#


جنیفر لارنس، ستاره بدون اسکریپت

جنیفر لارنس
7 سپتامبر 2017 يك نظر 4641 بازدید

جنیفر لارنس، ستاره بدون اسکریپت

جنیفر لارنس

در طی شش سال، جنیفر لارنس از هر مارکر ستاره ای هالیوودی گذشته است و هیچ علامتی از تداوم آن را نداشته است: داستان عاشقانه علمی تخیلی ماه آینده مسافران با فیلم های Steven Spielberg، Adam McKay و Darren Aronofsky دنبال خواهند شد. در شرایط غیر واقعی، لارنس یادگیری خود را به عنوان یک فرد واقعی تلقی می کند، چه این به معنی پرداخت یکسان، حریم خصوصی، و یا هرگز به عنوان یک عروس خیمه شب بازی است.

نوار Plaza Athénée، یک هتل فوق العاده شرقی سمت، خالی است صرفه جویی برای یک زوج فرانسوی سالخورده برداشتن بوردو در دو P.M. هنگامی که در انفجار یک کراکر بلوند بلند با انرژی. جنیفر لارنس، با یک ژاکت کشمیر سیاه و سفید، شلوار جین پاره شده در زانو و چکمه های سیاه و سفید، مو پلاتین او را به یک شیک شیک خرد شده است. طلا و جواهر طلای طلایی محافل مچ دست، گردن و انگشتانش است، و یکی از مهمترین لوازم جانبی که یک تیم امنیتی است، در نزدیکی آن قرار دارد.

او چای را دستور می دهد و توضیح می دهد: “در فیلم بعدی من بازی می کنم، بنابراین اولین گام من برای خوردن الکل برای هر وعده غذایی نیست. بدیهی است که من هنوز هر روز نوشیدم “، او اضافه می کند، در همان engaging، آمريکا عاشق شده است.

جنیفر لارنس

لورنس، که در ماه اوت 26 سالگی درگذشت، در حالی که بسیاری از هزاران ساله در حال سفر به مشاغل دانشجویی هستند و کارشان در سطح ابتدایی قرار دارد، به طرز شکننده ای به رویای هالیوود به عنوان خرد شده و مجددا اختراع کرده است. در پنج سال گذشته او موفق به کسب اسکار شده است (در سال 2013 برای Playing Linings Playbook)، سه نامزد دیگر (برای Bone زمستانی، American Hustle و Joy)، سه گلدن گلوب جمع آوری کرد، Superhero کامل در 4 میلیارد دلار سری X-Men های سری X و جلوگیری از حق رای دادن بازی های گرسنگی تقریبا 3 میلیارد دلاری. لارنس با فیلم بعدی خود، “مسافران”، داستان عاشقانه علمی-تخیلی سونی، که در 21 دسامبر افتتاح شد، به جولیا رابرتز در لیگ نخبگان بازیگران زن که 20 میلیون دلار برای یک فیلم فرمان داده است، پیوست. (لارنس همچنین گزارش می دهد که 30 درصد از سود فیلم پس از آن حتی شکسته می شود.) در حالی که رابرتز به اوج رسیدن به اوج پرداخت، زمانی که او 32 ساله بود (برای ارین بروکوویچ)، لارنس این کار را انجام داده است، فقط شش سال پس از ابراز ناگهانی از آسمان. (برای دیدگاه اضافی، مسافران لنز 20 فیلم را نشان می دهد، در حالی که مریل استریپ تا زمانی که 28 ساله بود، بر روی صفحه نمایش ظاهر نشد.)

 

اخبار. هالیوود. سبک. فرهنگ.

برای مصاحبه های پر محتوایی بیشتر، عکاسی خیره کننده و ویژگی های تحریک کننده، اکنون به مجله Fair Vanity Fair دعوت شوید.

لارنس با استفاده از حق رای دادنش در پشت او، نقش مهمی را برای پر کردن فصل بعدی کارش به عهده داشت: توپرینا روسی (جاسوسی) در سرخ اسپارو، به کارگردانی فیلمساز The Hunger Games فرانسیس لارنس؛ عکاس جنگی لینزی اداریو در این کار من است، کارگردانی استیون اسپیلبرگ؛ و الیزابت هولمز، بنیانگذار بحث برانگیز شرکت بهداشت و درمان فنلاند فنلاند در Silicon Valley، در Bad Blood، نوشته شده و کارگردانی آدام مک کی انجام شده است. او همچنین نقش مادر را ایفا می کند، فیلم ترسناک خانه ترسناک کارگردانی Darren Aronofsky که در تابستان گذشته در مونترال کشته شد. لارنس می گوید: “من نمی خواهم از خواب بیدار شوم بدون هیچ کاری برای انجام دادن یا رفتن به خواب بدون انجام کاری.” “این واقعا من را تحمل می کند.”

او در سن 9 سالگی نقش بزرگ شکستن خود را بازی کرد، زمانی که او یک فاحشه نینوا را در یک بازی کلیسا در بومی لوییویل، کنتاکی بازی کرد. مادرش گفته است: “ما نمی دانیم اگر ما باید به شما تبریک بگویم یا نه، زیرا فرزند شما یک فاحشه بزرگ است.” لارنس تا به طور غیر منتظره قانع کننده بود – “او غول پیکر و چرخش چیزهای او است.” پنج سال بعد، لارنس توسط یک ناشر مدل سازی کشف شد و مشتاق بود تا کار خود را آغاز کند که او زودهنگام با دبیرستان GED و به نیویورک نقل مکان کرد

جنیفر لارنس

او گزارش داد که سال گذشته 46 میلیون دلار را به دست آورد و او دوسال به طور مرتب بازیگر زن با درآمد بالا بود. لارنس راه طولانی ای را از مزرعه اسب که در آن مادرش (صاحب یک اردوگاه کودکان) و پدر صاحب یک شرکت قراردادی) همراه با دو برادر بزرگتر. او هنوز به نوعی بیست و یک چیز معمولی است، اما با برخی از احتمالات فوق العاده. او به عنوان مثال لیموناد Beyonce را وسواس می کند، اما متون مربوط به شعر “بکی با موهای خوب” را از David O. Russell، مدیر سه ساله اش (Silver Clining Playbook، American Hustle، Joy) دریافت می کند. “من آلبوم را ذکر کردم و فقط می خواستم بدانم که او گوش کرده و مراقب است.”

 

او همچنین با خود Beyonce ملاقات کرد و تایید کرد که شخصا ستاره ستاره “به نظر می رسد که او به طور مستقیم از آسمان فرستاده شده است.” او تماشای خانه داران واقعی، اما متون اجرایی اندی کوهن با بازخورد. (او تلفن خود را از یک کیف پول سیاه تولید می کند تا آخرین نامه های همراه خود را به او بخواند: “لطفا به نوعی این را به خانم های واقعی OC بیاورید: شانون، مادربزرگ شما کثیف است و شما کاملا درست هستید. مگان، شما باید از عذرخواهی متوقف کنید – این زنان در استدلال بهتر هستند

از تو. با احترام، دوره جنیفر “) او گاهی اوقات از ناامنی برخوردار است و هفته مد پاریس” را “زمان آرام تر برای زنده بودن” می نامد. شما در هتل خود آماده هستید و شما مانند آن هستید: من به دنبال عالی هستم. سپس به سمت خارج می روید، لباس ها و افرادی را که مانند هفت پا بلند شده اند و می بینید، من یک قطعه زباله هستند. من دیگر نمی روم. »اما با اینکه از سال 2012 با Dior کار کرده ام، می توانم از آن استفاده کنم.

برای لارنس، همبستگی های بینابینی – بین شخص واقعی و شرایط غیر واقعی – از این واقعیت است که او در کسب و کار با دوستان خوب خود، مانند اما استون، متوجه فشارهای ذاتا هالیوود شده است، تسکین می یابد. لارنس و سنگ با همکاری ستاره وودی هارلسون ملاقات کردند، که با لورنس در بازی گرسنگی و با سنگ در زامبیهالد ظاهر شد و سازگاری آنها را پیش بینی کرد. لارنس می گوید: “او به من خبر داد که او شماره من را از وودی پیدا کرده است.” “من پاسخ دادم، فریاد می زنم” و از آن زمان ما از دوستان بسیار خوبی بوده ایم. “دو نفر از آنها هر روز برای یک سال بعد از آن متن ارسال کردند. “من احساس می کنم این نسخه ما از متون نوت بوک 365 است.” دوستی بین دو بازیگر زن دو ساله در سن، به احتمال زیاد در بحث برای نقش های مشابه – فراتر از کلیشه های زشت صنعت صنعت گرانبها برای کشیدن زنان در برابر یکدیگر است. لارنس می گوید: “من کار خودم را دوست دارم.” “من نمی دانم که من می خواهم بدون عمل. بنابراین اگر فردی که همان چیز را دوست دارد وجود داشته باشد، باید نزدیکتر شود. اما این بستگی به این دارد که شخص چگونه است و اما بسیار عادی و دوست داشتنی است. “این ماه گذشته، هنگام حمایت از سنگ در نمایش La La Land، لارنس گفت:” اگر من بزرگترین طرفدار من نبودم، تونیا هاردینگ را در زانوی کاسه کرد. ”

جنیفر لارنس

“او حتی ممکن است این را بداند،” سنگ من را در یک پست الکترونیکی نوشت “، اما زمانیکه من مثل او بودم، او زمانیکه من مثل او بودم، اوه هی من مامان اومده بودم اون عصبانیم و با صدای بلند گفتم: من اسیرم “من هیچوقت کار نمیکنم.” “پس از آن فریاد کشیدم و یادآور شدیم که کاملا متفاوت هستیم و برای همه وجود دارد، حتی اگر این صنعت باشد که به نظر نمیرسد از این ایده حمایت کند. “او ادامه داد:” ما هر دو واقعا دوست یکدیگر و مراقبت از یکدیگر به عنوان مردم، فراتر از بازیگران است. من از زمانی که به کار می رود به طور کامل از او حمایت می کنم، و من از او احساس می کنم، اما می دانم که ما هم دوست هستیم، حتی اگر کار مشابهی نداشته باشیم. ”

 

لاورنس می گوید: “من دوست ندارم چیزی را از دست دهم”.

لارنس نیز به دوستان نزدیکش در خارج از صنعت وفادار است و زمان برای جشن گرفتن نقاط قوت شخصی خود را می دهد. او می گوید: “تمام دوستانم ازدواج کرده و با داشتن بچه ها، نشان می دهند که یک نقش دارد که او هرگز مجددا مجازات نخواهد کرد. می گوید: “مراسم عروسی سنگ، اما من هرگز دوباره یک عروس خیمه شب نخواهم بود”، بازماندۀ چهار زمانه می گوید. “نیاز به یک اتحادیه برادران” وجود دارد. این وحشتناک است اگر هر کسی دوباره به من بپرسد، می خواهم بگویم، نه. این بخش زندگی من تمام شده است من قدردانی می کنم که بپرسم: “اگر من هرگز ازدواج نکنم، فکر نمی کنم برادرم باشد. چگونه می توانم دوستانم را رتبه بندی کنم؟ ”

 

نه اینکه او زمان را برای برنامه ریزی عروسی داشته باشد اگر در رادار او بود. لارنس – که طولانی ترین رابطه او با همتایان X-Men نیکلاس هولت بود – در حال حاضر بیشتر به همکاری حرفه ای و نه عاشقانه متمرکز شده است. در مورد فرزندان، تمرکز مادران لارنس در حال حاضر سگ قهوه ای کوچک او، Pippi Longstocking است. کریسمس گذشته، مادر لارنس یک پرتره از Pippi از طرفدار 14 ساله لارنس در نیوزیلند را سفارش داد. در ابتدا، هنرپیشه تصویری را در خانه لس آنجلس خود تنها زمانی که مادرش قبل از تحقق دیدار را دید، به تصویر کشید: “فک میکنم. من فردی است که نقاشی اکریلیک از سگش را دارد، و با افتخار آن را در بالای شومینه آن گذاشت. “من یک سگ مریضی روانپزشکی هستم به طریقی که من واقعا از آن خجالت می کشم. اگر من بتوانم او را به داخل من بیاورم و به او بسپارم، می توانم به او بپردازم. “از این جهت، لارنس جوئن است که داشتن فرزندان واقعی” خطرناک خواهد بود. بچه های من به طرز باور نکردنی حسادت خواهند کرد؛ زیرا من همچنان به پپی بیشتر توجه می کنم.

این روزها، پپی و لارنس به طور مداوم در حال حرکت هستند – اخیرا با مونترال برای فیلم فیلم آرونوفسکی با میشل پفیفر، اد هریس و خاویر باردم فیلم می کنند. لارنس مایل بود با کارگردان فیلم Black Swan کار کند، بنابراین هنگامی که او پروژه را به او تحویل داد، هنوز هم بدون اسکریپت، او فورا پذیرفت. او می گوید: “او یک چشم انداز است.” در مونترال بود که او از لحاظ ذهنی پپی اسپاریریب را تغذیه می کرد، که نیاز به سرپرستی اورژانسی اضطراری داشت.

جنیفر لارنس

این سقوط، لارنس به آفریقای جنوبی سفر کرد تا سایه افکار روزنامه نگار لینسی اداریو را به عهده بگیرد تا او را به پناهندگان جنوبی سودان منتقل کند. اگرچه این تجربه او را یک حقیقت ناشناخته نادرست (هنگامی که خود را به یک کارگر U.N. به عنوان جنیفر معرفی کرد، او پاسخ داد، “Ahhh، مانند جنیفر لوپز”)، او توسط بی فایده او خالی از سکنه بود. او درباره بحران های بشردوستانه می گوید: “بدترین احساس در مورد بودن وجود دارد که من به هیچکس کمک نمی کنم.” “من یک مطالعه شخصیتی را انجام دادم.” (لارنس همچنین تهیه کننده فیلم “این چیزی است که من انجام می دهد”، فیلم اسپیلبرگ بر اساس خاطرات Addario است.) لارنس، که اهل تسنن به چندین موسسه خیریه (از جمله 2 میلیون دلار به بیمارستان کودکان در شهرت او در سال جاری) گفت، او آرزو می کند که مجددا به نقش فعالتری باز گردد.

 

و پپی به لارنس در آتلانتا، جورجیا، برای مسافران، یک پروژه بزرگ بودجه ای که در ابتدا سعی داشت، مقاومت کند، پیوست. لاورنس با اشاره به استخوان زمستانی، او در سال 2010، که 19 ساله اول او را به دست آورد، نوشت: “برنامه من این بود که چند سال دیگر از نوده ها را انجام دهم و به مردم و خودم یادآوری کنم که چگونه شروع کردم.” او سپس فیلمنامه را خواند ، توسط Jon Spaihts (Prometheus ریدلی اسکات). “من می خواستم بگویم نه، اما من همواره به آن بازگشته ام.”

جنیفر لارنس

کارگردان Morten Tyldum (بازی تقلیدی) نامزد اسکار، 150 میلیون دلار فیلمنامه ستاره لارنس و کریس پرت به عنوان یک روزنامه نگار و مهندس که زندگی زمین خود را برای سفر به یک مستعمره دور می اندازند. به علت یک سوء تفاهم مکانیکی، هر دو کاراکتر حدود 30 سال از زمان سفر 120 ساله می گذرند و برای زنده ماندن در حالی که از طریق فضا پرورش می یابند، تلاش می کنند. ستاره های همکار چندین صحنه های عاشقانه را به اشتراک می گذارند که الکتریسیته الکتریکی را به نمایش می گذارند. لارنس می گوید که به راحتی احضار می شود، چون ستاره ی او “می تواند شیمی با یک کاکتوس داشته باشد.” لارنس همراه با همسر پرات (آنا فاریس، ستاره سی بی اس مامان سیتکام) نیز به نظر می رسد در پادکست با امتیاز بالا خود را، نامشخص، و تشکیل “دوست داشتنی کردن” با او. لارنس توضیح می دهد: “من فکر می کنم که زنان می توانند احساس کنند اگر شما نوعی از زنانی هستید که با شوهر خود می میرند”. “من فکر نمی کنم که این جرعه را خنثی کنم. من ناامیدی را از “لطفا من دوست دارم!” کدام تهدید نیست. ”

 

او می گوید: «او پرتو آفتابی است. ما باید چهار ساعت صبح در مورد خلق و خوی او صحبت کنیم، وقتی که خدمه را تشویق کرد و من مانند گرینچ بودم. من به مجموعه ای مانند “نه بیشتر لبخند زدم. هیچ رقص بیشتری ندارم. “وقتی پرستش کردم، پرت خندید. او به من گفت: “جین واقعا احساساتش را تنظیم کرده است. “اگر او دیوانه است، او به شما اجازه می داند. او در ارتباطاتش بسیار روشن است. من آن را گیج کننده است. خوب است که با کسی کار کنید و بدانید دقیقا کجا ایستاده اید. او یک رئیس است این بسیار عالی است. “

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *