...

#


مهران مدیری : عده ای جو سازی کردند

مهران مدیری : عده ای جو سازی کردند
22 دسامبر 2016 بدون نظر 1229 بازدید

مهران مدیری : عده ای جو سازی کردند

آقای مهران مدیری نسبت به سوء استفاده کردن از جریان دلواپس از حرف هایش در برنامه ی دورهمی واکنش نشان داد

آقای مهران مدیری طی گفت و گویی در شبکه ی یک در برنامه گفت : من نه سیاسی هستم و نه تخصصی در رابطه با سیاست دارم که بخواهم در مورد آن صحبت کنم و هیچ علاقه ای هم، به سیاست ندارم.

قبل از این که آدم را قضاوت کنید سوال بپرسید یا درموردش توضیح می دهم یا چیزی نمی گویم در موردش. او گفت تمام کسانی که در مقاطع بالاتر زحمت می کشند تلاششان قابل تقدیر و تحسین است.

همان طور که طی دوره ای ملاحظه ی شد دوستانی که در حال مذاکره بوده اند چه سختی بر دوششان بود و چقدر فشار به آنها وارد می شد آنها خیلی تلاش کردند تا بسیاری از مسائل به نتیجه برسد.

او تاکیید کرد که این موضوع سیاسی نیست و اگر من حرفی می زنم واقعا نباید به کسی بربخورد. او با اشاره به سوء استفاده در جریان دلواپس گفت : تعدادی از افراد می خواهند جو بدی را بسازند اما باید در جریان باشند که برنامه ی دورهمی و حرف هایی که من در آن می زنم صرفا جنبه ی فرهنگی و اجتماعی دارد.

هر کی برای انجام کاری ساخته شده است. افراد سیاسی کار سیاسی انجام می دهند و من نیز کار هنری و فیلم سازی انجام می دهم. امیدوارم که افراد قبل از قضاوت بپرسند منظورت چه بود بعد با تانک از روی آدم رد شوید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *