#


بازیگر تازه کاری (مریم مومن) که یک شب ره صدساله را پیمود!

مریم مومن
29 ژانویه 2019 بدون نظر 16537 بازدید

بازیگر تازه کاری (مریم مومن) که یک شب ره صدساله را پیمود!

بازیگران تازه کاری که با اولین بازی مشهور شدن: مریم مومن

درسال‌های اخیر بازیگران تازه کاری (مریم مومن) را در تلویزیون و سینما دیده ایم که با اولین کار خود حسابی درخشیده اند. این روزها کارگردان ها اغلب سراغ جوان‌تر های سینما می روند و آنها را در نقش‌های اصلی محک می‌زنند. شاید اگر سالها قبل از حضور بازیگران جوان در نقش های اول فیلم و سریال صحبت می‌کردیم باورش برای ما سخت بود که بازیگران تازه کار بتوانند در نقش اصلی جلوی دوربین برود و این نقش را خوب ایفا به نمایند.

 سریال بانوی عمارت با بازی مریم مومن ما را به یاد بازیگران تازه کار تلویزیون و سینما انداخت که در ادامه مروری به برخی از آنها خواهیم داشت.

 فیلم عزیزالله حمید نژاد به نام سریال بانوی عمارت که از شبکه سه سیما پخش شد یکی از چهره‌های جوان را به دنیای هنر معرفی کرد که می تواند سال های متمادی در سینما و تلویزیون مطرح باشد.

(مریم مومن) با اولین تجربه بازیگری خود را در نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت جلوی دوربین رفت که تا پایان کار حرفه‌ای با آن نام شناخته خواهد شد.

 این بازیگر جوان از طریق تست بازیگری برای سریال بانوی عمارت انتخاب شد و در کمال ناباوری توانست یک بازی بسیار خوبی از خود ارائه بدهد و نقطه عطفی در کارنامه بازیگری اش رقم بزند.

 در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی و ریحانه پارسا یکی دیگر از بازیگران تازه کار تلویزیون و سینما در اولین تجربه بازیگری خود جلوی دوربین رفت و نقش‌آفرینی نمود.

ریحانه پارسا با وجود بی تجربگی در دنیای بازیگری توانست با بازی در نقش لیلا در سریال پدر از عهده نقشی که حامد عنقا و بهرنگ توفیقی برعهده گذاشته بودند به خوبی برآید.

( ریحانه پارسا) از میان حدود ۲۵۰ نفری که برای این نقش در بازی سریال پدر تست داده بودند انتخاب شد و در کناربازیگران باتجربه‌ای چون لعیا زنگنه/ مهدی سلطانی/ مسعود فروتن و سینا مهرداد توانست به خوبی نقش ایفا کند.

 یکی دیگر از بازیگران جوانی که با اولین بازی خود توانست یک بازی موفق را در کارنامه هنری اش به ثبت رساند (زیبا کرمعلی ) با بازی در فیلم لاتاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان است.

 (زیبا کرمعلی) تجربی در دنیای بازیگری نداشت و دانشجوی رشته هنر بود تا اینکه به صورت اتفاقی برای بازی در نقش نوشین در فیلم سینمایی لاتاری انتخاب شد.

 ماجرا از این قرار است که او موسین مهدویان را در سال ۹۵ در یک همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه هنر می بیند و این کارگردان او را برای بازی در نقش نوشین انتخاب می‌کند و این سرآغاز دنیای بازیگری بازیگر تازه کار سینما شد.

 (شیوا طاهری) بازیگر نقش دنیا در سریال گذر از رنج ها یکی دیگر از بازیگران تازه کاری است که با بازی در نقش اصلی در دنیای سینما و تلویزیون شناخته شد، سریال گذر از رنج ها به کارگردانی فریدون حسین پور است.

 (شیوا طاهری) توانست از طریق تست بازیگری به دنیای هنر راه پیدا کند و برای بازی در  نقش دنیا در سریال گذر از رنج ها انتخاب شد و در اولین تجربه بازیگری خود بسیار خوب درخشید و توانست از عهده نقشی که به او سپرده شده بود بر آید و نقش دنیا نقطه عطفی در کارنامه هنری او خواهد شد.

 (مصطفی زمانی) در صدر ماندگارترین بازیگران تازه کاری که در اولین فیلم نامه شان درخشیدند قرار دارد او نیز از طریق تست بازیگری برای انتخاب نقش یوسف پیامبر در این سریال انتخاب شد و شاید خودش هم به آن زمان باور نمی کرد که تا این حد نقشش ماندگار شود.

 (مصطفی زمانی) با بازی در نقش یوسف پیامبر تا پایان کار حرفه ای باسن با این حق شناخته می شود و هر بار نامی از یوسف پیامبر بیاید محال است که مصطفی زمانی اولین تصور ذهنی افراد نباشد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *