#


امکان بازگشت دوباره میشل فرلی بازیگر نقش کاتلین استارک به سریال گیم آف ترونز

11 آگوست 2017 بدون نظر 4003 بازدید

امکان بازگشت دوباره میشل فرلی بازیگر نقش کاتلین استارک به سریال گیم آف ترونز

صحنه هایی امید وار کننده مبنی بر حضور مجدد میشل فرلی به سریال گیم آف ترونز !!!

کاتلین استارک مدت زیادی است که کشته شده است و در سریال حضور ندارد اما آن هایی که طرف دار کتاب‌ ها هستند امید داشتند تا به عنوان بانوی سنگ دل دوباره وارد سریال شود اما با گذشت چند فصل نا امید شدند .

در کتاب ها کتلین استارک دوباره احیا شده است و به نام بانوی سنگدل باز می گردد و از قاتلان خانواده‌ اش در عروسی خونین انتقام می گیرد .

با اینکه دختر او آریا استارک مسئولیت او را در سریال به عهده گرفته است و از تمام کسانی که در حادثه عروسی خونین دخالت داشتند ، انتقام گرفته است اما طرفدار ها هم چنان دل تنگ بانوی سنگ دل هستند .

اما به نظر میرسد در اخرین قسمت فصل 7 « غرامت‌ های جنگی » شخصی که شباهت بسیاری به کتلین استارک دارد در پس زمینه حاضر می‌شود . همان طور که در تصویر نشان داده شده در سکانسی که برین و آریا در حال تمرین بودند زمانی که آریا به برین میگوید ” او قسم خورده تا از هردو دو دختر مادرشان محافظت کند ” خانمی با لباس بلند سبز و موهای حالت دار قهوه ای از آنجا رد می‌شود .

سریال گیم آف ترونز میشل فرلی

این اتفاق زمانی می افتد که آریا کلمه از کلمه ” مادر ” استفاده میکند و زنی مشابه کتلین رد می‌شود .

و فقط همین یک سکانس نیست که او ظاهر می‌شود . با توجه به تصویر بعدی در سکانسی مانند سکانس قبل برای مدتی کوتاهی یک زن در پشت آریا ظاهر می‌شود .

ظاهرا فقط طرفدار ها نبودند که از نبودن بانوی سنگ دل در سریال ناراحت شدند …

جرج . ار . ار مارتین هم با تصمیم کارگردانان نسبت به نابودی بانوی سنگ دل مخالفت کرد زیرا او نقش مهمی را در کتاب ایفا می‌کند . او گفت :

« احتمالا این یکی از تفاوت های اصلی بین کتاب و سریال است ؛ من حتی با دیوید و دن راجع به این مورد بحث کردم ، اما اون ها تصمیم خودشونو رو گرفتن ، او حتی نقش مهمی در کار برین و پادریک داشت زمانی که به دنبال رد سانسا و آریا بودند . اون وفا داری برین را زیر سوال برد زمانی که نشان لنیستر ها را روی دسته شمشیر او دید . »

خود وی نیز درباره این که چگونه خود را در مقابل فریبندگی هالیوود و غرق شدن در سینمای آمریکا مصون نگه داشته ، چنین می گوید : ” از هالیوود ، دنیای هالیوود و هر آنچه که به این مکان مربوط می شود ، متنفرم . ”

این بازیگر با سابقه و مطرح تئاتر انگلستان در بخش دیگری از گفتگوی خود ، درباره هیجانی که هر شب پیش از روی صحنه تئاتر رفتن تجربه می کند ، چنین توضیح داده است : ” من هر شب قبل از اجرا بسیار عصبی و مضطرب می شوم . هر بار فکر می کنم که این روند من را به کشتن می دهد اما باز هم ایفای نقش بر صحنه تئاتر را تجربه می کنم . ”

اگر کارگردانان می خواستند روح کتلین استارک را هم وارد سریال کنند تنها مانند اشاره‌ ای به کتاب می‌ شد و کار او فقط مطمئن شدن از این بود که برین قسم خود را حفظ کند .

از آنجایی که کارگردانان سریال عادت دارند از عناصر دیگر در فیلم استفاده کنند بنابراین بودن روح کتلین استارک در وینترفل غیرممکن نیست .

بنظر میرسد بیشتر از دو بانوی استارکی در وینترفل داریم 🙂

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *