#


جانی دپ؛ سلطان جنگل!!

جانی دپ
18 می 2017 بدون نظر 1757 بازدید

جانی دپ؛ سلطان جنگل!!

جانی دپ؛ سلطان جنگل!!

به گزارش از من بپرس، از سلطان جنگل به عنوان جدیدترین فلیم جانی دپ، هنرپیشه سرشناس هالیوود نام برده می شود.

جانی دپ در این فیلم نقش جان مک آفی، مخترع نرم افزار ضدویروس مک آفی را بازی می کند. این مخترع در زندگی شخصی خود ماجراهای سرشار از شگفتی زیادی را از سر گذرانده است.

از این فلیم به عنوان یک کمدی سیاه نام برده شده است. این ژانر در اواسط دهه شصت و با فیلم سطل خون راجر کورمن ابداع شد؛ هر چند ریشه های آن در فیلم های قبل تر نیز به چشم می خورد.
فیلم نامه این کمدی سیاه را اسکات الکساندر و لری کارازوسکی با اقتباس از مقاله ای نوشته جاشوآ دیویس که در مجله وایرد منشر شده است، نوشته اند.
عنوان این مقاله «آخرین ایستادگی جان مک آفی» بود که در آن زندگی مک آفی را از زمانی روایت می کند که ثروتی را که به او رسیده بود دریافت کرد، هر آنچه می توانست با آن انجام داد و سپس به جنگل های بلیز رفت تا در آنجا زندگی کند. در جنگل مک آفی کلکسیونی از اسلحه ها را گردآوری کرد و به سبک کلنل کورتز دست به دیوانگی زد!!

در فیلم نیز یک محقق از مجله وایرد با این تصور که قرار است مصاحبه معمولی بل مک آفی داشته باشد، می پذیرد که یک مقاله درباره او بنویسد. تنها با رفتن به جنگل های بلیز و سرکشی به محل زندگی مک آفی است که او پی به دنیای حقیقی زندگی این دیوانه و ماجرای قتل های او می برد.

فیلمی با دو کارگردان

قرار است دو نفر کاگردانی سلطان جنگل را به عهده بگیرند: گلن فیکارا و جان روکوآ. این دو قبلاً هم فیلم هایی را به صورت مشترک کارگردانی کرده اند که فوکوس با بازی ویل اسمیت و مارگوت رابی، محصول سال 2015 از این جمله است.
از جانی دپ قسمتی تازه از دزدان دریایی کارائیب در سینماها به نمایش در آمده است. این فیلم «دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده داستانی تعریف نمی کنند» نام دارد و جانی دپ در آن با خاویر باردم هم بازی است.

مردان مرده داستانی تعریف نمی کنند تا کنون 250 میلیون دلار فروش داشته است.

دیگر فیلم جدید این بازیگر، اقتباسی تازه از رمان معروف آگاتا کریستی به نام قتل در قطار سریع السیر شرق است. این فیلم را کنت برانای بریتانیایی ساخته و دپ در آن با کنت برانا، میشل فایفر، پنه لوپه کروز و ویلم دافو هم بازی است.

قتل در قطار سریع السیر شرق طبق برنامه ریزی ها در ماه نوامبر به نمایش عمومی درمی  آید.

جانی دپ همچنین فیلم جنایی هزارتو را آماده نمایش دارد که در آن با فارست ویتاکر به ایفای نقش پرداخته است. از زمان اکران این فیلم هنوز اطلاعی در دست نیست.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها برچسب‌ها:,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *