#


معرفی بازیگران پردرآمد مرد سینما در سال 2018

30 آگوست 2018 بدون نظر 2845 بازدید

معرفی بازیگران پردرآمد مرد سینما در سال 2018

بالاترین درآمد متعلق به کدام بازیگر سینما است؟

مجله معتبر فوربز هر ساله لیستی از بالاترین میزان درآمد به دست آمده توسط بازیگران معروف جهان را به انتشار می گذارد. بنابر این گزارش سال قبل مارک والبرگ با مبلغ بالای ۶۸ میلیون دلار به خاطر بازی در فیلم‌ هایی نظیر Daddy’s Home 2 و Transformers: The Last Night رتبه نخست لیست دریافت بالاترین درآمد از سوی فوربز را به خود اختصاص داد.

ولی با توجه به اینکه در همیشه بر روی یک پاشنه نمی‌ چرخد در لیستی که فوربز در این اواخر برای سال ۲۰۱۸ به انتشار گذاشته است خط‌ و خبری از مارک والبرگ نیست و حتی در میان ده بازیگر مرد پر درآمد هم مشاهده نمی شود. در لیستی که فوربز اخیرا منتشر کرده است دستمزدهای بسیار بالایی را شاهد هستیم که هنرمندان برای ایفای نقش بر روی پرده نقره ‌ای وارد حساب‌ های بانکی کرده ‌اند.

فوربز هر ساله این گزارش را به طور جداگانه برای هنرمندان مرد و زن به انتشار می گذارد و جالب است بدانید هنرمندان مرد در سال ۲۰۱۸ در مجموع ۷۴۸،۵ میلیون دلار درآمد دریافت کرده اند در حالی که هنرمندان زن جمعا به میزان ۱۸۶میلیون دلار درآمد به دست آورده اند.

در ادامه فهرستی از پردرآمدترین هنرمندان مرد سینما را ارائه داده ایم. پس با ما همراه باشید و از درآمد بسیار بالای این هنرپیشه ها آگاه شوید.

۱. جورج کلونی

جورج کلونی، این آقای خوش‌ تیپ هالیوودی که چند وقتی است وی را در فیلم‌ های پرفروش مشاهده نمی کنیم، به شدت مشغول تجارت فروش نوشیدنی بوده است و این کسب و درآمد را به مبلغ ۷۰۰میلیون دلار به یک شرکت انگلیسی فروخته است، لازم است بگوییم که تا پایان ده سال آینده جورج کلونی تقریبا ۳۰۰میلیون دلار دیگر هم به خاطر این معامله به دست خواهد آورد.

در این صورت می‌ توان گفت شهرتی که دنیای سینما برای جورج کلونی در نظر گرفته است سبب شد تا این هنرمند معروف سال قبل میلادی چیزی تقریبا ۲۳۹میلیون دلار درآمد داشته باشد.

۲. دواین جانسون

راک دنیای سینما احتمال دارد همچون جورج کلونی تجارت نوشیدنی نداشته باشد ولی باز هم از ایفای نقش در فیلم ها پول خوبی را به دست می آورد، فیلم آخر وی تحت عنوان Jumanji: Welcom the Jungle چیزی تقریبا ۱۲۴میلیون دلار وارد حساب‌ های بانکی جانسون کرد.

از سوی دیگر دواین جانسون سخنگوی شرکت‌ های بزرگی نظیر Under Armour می باشد و بر این ادعا است که شبکه‌های اجتماعی به او این امکان را داده‌ اند تا تبلیغات بسیاری را برای فیلم ‌هایش انجام دهد و به خاطر تعداد زیاد دنبال ‌کننده ‌هایی که در شبکه ‌های اجتماعی دارد در هنگام انعقاد قرارداد، حقوقش را با تهیه ‌کنندگان افزایش دهد.

۳. رابرت داونی جونیور

آیرون‌ من دنیای هالیوود سال قبل میلادی تقریبا ۸۱میلیون دلار درآمد کسب کرده بود، رابرت داونی جونیور به خاطر بازی در فیلم Spider Man: Homecoming چیزی تقریبا پانزده میلیون دلار دستمزد به طور پیش ‌پرداخت به دست آورده و بالاتر از دو برابر همین رقم را در فیلم Avengers: Infinity War  دریافت کرده است.

۴. کریس همسورث

فیلم Avengers: Infinity War نقش ماشین تولید پول را برای تعداد زیادی از هنرپیشه ‌های هالیوود داشت و کریس‌ همسورث با بازی ثور (Thor)، خدای اساطیری اسکاندیناوی، موفق شد ۶۴.۵ میلیون دلار دستمزد دریافت کند.

۵. جکی ‌چان

پشت چهره این هنرمند همیشه خندان و محبوب، مردی پرکار و سخت ‌کوش وجود دارد که به هیچ عنوان آرام نمی‌ گیرد و هرساله چندین فیلم از جکی ‌چان را مشاهده می کنیم. در سال ۲۰۱۷ هم جکی ‌چان در شش فیلم بازی کرد و به درآمد خوبی در این راه دست پیدا کرد. جکی ‌چان به همراه درآمدی که از ایفای نقش در فیلم ‌ها دریافت می کند مالک چندین سالن سینما است و سرمایه‌ ‌گذاری‌ های او در این صنعت در کنار بازی در فیلم ‌‌ها موجب گشت تقریبا ۴۵.۵میلیون دلار درآمد به دست بیاورد.

۶. ویل اسمیت

ویل اسمیت در فیلم Bright محصول شرکت NetFlix  بازی کرده است. این فیلم بازخوردهای مثبت و منفی گوناگونی را به همراه داشت و تقریبا ۲۰ میلیون دلار درآمد را وارد حساب‌ های بانکی ویل اسمیت کرد.

حضور ویل اسمیت در نسخه بازسازی شده فیلم Aladdin هم درآمد خوبی را برای وی به همراه داشت و به همین دلیل اسمیت با ۴۲میلیون دلار درآمد در رده ششم پردرآمدترین هنرمندان مرد سینما قرار گرفت.

۷. آکشی کومار

آکشی کومار به عنوان یکی از هنرپیشه های‌ سینمای بالیوود به حساب می آید پا به پنجاهمین دهه زندگی خود گذاشته است و در سال‌ ۲۰۱۷ در سه فیلم و در سال ۲۰۱۸ در دو فیلم حضور داشت و تقریبا ۴۰.۵ میلیون دلار برای این فیلم ‌ها درآمد کسب کرد.

در صورتی که یک از طرفداران فیلم ‌های بالیوودی باشید حتماً خیلی خوب با آکشی ‌کومار آشنا هستید، او به عنوان یکی از بهترین نقش‌ اول ‌های مرد در سینمای هندوستان به شمار می رود و به همین خاطر قراردادهای گوناگونی با برندهای معتبر دارد و از این قسمت نیز سود بسیاری را وارد حساب‌ های بانکی خود می ‌کند.

۸. آدام سندلر

این هنرمند تراز اول که نقش‌های او همیشه در فیلم ‌های کمدی همیشه در یادها می ماند دستمزدهای بسیاری به خاطر بازی در فیلم ‌های کمدی دریافت می کند. از سوی دیگر آدام سندلر چند سال قبل قرارداد خوبی با شبکه NetFlix انعقاد کرد و از این قسمت نیز حاشیه سود دندان ‌گیری نصیبش شد.

آدام‌ سندلر، یک هنرمند فعال بوده که علاوه بر هنرپیشگی، دستی در نویسندگی و کارگردانی نیز دارد. این موارد موجب شد تا سندلر تقریبا ۳۹.۵میلیون دلار درآمد در سال ۲۰۱۸ به دست بیاورد.

۹. سلمان خان

علاوه بر هالیوود، سینمای هندوستان هم یکی دیگر از منابع پول و شهرت به شمار می رود و فیلم ‌های بالیوودی دارای طرفداران بسیاری در داخل و خارج هندوستان می باشند. سلمان خان هم به عنوان هنرپیشه مرد هندی که ما ایرانی ‌ها فیلم ‌های بسیای از وی را مشاهده کرده ایم به خاطر بازی در فیلم ‌های پرفروشی نظیر Tiger Zinda Hai چیزی در حدود ۳۸.۵ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

۱۰. کریس ایوانز

بر اساس تجربیات به دست آمده نشان می دهد کسی از بازی در فیلم ‌های مارول دست خالی بیرون نمی ‌رود و اکثر فیلم ‌های ابرقهرمانی مارول دارای فروش خوبی در گیشه می باشند، کریس اینانز هم که چند وقتی است نقش کاپیتان آمریکا را برعهده دارد در چند سال گذشته پول خوبی از مارول دریافت کرده است و چیزی در حدود ۳۴ میلیون در سال گذشته میلادی دستمزد به دست آورده است.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *