#


بهرام رادان مشعل دار المپیک شد

بهرام رادان
12 ژوئن 2017 بدون نظر 2453 بازدید

بهرام رادان مشعل دار المپیک شد

بهرام رادان مشعل دار المپیک شد

به گزارش از من بپرس، بهرام رادان، ستاره دنیای سینما و مد ایران به عنوان یکی از مشعل ‌داران المپیک زمستانی 2018 پیونگ‌ چانگ انتخاب شد.

مشعل المپیک زمستانی 2018 از اول نوامبر سفر خود را آغاز می ‌کند و در این بین از 17 شهر و استان کره جنوبی عبور می ‌کند.

شعاری که امسال برای مراسم حمل مشعل انتخاب شده، «اجازه دهید همه بدرخشند» است. گفته شده این شعار در وهله اول به ذات مشعل المپیک و بعد از آن به آرزوی پیونگ چانگ برای اتحاد جهان از طریق ورزش بازمی ‌گردد.

حامی رسمی المپیک پیونگ چانگ «سامسونگ موبایل» است که برای اولین بار افراد را برای حمل مشعل المپیک زمستانی انتخاب می ‌کند.

این غول دنیای موبایل، بهرام رادان، بازیگر سینما، خواننده، تهیه کننده موسیقی و مدل ایرانی را به عنوان سفیر این کمپین انتخاب کرده تا مردم را برای شرکت در این رویداد تاریخی دعوت کند.

آخرین فیلم به نمایش درآمده از رادان در ایران، کمدی «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی بود که در سال 1395 اکران شد. بارکد در گیشه بیش از یازده میلیارد تومان فروش داشت.

در همان سال نیز مستند من ناصر حجازی هستم اکران شد که از بهرام رادان در کنار تعدادی دیگر از چهره های سینمایی ایران، به عنوان راوی استفاده می کرد. این مستند به عنوان پرفروش ترین مستند تاریخ سینمای ایران شناخته می شود.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *