#


در نهایت «ناتالی پورتمن» لب به سخن گشود

21 آوریل 2018 بدون نظر 1737 بازدید

در نهایت «ناتالی پورتمن» لب به سخن گشود

علت رد جایزه «جنسیس»، نتانیاهو است

به گزارش از من بپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، خانم ناتالی پورتمن بعد از کنسل کردن سفر به فلسطین اشغالی برای گرفتن جایزه «جنسیس» بالاخره سکوت خود را شکست و اضافه کرد: دلیل من برای حاضر نشدن در مراسم «جایزه جنسیس» حمایت نکردن از رئیس جمهور اسراییل بنیامین نتانیاهو و اعتراض به خشونت های اسراییل در نوار غزّه است.

ناتالی پورتمن که جایزه افتخاری «جنسیس ۲۰۱۸» را نپذیرفته است و از مسافرت به سرزمین اشغالی فلسطین امتناء کرده است، باعث رد این جشن برای جایزه در تلاویو شده بود.

بازیگر فیلم «نابودی» در رابطه تصریح کرد: تصمیم من برای حاضر نشدن در این مراسم به وسیله دیگران اشتباه محسوب شده است. اجازه دهید خود در مورد آن حرف بزنم. من هیچوقت نخواسته ام در این کشور و این مراسم حاضر شوم چون با این کارم حامی «نتانیاهو» حمایت کرده بودم چون بنا بود که او هم در این مراسم به سخنرانی و خطابه خواهد پرداخت.

 در پنجشنبه هفته گذشته «بنیاد جایزه جنسیس» اعلام کرد که مراسم این سال ملغی شده و علت آن را عدم حاضر خانم ناتالی پورتمن عنوان کرد.

ناتالی پورتمن در مورد شرایطی که اکنون اسراییل دارد گفت: هفتاد سال پیش خانواده‌های ما یهودیان از ظلم ها و ستم های که در حقمان شده بود به این سرزمین مهاجرت کردیم، ولی متاسفانه امروزه مشاهده می کنیم که همان مهاجران جنایاتی را در سطحی گسترده همراه با بی‌عدالتی و نابرابری و تبعیض بر مردم این سرزمین مرتکب شده‌اند، جنایاتی که هیچ‌گونه ربطی با آن ارزشهایی که ما یهودیان در گذشته سال پیش و در آن شرایط به آنها فکر می کردیم دیگر ندارند.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *