#


ثابت ماندن شخصیت منفی آواتار در طول سری های آینده این مجموعه !!!

آواتار
14 آگوست 2017 بدون نظر 1489 بازدید

ثابت ماندن شخصیت منفی آواتار در طول سری های آینده این مجموعه !!!

شخصیت منفی آواتار 2 چه کسی خواهد بود ؟

در سال 2020 بعد از گذشت بیشتر از یک دهه قسمت دوم مجموعه فیلم های آواتار روی پرده ی سینما ها خواهد رفت . در سال های بعدی هم شاهد سه قسمت دیگر از این فیلم خواهیم بود . جیمز کامرون ، کارگردان فیلم ، تمامی قسمت ها را به صورت متوالی در نیوزلند فیلم برداری می کند . ستاره های اصلی داستان جیک سالی ( SamWorthington ) و نایتری ( ZoeSaldana ) در فیلم حضور دارند .

کمی هم راجع به حال و هوای قسمت های جدید بدانیم …

کامرون در گفت و گو با مجله ی امپایر فاش کرد که یک شخصیت منفی در تمامی 3 قسمت آینده حضور خواهد داشت که او هم کسی نیست جز کلنل کواریچ ، که استفن لنگ ( StephenLang ) نقش او را ایفا می کند . کامرون از کلنل کواریچ به عنوان شرور بزرگ ( The Big Bad ) یاد می کند و یا حداقل او را شخصیت شرور بازگشته به جهان آواتار می داند :

” نکته ی جالب در مورد سری فیلم های آواتار این است که شخصیت های ثابت داستان تغییر خاصی نکرده اند اما کاراکتر های تازه ، صحنه های تازه ، و همین طور موجودات جدیدی به مجموعه اضافه شده اند . بنابراین من کاراکتر هایی که می شناخیتن رو به سفری می برم که پر از نا شناخته ها است . اما همیشه هم این طور نیست ، یه گروه جدیدی از بازیگر ها رو داشته باشیم ، گاهی اوقات فقط یه شخصیت منفی جدید داریم که به نظرم جالبه . “

تنها نکته ی مبهمی که درباره گفته های کامرون وجود دارد این است کواریچ در قسمت اول آوتار کشته می شود . اما مثل تمامی شخصیت هایی که مردند و از اتصال مغزشون به یک جسم جدید دوباره شروع به زندگی کردند ، شاید بتوان گفت که قرار است این اتفاق برای کواریچ هم بیفتد . البته کامرون به طور واضح در مورد اینکه چگونه کواریچ دوباره به فیلم باز خواهد گشت در حالی که از آخرین نبرد جان سالم به در نبرده است ، مطلبی را فاش نکرده است .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *