#


بهترین مردان سینمای ایران؛ از دهه هفتاد تا به الان

مردان سینما
18 اکتبر 2017 بدون نظر 2291 بازدید

بهترین مردان سینمای ایران؛ از دهه هفتاد تا به الان

بهترین مردان سینمای ایران؛ از دهه هفتاد تا به الان

به گزارش ازمن بپرس– میانه دهه هفتاد بود که طبق سلیقه مخاطبان سینما، سینمای ایران تصمیم گرفت فاز جدیدی را روی کار آورد و تغییرات گسترده ای را در فیلم ها، فیلم سازان و حتی بازیگران به وجود آورد. در این زمان بود که بازیگران زن و مرد بسیاری وارد سینما شدند و به بازیگری پرداختند. البته برخی از بازیگران نتوانستند خودشان را در سینمای ایران ماندگار کنند و در همان دهه خیلی زود از یادها رفتند.

کسانی که توانستند بدرخشند تبدیل به بهترین جوان های اول سینما شدند که بخاطر حضورشان توانستند مخاطبان را جذب کنند و باعث بیشتر فروش رفتن فیلم ها بشوند. با گذشت دو دهه هنوز این بازیگران به عنوان جوان اول، نقش های جوان و بسیار کمتر از س شان بازی می کنند.

برخی ها منتقدند که این بازیگران برای پیشرفت و درخشش ستاره ها جوان تر مانع هستند و برخی دیگر می گویند که این بازیگران می توانند با تجربه ای که دارند بیشتر از عهده نقش شان برآیند. این را بدانید که ویژگی هایی که ظاهر آن ها دارند تاثیر زیادی در انتخاب شان به عنوان جوان اول سینما دارد. در ادامه به برخی از بازیگران مردی که توانسته اند جوان تر از سن شان بازی کنند اشاره می کنیم.

محمد رضا گلزار

مردان سینما

مردان سینما

محمد رضا گلزار هیچ وقت از نظر کارگردانان و مخاطبان سینما پیر نمی شود.او با این که چهل سال سن دارد نقش هایی را بازی می کند که زیر سی سال سن دارد. گلزار هفده سال پیش به شهرت رسیده است و توانسته در این سال ها باعث بیشتر فروش رفتن فیلم ها شود. پر کار ترین سال های بازیگری اش در اوایل دهه هشتاد بود. گلزار علاقه دارد که نقش هایی را که مناسب با سن و سالش است را بازی کند. ظاهری که این بازیگر دارد به دلیل جذاب بودنش باعث شده است که او را به عنوان جوان اول فیلم ها انتخاب کنند.

بهرام رادان

مردان سینما

مردان سینما

این بازیگر 38سال سن دارد که در فیلم زرد بازی کرده است. بهران رادان در جوانی به بازیگری روی آورد. او زمانی که بازیگری را شروع کرد فقط بیست سال سن داشت و در این سال ها که بازیگری می کند توانسته تجربیاتی را به دست آورد. این بازیگر با صدا و چهره ی جوانی که دارد می تواند هنوز هم به عنوان یک جوان زیر سال ایفای نقش کند.

امین حیایی

مردان سینما

مردان سینما

یکی از پرکارترین بازیگر مرد سینما امین حیایی است. او بازیگری را از اوایل دهه هفتاد شروع کرد و حتی در برخی از فیلم های تلویزیونی هم ایفای نقش کرده است. امین حیایی با بازی در فیلم “کما” توانست به اوج بازیگری خود برسد. شاید این را باور نکنید ولی امین حیایی 47سال سن دارد. ولی با نقش هایی که بازی می کند توانسته او را در میان مردم جوان نشان دهد.

محمدرضا فروتن

مردان سینما

مردان سینما

محمد رضا فروتن بازیگری اش را در سن 29 سالگی با بازی در فیلم مسعود کیمیایی به نام “مرسدس” آغاز کرد. او در این شانزده سال بازیگری اش توانسته است به عنوان جوان اول سینما انتخاب شود. به این بازیگر در سن 45 سالگی هم پیشنهاد بازی در نقش اول جوان شد. ولی او تمایلی ندارد که در این نقش ها بازی کند.

حامد بهداد

مردان سینما

مردان سینما

این بازیگر در سن 44سالگی سر می کند و چند وقتی بود که از بازی در نقش های جوان دور شده بود. ولی با بازی در برخی از فیلم ها مانند “آرایش غلیظ” و نیمه شب اتفاق افتاد” توانست به نقش جوان باز گردد. حامد بهداد هم علاقه دارد که طبق سن سالش نقش هایی را بازی کند.

شهاب حسینی

مردان سینما

مردان سینما

این بازیگر به عنوان نفر اول سینمای ایران انتخاب شده است. تا همین اواخر شهاب حسینی در نقش هایی که از خودش جوان تر بود بازی می کرد. چند سالی می شود که طبق سن و سالش به او نقش می دهند. این بازیگر از اوایل دهه هشتاد کار خود را شروع کرد و توانستدر همین مدت کم خود را به موفقیت های خوبی برساند.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *