#


یکه تازی سلبریتی های همه چیز دان به اتمام می رسد.

10 دسامبر 2018 بدون نظر 1515 بازدید

یکه تازی سلبریتی های همه چیز دان به اتمام می رسد.

یکه تازی سلبریتی های همه چیز دان به اتمام می رسد.

سلبریتی های همه چیز دان نامی است که مخاطبان و مردم به تعداد دفعات بسیار زیادی در رسانه ها و خبرگزاری ها عنوان می کنند. این روزها افراد سرشناس و مشهور بسیاری درخصوص مسائل و اتفاقات به وجود آمده در فضای مجازی اظهار نظر می کنند و تمام فالوورها و افرادی که از آن ها پیروی می کنند این امکان را به دست می آورند که درهرخصوص نظرات خود را بیان کنند. گاهی اوقات ابراز عقیده و نظر درهر موردی باعث می شود تا حواشی دیگری نیز ایجاد شود.

مهناز افشار ازجمله افراد مشهور و سرشناسی است که آمپولی را برای پیشگیری از مصرف بی رویه مواد مخدر معرفی نموده است. پس از انتشار این خبر انجمن داروسازان و وزارت بهداشت واکنش نشان داده و داروی معرفی شده را ممنوع اعلام کردند و تاکید داشتند اگر این دارو به صورت خودسرانه مصرف شود عواقب بسیاری درپی خواهد داشت. این سلبریتی مشهور بدون اینکه نسبت به هشدارها توجهی داشته باشد ویدئوی دیگری را منتشر کرد و در آن صحبت های پیشین خود را مجددا عنوان کرد و تاکید دارد که صحبت های او مورد تائید سازمان بهداشت جهانی است.

او در صحبت های خود گفته اینکه وزارت بهداشت ایران نمی خواهد صحبت های سازمان بهداشت جهانی را بپذیرد این دیگر تقصیر او نبوده و با این کار خود عملا وزارت بهداشت را نشانه گرفته است. البته این اولین بار نیست که سلبریتی ها از این قبیل اقدامات را انجام می دهند. پرویز پرستویی نیز به عنوان یکی از چهره های مشهور و فعالان شبکه های مجازی طی روزهای اخیر تصویری را منتشر کرده است و گفته: این عکس در پی بارش های اخیر کشف شده و اگر شخصی این شهید مفقود الاثر را می شناسد می تواند با فلان شمار تماس گرفته و اطلاع دهد. تکذیبیه تصویر منتشر شده به سرعت از جانب یکی از مقامات رسمی اعلام شد و گفته شد که این تصویر متعلق به دوسال پیش است و هیچ ارتباطی به بارندگی های اخیر ندارد.

سلبریتی ها برای این که بتوانند مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب کنند طی سال های اخیر از جهت دهی های اینگونه بسیار استفاده می کنند. این موضوع به اندازه ای همه گیر شده که برخی از نمایندگان مجلس نیز معتقد هستند دیگر این افراد نباید درخصوص تمام موارد نظریات خود را ابراز کنند. چراکه این اشخاص دیگر در تمام موارد وارد شده و درخصوص اقتصاد مردم، سیاست، ورزش فرهنگ و دیگر موارد نریاتی را مطرح می کنند. از آنجایی که این اشخاص از سوی بسیاری از مردم در فضای مجازی دنبال می شوند اظهار فضل آن ها می تواند عواقب بسیاری را به دنبال داشته باشد. به ویژه اگر خبری به صورت اشتباه و یا تحریک کننده منتشر شود بنابراین دیگر سلبریتی ها حق اهار نظر درخصوص هر مسئله ای را نخواهند داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *