#


جزئیات زندگی عارف لرستانی

جزئیات زندگی عارف لرستانی
2 می 2017 بدون نظر 1781 بازدید

جزئیات زندگی عارف لرستانی

جزئیات زندگی عارف لرستانی و مختصری از ایشان

عارف لرستانی بازیگری که این روزها مرگش باعث شوک بسیار بزرگی میان جامعه هنر ایجاد کرد همه را بر آن داشته تا خاطرات خود را از زندگی وی به گونه ای زیبا بیان کنند.
لرستانی که بازیگری و تئاتر را با مجموعه جنگ 77 به کارگردانی مهران مدیری شروع کرد. و کار خود را با مدیری تا همین اواخر ادامه داد بر اثر ایست قلبی درگذشت.
لرستانی در فیلم های متعدد سینمایی و تلویزیون حضور داشت و اغلب سریالهای تلویزیونی وی در محدوده ی طنز بود.
عارف لرستانی سال 91 که سفری به ژاپن با هنرمندان داشت، باالهام ناصری یکی از کارکنان سفارت ژاپن آشنا شد و این آشنایی نهایتا منجر به ازدواج وی با الهام ناصری شد.

عارف لرستانی فردی با تفکرات سنتی و علاقه مند به تاریخ و گذشته بود یکی از علاقه مندی های عارف اهرام مصر و کشور مصر بود. زمانی که مستند یا برنامه ای از مصر یا اهرام ثلاثه پخش میشد عارف آن را به صورت جدی پیگیری میکرد. وی تقیربا تمام مطالب مربوط به تاریخ مصر را از روزنامه ها و مجلات می خواند و به آنها بسیار علاقه مند بود.

به گفته ی الهام ناصری :

چند سال پیش من و عارف بالاخره توانستیم به مصر سفر کنیم و از نزدیک این کشور مرموز و شگفت انگیز را از نزدیک ببینیم.
وی در ادامه افزود : عارف اخلاق بسیار خوبی داشت و با تفاهم و توافقی که میان ما دو نفر بود این محیط ایجاد شد که با ارامش در کنار هم در این چند سال زندگی کنیم.
عارف با سن کمی که داشت نسبت به تفکرات سنتی که در ذهن خود داشت مرد کاملی به نظر می رسید.
چنانچه شرایط مناسب بود شاید حکم میکرد که من در خانه بمانم و کار نکنم زیرا ایده و تفکرات سنتی او این گونه ایجاب میکرد.
او فردی اهل مشاوره بود و انتقاد پذیر. عقیده بر این داشت که هرکس در زمینه ای تجربه دارد از آنی رو در بسیاری از موارد که من تجربه بیشتری داشتم از من مشاوره و کمک میگرفت. من همیشه در خانه عارف حس آرامش داشتم و حس نمیکردم که وارد خانه ی جدیدی شده ام. و خواهر و بردارهای او مانند خواهر و برادر های من بودند. و با آنها بسیار راحت بودم من آنقدر با خانواده همسرم ارتباط نزدیکی دارم که در بسیاری از موارد آنها من را محرم اسرار خود می دانند. و هنگام تماس با من و احوال پرسی این موضوع برای من بسیار با ارزش می باشد.

عارف هیچگاه برای پول بازی نمیکرد

عارف در مجموعه ( قهوه تلخ ) بازی متفاوتی از خود ارائه داد و انرژی بسیار زیادی از خود صرف کرد. وی در فیلمی که ایام محرم به نام ( یک تکه زمین ) بازی کرد در نقشی جدی ظاهر شد که در نقش خود بسیار خوش درخشید.
عارف همیشه ارادت بسیار زیادی که مدیری داشت و هنگام دعوت مدیری به کار آن را بدون هیچ تردید و شرطی میپذیرفت.

مدیری همیشه به خلاقیت عارف اطمینان داشت از این رو به او بسیار اعتماد داشت. این اعتماد باعث شده بود که وی بدون چشم داشت مالی در فیلم های او بازی کند.
عارف لرستانی پس از سکسکه های طولانی به بیمارستان برای زدن آمپول آرامش بخش مراجعه کرد و پس از آمدن به خانه و خوابیدن دچار ایست قلبی شد و دارفانی را وداع گفت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *