#


درخواست حقوق بشری آنجلینا جولی از کودکان و نوجوانان

آنجلینا جولی
27 ژوئن 2017 بدون نظر 1789 بازدید

درخواست حقوق بشری آنجلینا جولی از کودکان و نوجوانان

درخواست حقوق بشری آنجلینا جولی از کودکان و نوجوانان

به گزارش از من بپرس، آنجلینا جولی، ستاره آمریکایی سینما که در امور خیریه و بشردوستانه نیز فعالیت دارد، از کودکان و نوجوانان خواست تا تمامی تلاش خود را برای احقاق حقوق بشر به کار بگیرند.

آنجلینا جولی این سخنان را در مراسمی در آلبرت هال لندن و خطاب به بیش از 600 نوجوان و کودک حاضر ایراد کرد.

گفتنی است که جولی این مراسم را از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح کرد.

این بازیگر و فعال حقوق بشر خطاب به کودکان گفت که شما می توانید در زمینه تلاش برای احقاق حقوق کودکان الگو و نمونه نسل های بعد باشید.

او سپس با بیان نیاز نسل بزرگسال کنونی از کودکان خواست تا به کنوانسیون حقوق ملل برای حقوق کودک به چشم کتاب قانون نگاه کنند و با پیروی از آن کاری کنند که کسی نتواند آنها را فریب دهد.

آنجلینا جولی که خود سرپرستی چند کودک را بر عهده گرفته است، خطاب به کودکان حاضر گفت که با تلاش برای احقاق خود، قدرتی به دست خواهند آورد که نسل کنونی و قبل تر توانسته بودند کسب کنند.

جولی این قدرت را ابزاری برای حفاظت از کودکان در برابر بی قانونی ها و نابرابری های موجود عنوان کرد.

گفتنی است این مراسم بخشی از یک پروژه مشترک با تئاتر «چیکن ‌شد» به شمار می رود.

چیکن شد بنیادی خیریه است که در پی متحد کردن مردم از راه تولیدات نمایشی برای اطلاع رسانی است. نمایشی که در این مراسم اجرا شد بر اساس کتاب رؤیاهای آزادی تهیه شده که کتابی است در زمینه عفو کودکان و الهام گرفته از سخنان سه تن از نمادهای مبارزه برای حقوق بشر یعنی نلسون ماندلا، دالایی لاما و ملاله یوسف زی.

بیشتر سخنرانان این مراسم با به کار بردن جملاتی مثل «در کنار هم هستیم»، سعی در ایجاد و القای حس همبستگی و اتحاد در بین کودکان داشتند.

همچنین به یاد قربانیان حادثه آتش سوزی برج گرنفل لندن که چند روز پیش رخ داد، شعارهایی نیز با محوریت هم دردی و همراهی با این قربانیان در نظر گرفته شده بود.

لازم به یادآوری است که آنجلینا جولی پیشتر نیز به عنوان سفیر صلح و… به برخی از مناطق درگیر مشکلات انسانی و طبیعی مانند آفریقا و خاورمیانه سفر کرده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *