#


بیوگرافی اریاندا گراندی

بیوگرافی اریاندا گراندا
12 جولای 2017 بدون نظر 2723 بازدید

بیوگرافی اریاندا گراندی

اریاندا گراندی بازیگر و خواننده ی امریکایی است. او متولد 26 ژوئن 1993 است

اریاندا گراندا با اجرای تئاتری فعالیت خود را رسما شروع کرد و بعد از موفقهای نصف و نیمه ای که به دست اورد  به او نقشی برای بازی در سریال ویکتوریوس دادند. اریندا گراندا پس اتمام این سریال قرارداد جدیدی با کارگردان سریال سم و کت برای بازی در ان منعقد کرد . آریانا گراندا همچنین به گفته ی بسیاری صاحب صدایی منحصر به فرد است.

بیوگرافی اریاندا گراندا

گراندا فعالیت موزیکال خود را با ترانه ویکتوریوس (۲۰۱۱) آغاز کرد. وی طی یک قرارداد ضبط با ریپابلیک رکوردز نخستین آلبوم استودیویی خود، «ارادتمند شما» را در ۲۰۱۳، منتشر نمود که در بیلبورد ۲۰۰ آمریکا، رتبه نخست را کسب کرد. تک ترانه آغازین آلبوم، «راه»، با وجود انتقاد برخی منتقدان که او را متهم به تقلید از ماریا کری می‌کردند در بین آهنگ‌های ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد رتبه نخست را کسب کرد.

دومین آلبوم استودیویی او، همه چیز من (۲۰۱۴)، نیز توانست در ایالات متحده رتبه نخست را کسب کند. این آلبوم شامل ترانه‌هایی محبوبی چون «مشکل» و «رهایی» بود. این آلبوم به صورت ۳۴ هفته پی در پی در ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد آمریکا جزو ده آلبوم برتر بود و در سال ۲۰۱۴ بیشتر از هر خواننده دیگری تک آهنگ‌های او جزء آهنگ‌های برتر بودند.

بیلبورد اشاره کرد که آلبوم همه چیز من جنبه دوستانه دارد مانند تلاش های قبلی گراند نیست، و اظهار داشت:

همه چیز من یه پروژه الهام گرفته از آلبوم قبلی آریانا به نام اردتمند شما است . اگرچه این همه چیز من بهتر از ارادتمند شما در ۲۰۱۳ است. اهنگ های “مشکل” و “رهایی” مانند تک اهنگ های “برای آخرین بار” و “چرا سعی میکنید” دارای ملودی زیبا و بی عیب و نقص است که معمولاً برای بزرگترین خواننده های بزرگ زن پاپ در جهان می باشد.

در سالهای ابتدایی کاری گراندی، او به دلیل ساده و فروتن بودنش به عنوان یک الگوی «مناسب سن» برای نوجوانان محسوب می‌گردد.

آریانا گراندی در کل اصلیتی ایتالیایی دارد. اصالت پدر وی به شهر سیسیل و مادر او به ابروتزو می‌رسد.

در حدود ساعت ۲۲:۳۵ روز ۲۲ مه ۲۰۱۷ پس از اجرایی در یکی از بزرگترین سالن‌های سر پوشیدهٔ شهر منچستر بریتانیا، طی یک بمب گذاری که منجر به انفجار شد، باعث جان باختن ۲۲ تن و مجروح شدن حدود ۵۰ تن شد. این بمب‌گذاری مرگبارترین حمله در خاک بریتانیا پس از بمب‌گذاری‌های ۲۰۰۵ لندن بوده است.

اریاندا گراندا همچنین موفق به کسب جایزه کودکان نیکلودئون برای بازیگر تلویزیونی محبوب، جایزه جدیدترین خواننده جوایز موسیقی آمریکا، جایزه بهترین خواننده زن جوایز موسیقی آمریکا، جایزه هنرمند سال جوایز موسیقی آمریکا شده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *