#


سلبریتی های ایرانی چه کتاب هایی می خوانند

کتاب
26 فوریه 2019 بدون نظر 2333 بازدید

سلبریتی های ایرانی چه کتاب هایی می خوانند

چهره ها و سلبریتی های ایرانی توصیه های فراوانی به کتابخوانی دارند و گاهی به همراهان خود کتاب‌هایی را معرفی می‌کنند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

کتابخوانی

سلبریتی های ایرانی و کتابخوانی

این روزها یکی از جدی ترین توصیه ها در جامعه ما توصیه به کتابخوانی است و برنامه‌هایی هم با همین محتوا تولید شده اند یکی از این برنامه ها که با هدف ترویج کتابخوانی روی آنتن رفته است مسابقه (برنده باش) با اجرای محمدرضا گلزار می باشد.

چهره های مشهور و سلبریتی های کشورمان دراین راستا فعال هستند و در صفحات شخصی اینستاگرام خود به مخاطبانشان کتاب‌هایی را پیشنهاد می دهند.

اگر علاقه مند به کتابخوانی هستید به صفحه شخصی سلبریتی ها سر زده ایم و کتاب‌هایی را که آنها را به مخاطبان خود پیشنهاد می‌دهند را برایتان گردآوری نموده ایم توصیه می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 سلبریتی های ایرانی این کتاب ها را پیشنهاد دادند

یکی از سلبریتی های اهل کتاب (هدیه تهرانی )است که علااقه مند به مطالعه انواع کتاب می باشد او بیشتر اوقات کتاب‌هایی را به همراهانش معرفی می کند

کتاب (جنگل نروژی) پیشنهادی هدیه تهرانی

(جنگل نروژی ) نوشته ها روکی موکامی کتابی است که این روزها هدیه تهرانی مشغول خواندن آن است و در رابطه به آن نوشته است هاروکی موراکی محبوب من…..

از دیگر  سلبریتی هایی که خودش دست به قلم شده است (سپیده خداوردی) است .مجموعه شعری را به چاپ رساند که در ۲۹ دی ماه جشن امضای کتاب خود را برگزار کرد.

سپیده خداوردی برای مخاطبانش کتاب شعر خود را پیشنهاد داده است مجموعه اشعار سپیده خداوردی با عنوان (قاصدک سپید) می باشد.

مجری برنامه خندوانه (رامبدجوان )یکی دیگر از سلبریتی هایی است که و با هدیه دادن کتاب به مهمانان خندوانه در گسترش کتابخوانی نقش بسیار خوبی را ایفا می کند.

رامبد جوان خواندن کتاب (جاودانگی) را به همراهان خود توصیه می کند.

رامبد جوان این بار کتاب جاودانگی را پیشنهاد داد و در شرح آن اینگونه نوشت:

((یهو یاد این کتاب افتادم سالها قبل حدود ۲۴ ساله بودم یا کمی بیشتر که این اثر لذت بخش و عجیب را خوندم هنوز هم بعد از گذشت سالیان زیاد تاثیر و لذتش با من است .توصیه می کنم افرادی که این کتاب را نخوانده اند به سراغش برود آنهایی هم که مثل من خوندن و تویزه نشان است از یادآوری بعضی لحظاتش دوباره و شاید عمیق‌تر لذت ببرند))

یکی دیگر از سلبریتی های اهل کتاب که اغلب کتاب های معرفی شده توسط او از نویسنده های مطرح خارجی می باشد (نیکی کریمی )است

پیشنهاد نیکی کریمی به همراهانش کتاب( سندباد در سفر مرگ )است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *