#


میسی ویلیامز ، انتقام عروسی خونین را گرفت …

میسی ویلیامز
18 جولای 2017 بدون نظر 3441 بازدید

میسی ویلیامز ، انتقام عروسی خونین را گرفت …

میسی ویلیامز ، سورپرایز فصل هفت گیم آف ترونز

میسی ویلیامز ، (2016 Emmy-nominee) ، دو صحنه شگفت انگیز و سورپرایز کننده در ابتدای فصل هفت گیم آف ترونز را به نمایش گذاشت ، که خود می توان نشان گر نقش مهم او در این فصل باشد .یک قتل عام صدها نفر در خانه Frey و بعدی همراه شدن با گروهی از سربازان لینستر ها کی یکی از آنان خواننده پاپ معروف اد شیران ( Ed Sheeran ) بود .

دیوید بنیوف در جشنواره Southwest قبلا توضیح داده بود که : “ما می دانستیم که میسی ویلیامز یکی از طرفداران بزرگ Ed Sheeran است و سال ها ما تلاش می کردیم تا او را در این سریال به کار گیریم ، نهایتا ما توانستیم با این کار میسی را سورپرایز کنیم . “(با این حال باز هم سوفی ترنر هنر پیشه نقش سانسا استارک ، به طعنه گفت :” اما من هنوز در انتظار جاستین بیبر هستم .”) سریال GoT دارای سابقه خوبی در استفاده از موسیقیدانان مشهوری که ظاهری ظریف و خاص دارند ، در جریان نمایش است ،
(مانند Gary Lightbody از گروه Snow Patrol ، Will Champion از گروه Cold Play و Sigur Rós و Mastodon ) ، اما حضور Sheeran به عنوان یک سرباز خوش صدا در کنار آتش برای هم رزمان لینستری خود ، مسلما قابل توجه ترین آن ها است .
اما صحنه ای که ما واقعا می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم ، این است که آریا با تغییر چهره در خانه فری ها با مسمومیت بسیاری از افراد عالی رتبه ، انتقام مادر و برادرش در عروسی خونین را گرفت . با قرار دادن این صحنه دیدنی در ابتدای فصل هفت و شروع قسمت اول و همچنین طرز رول بازی کردن میسی ویلیامز ، که بینندگان به تدریج متوجه شدند که او آریا استارک است که مخفیانه در چهره ساختگی مخفی شده است ، در واقع شاید می خواهند جرقه ای در ذهن بیننده بزنند که بیانگر نقش مهم آریا در ادامه سریال است .
میسی ویلیامز

Ed Sheeran And Maisie Williams

ویلیامز به EW گفت :” وقتی اولین بار در مورد مردان بدون چهره شنیدم ، همیشه فکر می کردم که چقدر می تواند هیجان انگیز باشد که آریا با تغییر چهره های مختلف و داشتن یک چهره ناشناخته داستان را پیش ببرد . من واقعا امیدوارم بینندگان بلافاصله آریا را از پشت چهره قلابی اش حدس بزنند اما بعید میدانم 🙂 .”

میسی ویلیامز می گوید :” این خیلی فاجعه است .! اگر شما به دقت آن صحنه را دیده باشید ، حتی خود آریا تعجب می کند که او چه قدرت زیادی دارد . در آن لحظات آخر او از کنار همه کسانی که در حال مرگ هستند ، با خنده ای بر لب و همانند قهرمان ها رد می شود ، که او بیشتر از همیشه به هیولا تبدیل شده است و شخصیتی جدید در ذهن بیننده برای خود ایجاد می کند . فکر نمی کنم او در مورد آن صحنه غمگین باشد ، اما او آن را به خاطر خواهد سپرد .”

با بازگشت آریا به وستروس و توانایی جدید او به جعل هویت کسی که او را می کشد ، این بازیگر همچنین دارای ایده هوشمندانه خوبی در مورد اینکه چگونه آخرین لحظه سریال را در فصل 8 می تواند بازی کند ؟ است .

او می گوید : “من همیشه این فانتزی را در پشت سرم داشتم ، هنگامی که یک نفر نهایتا روی تخت آهنین نشسته باشد و بینندگان منتظر تمام شدن این سریال شگفت انگیز باشند ( واقعا تصور این که سریال قراره یه روز تموم بشه هم سخته 🙁 ) ، من چهره خود را نمایان کنم و همه بگویند او آریا استارک است ، همیشه این رویا را خواهم داشت .”

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *