#


خشونت بازیگران هالیوودی و اقدامات اخیر آن ها

19 می 2019 بدون نظر 2305 بازدید

خشونت بازیگران هالیوودی و اقدامات اخیر آن ها

از جمله عواملی که باعث شده است تا خانواده بازیگران هالیوودی از هم بپاشند خشونت بوده است . اخباری به تازگی بیان شده است که بازیگر هالیوودی ریکی شرودر بازداشت شده است و علت این مطلب هم این بوده است که این بازیگر هالیوددی نامزد خود را به طرز فجیعی کتک زده است . در این مدت که بازداشت بوده است هم عکس های زیادی از وی منتشر شده است که ظاهری بسیار به هم ریخته و ژولیده داشته است و اما بعد از مدتی برای وی وثیقه ای به قیمت 50 دلار نوشته شده است و او از زندان آزاد شده است .

این بازیگر هالیوودی سابقا در سریال قاشق شیشه ای ایفای نقش کرده است و به تازگی در زمینه اخلاقی دچار بحران های زیادی شده است . قبل از این که خانواده وی از او جدا شوند بارها به صورت رسمی و هم در رسانه ها بیان کردند که باید به کانون هایی برای مشاوره برود اما این بازیگر هالیوودی به این سخنان توجهی نداشته است و از همسرش جدا می شود و با دختر جوان دیگری نامزد می کند.

اعلام شدن این موضوع از زمانی شروع شده است که از خانه شرودر با پلیس تماسی گرفته می شود  که این در فضای مجازی هم پخش شده است و کسی که تماس را با پلیس برقرار می کند می گوید که این بازیگر نامزدش را کتک زده است و اما اسلحه ای ندارد. مشاهدات نشان داده است که صورت نامزد وی نیز بسیار کبود بوده است و او اضر نبوده است تا تحت مراقبت های پزشک نیز قرار گیرد. این اتفاق تازگی نداشته است و در دو آوریل نیز اتفاقی مشابه میان شرودر و نامزدش بوده است و این درگیری با مداخله پلیس حل شده است . خانواده وی نیز یعنی دو دختر و یک پسر و هم چنین همسر وی نیز درباره رفتارهای سرشار از خشونت وی صحبت هایی را داشته اند. او البته از سینما نیز دور شده است و فاصله بین آن ها افتاده است که رسانه ها علت این امر را مان خشونت وی تلقی می کنند.

بازیگر هالیوودی

دخترهای این بازیگر هالیوودی درباره وی می گویند که پدر آن ها به روان درمانی و کمک های بسیاری در این زمینه نیاز دارد. البته آن ها بیان کرده اند که پدرشان را خیلی دوست دارند و اصلا دوست ندارند تا چنین رفتارهایی از پدرشان سربزند. حتی در رسانه ها بیان شده است که علت طلاق همسر وی نیز همین رفتارهای خشونت آمیز بوده است . در بیست و چهارمین سلاگر ازدواجشان این دو از هم جدا می شوند.

بعد از جدایی این دو فرزندانشان با مادر خود زندگی می کنند. البته در گفت و گویی به تازگی و اما قبل از طلاق خود دشاته است درمورد موفقیت های خود در زندگی زناشویی بیان کرده است و اما او از علاقه زیادی به همسر خود صحبت کرده است .

این بازیگر در ابتدا با بازی در فیلم قهرمان در کنار جان وو به شهرت رسیده است و البته برای ایفا کردن این نقش نیز جایزه گلدن گلوب را دریافت کرد .در دهه هشتاد این بازیگر در فیلم سیت کام بازی کرده است و در دهه 90 نیز در دو فیلم کبوتر تنها ، پلیس نیویورک ایفای نقش کرده است . پسر این بازیگر درباره این خشونت ها بیان کرده است که این مشکل دوباره نیز تکرار خواهد د و پدر وی نیاز دارد تا به او در این زمینه کمک شود .

مرد هزار چهره و بازیگر هالیوودی گری اولدمن

همسر سابق گری اولدمن از او به خاطر انجام دادن کارهای خشونت آمیز شکایت کرده است و اما از زندگی مشترک خود به عنوان کابوسی یاد کرده است. زندگی مشترک آن ها چهار سال طول کشیده است و حاصل این ازدواج ینز دو پسر است . همسر گری اولدمن بعد از این که فرزند دوم وی به دنیا آمد از او برای خشونت هایش شکایت کرد و زندگی خود را مثل تصادف ماشینی یاد کرده است که استقلال را از وی گرفته است . وی بیان کرده است که زمانی که این خشونت ها اتفاق افتاده است او می خواسته است تلفن را بردارد و بعد از آن با پلیس تماس بگیرد و اما گری اولدمن دست خود را روی گلوی همسرش فشرده است . و درنهایت نیز تلفن را از دست وی گرفته است و بر سر و صورت وی کوبیده است . همه این ها در حالتی اتفاق افتاده است که فرزندان وی شاهد او بوده اند و با دیدن این صحنه گریه می کرده اند.

گری اولدمن بازیگر هالیوودی 61 ساله است که ازدواج های بسیار متفاوتی دارد . تعداد ازدواج های وی تا به حال پنج بار بوده است .

کریستین بیل

این بازیگر هالیوودی در ابتدا با فیلم امپراطوری خورشید وارد سینما شده است . در زندگی وی پرخاشگری جز حاشیه های اصلی است . خانواده وی نیز بارها به خاطررفتارهای خشونت آمیزی که داشته است از وی شکایت کرده اند. وی بارها در پرونده هایی که داشته است برای خانواده اش تعهد داده است و بخشیده هم شده است و اما این رفتارهای وی ترک نشده است .بدترین پرونده ای که داشته است درمورد این بوده است که الفاظ بسیار بدی را برای خواهرش به زبان آورده است و خواهرش هم به سرعت از وی شکایت کرده است و حتی وی به خاطر همین موضوع مدتی را نیز بازداشت بوده است. رابطه خوبی بین وی و خواهرش وجود نداشته است زیرا در بحران مالی که در این کشور به وجود آمده بوده است خواهرش خانه خود را از دست داده و وی حاضر نشده است تا به او کمکی بکند.

جانی دپ

این بازیگر که بسیار موردعلاقه نوجوانان و جوانان است و از طرف دیگری در زندگی شخصی خود بسیار پرخاشگر بوده است.ازدواج این فرد به صورت قانونی به ثبت نرسیده است .جانی دپ در زندگی شخصی خود بیان کرده است که هیچ گاه و با هیچ زنی به صورت رسمی ازدواج نخواهد کرد ولی در سال 2015 با امبر هرد ازدواج کرد. بعد از یک سال از زمان ازدواج آن ها تصاویری منتشر شده است که چهره امبرهرد در آن کبود بوده است . این جنجال ها ادامه پیدا می کند و درنهایت در سال 2016 این دو از هم جدا می شوند.

 

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *