#


بازگشت المیرا دهقانی به تلویزیون با لحظه گرگ و میش

المیرا دهقانی
15 ژانویه 2019 بدون نظر 4137 بازدید

بازگشت المیرا دهقانی به تلویزیون با لحظه گرگ و میش

 بازگشت المیرا دهقانی به تلویزیون با لحظه گرگ و میش

المیرا دهقانی با سریال لحظه گرگ و میش به تلویزیون می‌آید او بازیگر نقش مریم در سریال هشت و نیم دقیقه است.

 المیرا دهقانی مبارزه گرگ و میش در تلویزیون

المیرا دهقانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون در نقش یاسمن در سریال همه چیز آنجاست به کارگردانی شهرام حسینی برای اولین بار او نقش آفرینی کرد و این تجربه همکاری موفق باعث شد تا در سریال بعدی شهرام حسینی نیز حضور پیدا کند.

دهقانی با ایفای نقشی متفاوت در سریال جدید لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان که از شبکه سه پخش خواهد شد به تلویزیون می‌آید.

پس از اتمام سریال بانوی عمارت شبکه سه سیما اعلام کرد که : سریال  لحظه گرگ و میش به عنوان سریال جایگزین می باشد و قرار است به زودی پخش این سریال از شبکه سه سیما آغاز گردد.

از ۲۲ دی ماه لحظه گرگ و میش ،به کارگردانی همایون اسعدیان و با بازی المیرا دهقانی بازیگر جوان کشورمان به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

کارگردان لحظه گرگ و میش همایون اسعدیان که تجربی موفق ساخت سریال راه بی پایان را در کارنامه هنری اش دارد از ۲۲ دی ماه به  آنتن  تلویزیون بازمی‌گردد.

بازیگران سریال لحظه گرگ و میش عبارتند از:

فاطمه گودرزی/ شهره سلطانی/ لیلابلوکات/ کریم باقری / المیرا دهقانی/ علیرضا کمالی نژاد/ آیدا نامجو/ مهدی مالک/ پاشا رستمی/ رها خدایاری/ نیما نادری و……..

برای اولین بار المیرا دهقانی با بازی در سریال همه چیز آنجاست به کارگردانی شهرام حسینی به تلویزیون آمد و اکنون بعد از آن تجربه در ساخته بعدی شهرام شاه حسینی نیز حضور دارد.

در سریال هشت و نیم دقیقه المیرا دهقانی نقش مریم مادر احسان با بازی( سام درخشانی ) جلوی دوربین رفت .او در این فیلم دارای گریم بسیار قابل توجه و متفاوتی بود. شاید اگر خود عوامل فیلم و خانم بازیگر دست به معرفی بازیگر نقش مریم نمیزدن کمتر کسی می توانست حدس بزند که بازیگر این نقش کدام هنرپیشه است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *