#


داوران جشنواره کن سال 2018 با حضور بسیار از بازیگران مشهور معرفی شد

19 آوریل 2018 بدون نظر 1719 بازدید

داوران جشنواره کن سال 2018 با حضور بسیار از بازیگران مشهور معرفی شد

حضور پر رنگ بازیگران معروف در هیات داواران جشنواره کن

به گزارش از من بپرس، به نقل از خبرگزاری جشنواره، در حالی که در روز سه شنبه یکی از مسئولان جشنواره کن تیری فرمو از آندری زویاگینتسف کارگردان روسی برای یکی از داورانی که در این دوره حاضر خواهد بود نام برد، حال اسامی هیئت های داوران گفته شده است.

هیات داوران در بخش رقابت اصلی این جشنواره با ریاست کیت بلانشت برپا می‌شود که از ۵ داور زن و ۴ داور مرد تشکیل شده است که از ۷ ملیت با ملیت های مختلف به این لیست اضافه شده اند.

هیات داوران در ۱۹ ماه می روز شنبه در مراسم پایانی جشنواره کن، برندگان این جشنواره را اعلام خواهند کرد.

نام های این داوران به عبارت ذیل است:

کیت بلانشت بازیگر، تهیه کننده  و کارگردان استرالیایی، رییس هیات داوران

چنگ چن که در فیلم‌ «ببر خیزان، اژدهای پنهان» در سال دو هزار ایفای نقش کرده است. او به عنوان بازیگر در فیلم های وانگ لی ایفای نقش کرده است.

ایوا دوورنی تهیه کننده و نویسنده و کارگردان آمریکایی نامزد گلدن گلوب و جایزه اسکار و برنده جایزه بفتا و امی. وی درام «سلما» را سال ۲۰۱۴ ساخته است و تازه ترین فیلمش «چین‌خوردگی در زمان» در چند مدت اخیر به روی پرده سینما رفته است.

رابرت گدیگیون کارگردان، تهیه کننده و نویسنده اهل فرانسه که حرفه کارگردانی را از دهه ۱۹۸۰ آغاز کرده و فیلم های بسیاری را ساخته است. به روزترین فیلم او «خانه کنار دریا» سال ۲۰۱۷ روی پرده رفته است.

خدجا نین ترانه‌سرا، آهنگساز و خواننده بروندیایی. او که در سالهای اخیر به عنوان هنرمند و سفیر صلح یونیسف شناخته می شود.

لئا سیدوکس بازیگر فرانسوی. وی با بازی در فیلم کریستوف اونوری با عنوان «فرد زیبا» در سال ۲۰۰۸ کار خود  را شروع کرد و تا به امروز جایزه های زیادی را برای کارهای بازیگری‌اش به دست آورده است. تازه ترین فیلم او «این تنها پایان ج معروفهان است» به سازندگی زاویه دولان بوده است.

کریستن استوارت بازیگر آمریکایی فیلم «گرگ و میش». او بازیگریش را از کودکی آغاز کرد و با بازی در «گرگ و میش» به شهرت جهانی دریافت کرده است.

دنیس ویلنوو نویسنده و کارگردان کانادایی برنده دو جایزه اسکار برای «بلید رانر ۲۰۴۹» کارش را از دهه ۱۹۹۰ در کانادا شروع کرده است.

آندری زویاگینتسف نویسنده و کارگردان روسی سازنده فیلم «بی عشق» از معروف ترین بازیگران و کارگردان های روسی در سینمای بین‌المللی است. او بازیگری را با ساختن فیلم «بازگشت» در سال ۲۰۰۳ آغاز کرده است.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *