...

#


درگذشت فرج الله حیدری فیلمبردار پیشکسوت سینما

8 دسامبر 2018 بدون نظر 2209 بازدید

درگذشت فرج الله حیدری فیلمبردار پیشکسوت سینما

درگذشت فرج الله حیدری فیلمبردار پیشکسوت سینما

عرصه سینما و تلویزیون این روزها در غم از دست دادن یکی دیگر از پیشکسوتان دنیای هنر به سوگ نشسته است. فرج الله حیدری به عنوان یکی از فیلمبرداران باسابقه سینمای ایران شناخته می شود که دیروز یعنی پنجشنبه15 آذرماه در سن62 سالگی به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

بسیاری از هنرمندان سینما و تلویزیون نسبت به درگذشت این فیلمبردار پیشکسوت ابراز تاسف کرده و هرکدام به نوبه خود به خانواده ایشان تسلیت عرض کردند. فرج الله حیدری در سال1335 در تهران متولد شده بود و آغاز فعالیت سینمایی او تحت عنوان دستیار فیلمبردار در فیلم کوچه مردها بوده است. کوچه مردها در سال1349 به کارگردانی سعید مطلبی ساخته شد. حیدری تابه حال در بیشتر از30 فیلم سینمایی به عنوان مدیر فیلمبرداری شرکت داشته و حدود20 فیلم سینمایی را نیز خود فیلمبرداری کرده است.

یکی دیگر از کارهای هنری این فیلمبردار پیشکسوت فیلم کارناوال مرگ است که به کارگردانی حبیب الله کاسه ساز و رضا اعظمیان در سال87 ساخته شده است و حیدری فیلمبرداری آن را برعهده داشته است. ما نیز به نوبه خود درگذشت این هنرمند و سینماگر را به خانواده او و دیگر اهالی سینما تسلیت می گوئیم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *