#


جمع آوری زباله توسط هدیه تهرانی

هدیه تهرانی
28 ژوئن 2017 بدون نظر 1191 بازدید

جمع آوری زباله توسط هدیه تهرانی

جمع آوری زباله توسط هدیه تهرانی

به گزارش از من بپرس، هدیه تهرانی در یکی از بوستان های تهران زباله های ریخته شده بر زمین را جمع آوری کرد.

هدیه تهرانی، سوپر استار سال های نه چندان سینما در صفحه شخصی خود در اینستاگرام چند عکس منتشر کرد که او را در حال جمع آوری زباله های یکی از بوستان های سطح شهر تهران نشان می دهد.

عملی بسیار بجا که نشان از درک بالای این بازیگر از جایگاه خود و امکاناتی دارد که شبکه های مجازی در اختیارش گذاشته است.

تهرانی که در فیلم های نمونه ای خود نقش زنی مستقل و با اراده را ایفا می کرد، اکنون نیز کمر همت بسته و با کیسه ای بزرگ بر دوش زباله هایی را که افراد دیگر بدون هیچ احساس مسئولیتی نسبت به اماکن عمومی و تفریحی دور ریخته اند، جمع می کند.

حتی اگر عده ای همیشه بهانه جو ایراد بگیرند که این کار با حضور دوربین و انتشار عکس های آن در اینستاگرام همراه است، باز این قدر هست که یادآوری شود مکان عمومی متعلق به همه است و هزینه های مواظبت و زیباسازی و پاک سازی آنها در نهایت از جیب خود مردم می رود.

از طرف دیگر بد نیست ستاره ها و سلبریتی ها هر چند وقت یکبار در کنار چالش های آب یخ و مانکن و… درباره هنجارها و ناهنجاری های فرهنگی مانند عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، احترام به سالمندان در وسایل نقلیه عمومی، نظافت خیابان و… مواردی را به مخاطبان و طرفداران خود یادآوری کنند. قطعاً این کار هم تأثیر بیشتری خواهد داشت و هم اینکه از هزینه های عمومی کم خواهد شد.

به یاد بیاوریم که چند سال پیش فیلمی مثل نارنجی پوش با صرف هزینه ای گزاف به دنبال تبلیغ همین کار هدیه تهرانی بود که چون اسم فیلم رویش بود، قبل از آنکه تماشاگران به پیام گل درشت آن فکر کنند، از ضعف های بزرگ آن می گفتند.

پس به سادگی می توان هزینه تولید یک فیلم را با هزینه گذاشتن پست توسط چند چهره مشهور مقایسه کرد تا به توان عظیم این افراد در بسیج مردم در جهت فعالیتی مفید پی برد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *