#


ماجرای امضا خواستن قاتل زنجیره­ای از شان پن!

شان پن
12 فوریه 2017 بدون نظر 1961 بازدید

ماجرای امضا خواستن قاتل زنجیره­ای از شان پن!

داستان امضا خواستن از شان پن :

شان پن بازیگر و کارگردان 54 ساله سینما که چند سال پیش به کشور ما هم سفری خبرساز داشت، هنگام سخنرانی برای گروهی از دانشجویان دانشگاه فیلم «لویولا ماری مونت» به یکی از خاطراتش اشاره کرد که موجب حیرت همه حاظرین شد.

او گفت که سالها قبل یک قاتل زنجیره­ای معروف به نام «ریچارد رامیرز» از او امضا خواسته بود! ریچارد رامیرز یک قاتل سنگدل زنجیره­ای بود که به نام «قاتل شب­ها» شهرت داشت. او سالها دختران و زنان بی­گناه را در دل تاریکی شب شکار کرده و بعد از تعدی با ابزارهایی چون چاقو، اسلحه و حتی چکش آنها را به وضع فجیعی می­کشت اما سرانجام در سال 1985 به دام پلیس افتاد و به زندان محکوم شد.

شان پن در سال 1989 به خاطر تخلف در رانندگی به همان زندانی افتاد که رامیرز در آن زندانی بود. آنها چند بار در محوطه زندان با یکدیگر رو­به­رو شدند اما پن که از جمله مدافعین حقوق بشر است حتی با دیدن رامیرز دچار خشم و ناراحتی می­شد.

بن می گوید :

«اواخر دوران محکومیتم بود که یکی از زندانبانان تکه­ای کاغذ آورد و گفت که رامیرز از طرفداران فیلم­های من است و از من امضا می­خواهد. به آن مرد گفتم من هیچ کاغذی را بدون حضور سر زندانبان امضا نمی­کنم چون حوصله دردسر ندارم.

نیم ساعت بعد سرزندانبان همراه آن مرد آمد در حالی که روی کاغذ رامیرز برایم چیزی نوشته بود. او نوشته بود هی شان قوی بمان و به همه تو دهنی بزن.

من هم در جواب نوشتم امکان ندارد زندانی باشی و با زندانیان ابزار همدردی نکنی اما غیر ممکن است برای آدمی مثل تو حس همدردی داشته باشم. امیدوارم اتاق گاز قبل از خداوند تو را مجازات کند چون لیاقت تو رفتن به جهنم است.»

پن در پایان گفت که حتی از نوشتن آن مطالب هم پشیمان است چون رامیرز بعدها با گستاخی به همه گفته بود که از داشتن آن نوشته بیشتر از یک امضاء چند کلمه­ای لذت برده است و این نشان دهنده­ی اوج روانی بودن او بود! رامیرز چند سال پیش بر اثر بیماری مرد اما تا دم مرگ طرفدار فیلم­های شان پن بود.

 

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها برچسب‌ها:,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *