#


جنیفر لارنس از مرگ نجات یافت

جنیفر لارنس
11 ژوئن 2017 بدون نظر 1941 بازدید

جنیفر لارنس از مرگ نجات یافت

جنیفر لارنس از مرگ نجات یافت

به گزارش از من بپرس، جنیفر لارنس، ستاره جوان هالیوود از یک سانحه هوایی جان سالم به در برد.

در خبرها آمده است که هر دو موتور هواپیمای شخصی لارنس از کار افتاده بودند. به همین دلیل او ناچار شد در بافالو در نیویورک فرود اضطراری داشته باشد.

خوشبختانه به لارنس هیچ گونه آسیب جدی وارد نیامده است.

ماجرا از این قرار بوده که این هنرپیشه جوان هالیوود برای دیدن خانواده ‌اش با هواپیمای شخصی از زادگاهش، لویی ویل، که در کنتاکی واقع شده، بلند شده بود. اما هنگام پرواز در ارتفاع ۳۱ هزار فوتی یکی از موتورها از کار می افتد و خلبانان را وا می دارد که به صورت  اضطراری فرود بیایند.

اما بدشناسی اینجا رخ می دهد که در این هنگام، موتور دیگر هواپیما نیز دچار نقص فنی می شود. با تمام این احوال، خلبانان موفق می شوند که هواپیما را در بافالوی نیویورک فرود بیاورند. پس از آن هم با کمک از نیروهای امداد که به موقع در آنجا حاضر شده بودند، اقدامات لازم صورت گرفته است.

لارنس بیست و هفت ساله که اکنون به عنوان یکی از مطرح ترین بازیگران زن هالیوود شناخته می شود اخیراً پروژه تریلر جاسوسی «گنجشک سرخ» را به اتمام رسانده است. در این فیلم او با جوئل ادگرتون و جرمی آیرونز اکنون کهنه کار هم بازی است.

جنیفر لارنس با وجود بی شمار ستارگان ریز و درشت هالیوودی، سال گذشته توانست برای دومین سال پیاپی عنوان پردرآمدترین بازیگر زن دنیا را به دست بیاورد.

بر طبق آمار مجله فوربس از پردرآمدترین بازیگران زن دنیا، لارنس حدود ۴۶ میلیون دلار درآمد در فاصله ۱ ژوئن ۲۰۱۵ تا ۱ ژوئن ۲۰۱۶ کسب کرده است.

این بازیگر درخشان آمریکایی که جا پای بزرگان این عرصه گذاشته، در آخرین فیلم از مجموعه سینمایی «عطش مبارزه» و همچنین فیلم اسکاری «جوی» نیز حضور یافته است.

همچنین از لاورنس اواخر سال گذشته یک رمانس فضایی و علمی تخیلی  با عنوان مسافران به نمایش درآمد که از فروش نسبتاً مناسبی نیز برخوردار شد.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *