#


کوین کاستنر در یک سریال تلویزیونی

کوین کاستنر
21 می 2017 بدون نظر 2355 بازدید

کوین کاستنر در یک سریال تلویزیونی

کوین کاستنر در یک سریال تلویزیونی

به گزارش از من بپرس، کوین کاستنر، بازیگر و کارگردان اسکاری هالیوود، در یک سریال تلویزیونی نقش اصلی را بازی خواهد کرد.

این سریال که یلو استون (سنگ زرد) نام دارد، محصول کمپانی پارامونت نتوورک است. این سریال درباره خانواده ای به نام دیتون است که بزرگ ترین مزرعه مرز مشترک را در امریکا در اختیار دارند. این مزرعه درست کنار پارک ملی یلو استون قرار دارد. این امر خانواده دیتون را در معرض رقابت شدید با دیگران قرار می دهد.

بر اساس اخبار موجود پاییز امسال تولید کنندگان این سریال مرحله تهیه و تولید آن را آغاز خواهد کرد. تابستان سال بعد نیز به عنوان تاریخ پخش این سریال اعلام شده است.

عوامل درجه یک برای ساخت یلو استون

تهیه کنندگان این سریال حساب ویژه ای روی آن باز کرده اند و به همین دلیل عوامل درجه یکی را برای کار انتخاب کرده اند.

برای مثال نویسندگی و کارگردانی این سریال به عهده تیلور شریدان خواهد بود. شریدان در مراسم قبلی اسکار نامزد دریافت اسکار بهترین فیلم نامه برای Hell or High Water بود.

گویا انتخاب شریدان از طرف پارامونت نتورک به این قصد بوده که ویژگی های داستان گویی سینما را به تلویزیون وارد کنند.

رئیس توسعه و تهیه پارامونت نتوورک، کیت کاکس در توضیح این مطلب و همچنین ابراز خوشحالی از بازی کاستنر در این سریال گفته  هدف کمپانی آوردن داستان سرایی درجه یک سینمایی به تلویزیون است.

او اضافه کرده با وجود بازیگری همچون کاستنر و کارگردانی مانند تیلور شریدان، این یک آغاز بسیار خوب برای کمپانی خواهد بود. او ادامه داد: از اینکه بازیگر بزرگی مثل کاستنر را در نقش اول این پروژه حیاتی برای پارامونت نتوورک داریم، بسیار هیجان زده ایم.

گفتنی است یلو استون، اولین سریال فیلم نامه داری است که در کمپانی پارامونت نتوورک تولید می شود.

هاروی واینستین معروف به عنوان تهیه کننده

تهیه این سریال بر عهده کمپانی واینستین خواهد بود و جان لینسون و آرت لینسون، کوین کاستنر، تیلورشریدان، هاروی واینستین و دیوید گلسر تهیه کنندگان اجرایی آن هستند.

واینستین از خوش قریحه ترین تهیه کنندگان هالیوود محسوب می شود. مخاطبان سینما در ایران او را به واسطه تهیه فیلم های کوئنتین تارانتینو مانند پالپ فیکشن و سگ های انباری به خاطر می آورند.

این تهیه کننده جوان سینما و تلویزیون با ابراز رضایت از همکاری شریدان در این پروژه گفته تیلور شریدن توانسته از جان دیتون یک شخصیت فوق العاده ترسیم کند.

وی همچنین درباره انتخاب کاستنر به عنوان بازیگر این نقش گفته که فقط یک بازیگر بود که این توانایی و انعطاف را داشت تا بتواند نقش دیتون را بازی کند و آن یک بازیگر هم کوین کاستنر است. این پروژه در راستای قولی است که من و کاستنر به هم داده بودیم تا یک کار مشترک انجام دهیم. این سریال همان پروژه مشترک است.

کاستنر در اولین نقش ثابت تلویزیونی

لازم به یادآوری است که یلو استون اولین نقش ثابت تلویزیونی کوین کاستنر در یک سریال تلویزیونی خواهد بود. وی پیش از این به خاطر بازی در مینی سریال «هتفیلدها و مک کوی ها» محصول شبکه هیستوری، توانسته در جوایز امی، گلدن گلوب و انجمن بازیگران برنده جایزه بهترین بازیگر شود.

اما کاستنر در سینما چهره ای کاملاً شناخته شده است. او که فعالیت در سینما را با بازیگری در فیلم های وسترن لارنس کاسدان مانند سیلورادو و تسخیر ناپذیران ساخته برایان دی پالما آغاز کرده است؛ بعد از مدتی به کارگردانی روی آورد.

در زمینه کارگردانی او دو چهره کاملاً متفاوت از خود ارائه داده است. یکی کارگردانی اسکار گرفته به خاطر فیلم با گرگ ها می رقصد، است.

این فیلم در سال 1991 برنده اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد. کاستنر در این فیلم در نقش یکی از سواره نظام آمریکا در جریان جنگ با سرخ پوست ها ظاهر می شود که تصمیم می گیرد جنگ را رها کرده و به سرخ پوست ها بپیوندد.

با گرگ ها می رقصد نام کاستنر را به عنوان یک کارگردان کار بلد بر سر زبان ها انداخت.

دنیای آب، آرزوهای بر باد رفته

اما در پروژه بعد از آن به نام دنیای آب بود که کاستنر یکی از بزرگترین شکست های دو جانبه تمام ادوار سینما را رقم زد. دنیای آب در سال 1995 ساخته شد. فیلمی با بودجه ای بیش از 170 میلیون دلار که در آمریکا تنها توانست نزدیک به 90 میلیون دلار فروش داشته باشد. منتقدان نیز فیلم را تخطئه کردند تا به این ترتیب آنچه کاستنر با فیلم شبه وسترن خود رشته بود به یک باره پنبه شود.

علاوه بر فیلم های ذکر شده، کاستنر در فیلم های مشهور دیگری جون جی اف کی ساخته اولیور استون و دنیای بی نقص ساخته کلینت ایستوود نیز بازی کرده است.

حال باید دید کاستنر در این سریال پارامونت نتورک چگونه ظاهر خواهد شد. کمپانی ای که پیش از این اعلام شده بود تولید سریال های هدرز و زن آمریکایی را که در تی وی لند در حال ساخت بودند، به دست خواهد گرفت. گویا پارامونت نتورک قصد دارد به یکی از شبکه های درجه یکی تبدیل شود که در زمینه ساخت سرگرمی فعالیت می کنند.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها برچسب‌ها:, ,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *