#


تمرین فیلم نامه خنده دار سانسا و آریا استارک بازیگران سریال Game Of Thrones در هنگام رانندگی …

آریا استارک
7 سپتامبر 2017 بدون نظر 3495 بازدید

تمرین فیلم نامه خنده دار سانسا و آریا استارک بازیگران سریال Game Of Thrones در هنگام رانندگی …

این تمرین صمیمانه فیلم نامه آریا استارک و سانسا ، نهایتا به کجا خواهد رسید ؟

کارگردان بازی تاج و تخت ، آلن تیلور ، سر نوشت خواهران استارک را شوم توصیف کرد !!!
فصل 7 سریال بازی تاج و تخت بسیار عالی بود و بهترین بخش داستان مربوط به ادامه روابط چند سویه بین شخصیت های سریال بوده است . سانسا و آریا استارک سر انجام به هم پیوستند و بینندگان باید آنها را پس از این همه مدت در کنار هم می دیدند ، تا رفتار آنها با یکدیگر را ارزیابی کنند . اکنون در تازه ترین بخش سریال ، ما آن ها را در حالی دیدیم که دو رفتار گوناگون از هم بروز می دادند و بینندگان را به این فکر می اندازد که این دو خواهر به زودی یک رویارویی بزرگ با یک دیگر خواهند داشت .

آلن تیلور که کارگردان تعدادی از بهترین قسمت های سریال بوده , اخیرا سرنوشت آریا استارک و سانسا را تاریک و شوم توصیف کرده است !

مصاحبه آلن تیلور ، کارگردان سریال با Huffington Post …

آلن تیلور اخیرا با Huffington Post مصاحبه داشته است و در مورد رابطه آریا و سانسا و اینکه این رابطه چگونه پیش خواهد رفت ، این گونه گفته است :

« ما می دانیم که بالاخره این دو به خانه بازگشته اند . آنها هر دو خطر ناک هستند و می خواهم خودم را از این حقیقت دور کنم که بالاخره یکی از این دو می میرند اما شما نمی دانید کدام یک .هر دو خواهر پس از مرگ پدرشان ، زندگی جهنمی داشتند و در این مسیر و بر اثر اتفاقاتی ، به انسان هایی خطر آفرین تبدیل شده اند . ما به خوبی آگاهیم که آریا استارک بسیار خطر ناک است همان گونه که بار ها و بار ها به ما نشان داده است .

اما بر این باوریم که از حالا با توجه به صحنه هایی که دیده ایم , نتایج ، خود را نشان می دهند . حرف سوفی زمانی که گفت او نبرد حرام زاده ها را برده است ، درست بود . این درست است که آریا تهدیدی خطرناک به حساب می آید اما وقتی سانسا ، بانو برین را که محافظ آریاست فرستاد , معلوم شد که چیزی بین آنها اتفاق می افتد که خشونت آمیز خواهد بود . اگر چه این پیش آمد هنوز یه هیجان غیر قابل پیش بینی محسوب می شود . »

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *