنوع الکاری وی به خاطر جدایی او از همسر سابقش است.

فاطمه معتمد آریا

نوع ممنوعیت: فاطمه معتمد آریا تا قبل عید ممنوع التصویر بود. فیلم هایی که او بازی کرده بود از تلویزیون و حتی شبکه آی فیلم هم نمایش داده نمی شد.زمانی که فیلم یحیی سکوت نکرد اکران شد با اینکه تمام مسئولان این فیلم به برنا مه هفت آمدند ولی از این بازیگر با اینکه نقش اول زن را بر عهده داشت در بین آن ها خبری نبود. ولی بعد از عید فیلم هایی که فاطمه معتمد آریا بازی کرد را دردتلویزیون نشون دادند فیلم هایی چون آشپز باشی و زیر تیغ.

بازیگران زن

بازیگران زن

دلیل ممنوع الکاری: این بازیگر بعد از اتفاقاتی که در سال ۸۸افتاد باعث ممنوع الکاری او شد.

باران کوثری

این بازیگر برای آخرین بار در برنامه کلاه قرمزی به عنوان مهمان حضور پیدا کرد و پس از آن در شبکه آی فیلم فیلم صاحبدلان را پخش کرد. ولی جدیدا متوجه شده ایم که تلویزیون روی این بازیگر حساس شده است. زمانی که فیلم های کوچه بی نام و جامعه دران اکرن شد عکس های این بازیگر را از تیزر این فیلم ها حذف کردند.حتی در شبکه آی فیلم هم نامی از لین بازیگر نبردند. ولی باران کوثری به خاطر بازی در کوچه بی نام توانست جایزه سیمرغ را بگیرد.

بازیگران زن

بازیگران زن

دلیل ممنوع التصویری:این بازیگر به خاطر اینکه تا همین اواخر در فیلم ها حضور داشت ممنوع التصویری او بسیار عجیب می باشد.
افراد دیگری که ممنوع التصویر و یا ممنوع الکار شدند عبارتند از: پگاه آهنگرانی، مهراب قاسم خانی و جواد یحیوی.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *