#


دل نوشته مریم مومن در پایان سریال بانوی عمارت

بانوی عمارت
14 ژانویه 2019 بدون نظر 10503 بازدید

دل نوشته مریم مومن در پایان سریال بانوی عمارت

دل نوشته مریم مومن در پایان سریال بانوی عمارت

 بازیگر نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت مریم مومن با اتمام این سریال تقدیر از اعتماد عزیزالله حمیدنژاد پرداخت.

از  آذر ماه ۹۷ سریال بانوی عمارت به کارگردانی  عزیزالله حمیدنژاد نویسندگی احسان جوانمرد و تهیه‌کنندگی مجید مولایی روی آنتن شبکه سه سیما رفت و آخرین قسمت این سریال در ۱۶ دی ماه ۹۷ از شبکه سه سیما پخش شد.

 سریال بانوی عمارت جزو سریال های تاریخی بود که به خوبی توانست مخاطبان خود را به خود جلب کند تا جایی که بعد از پخش آخرین قسمت از سریال بانوی عمارت همه مخاطبان به علت علاقه ای که به آن دارند درخواست ساخت فصل دوم این سریال را دارند.

 درخشش مریم مومن در سریال بانوی عمارت و قسمت پایانی

 نقشه فخرالزمان در سریال بانوی عمارت توسط مریم مومن بازیگر تازه کار سینما که به خوبی درخشید ایفاء شد و اعتماد عزیزالله حمیدنژاد کارگردان این سریال سبب گردید تا او بهتر بدرخشد.

 مریم مومن با انتشار پستی از  عزیزالله حمیدنژاد تقدیر کرد و چنین نوشت:

 حال که پخش سریال بانوی عمارت به آخر رسید و رضایت نگاه پر مهر مخاطبین عزیز را جلب کرد بهترین فرصت است که نام ببرم اسم مردی را که ناخدای کشتی بانوی عمارت بودو پیروزمندانه در تلاطم و طوفان های پیش رو با درایت تجربه صبر مردانگی و انسانیت ما را به سر منزل مقصود برساند. که بی شک اگر هنر و توانمندی او نبود رسیدن به این مهم امکان‌پذیر نبود از تمام تار و پود وجودش خرج کرد تا آنچه در شهر مردم ایران است به دست آید.

 جناب عزیزالله حمیدنژاد عزیز بر خود می بالم که در اولین تجربه کاری خود شاگرد شما بودم و هر لحظه از وجودتان آموختم .بعد از خدا از شما سپاسگزارم و هر آنچه دارم از اعتماد و لطف شماست. سایه هنرمندی شما بر سر سینمای ایران مستدام باشد.

 فصل دوم سریال بانوی عمارت ساخته می شود؟

 صفحه رسمی این سریال بعد از پخش قسمت پایانی سریال بانوی عمارت با انتشار استوری های متعددی نظرسنجی هایی از مردم در ارتباط ساخت فصل دوم این سریال کرد و مخاطبان با اعلام رضایت خود خواستار این شدند که فصل بعدی این سریال ساخته شود.

 طرح موضوع فصل بعدی این سریال و رضایتی که مخاطبان از این سریال دارند نشانگر توانایی کارگردانان یعنی عزیزالله حمید نژاد و تیم کاری او است در امد می رود که در صورت ساخت فصل بعدی موفقیت فصل اول را ادامه بدهند.

 در نظرسنجی مخاطبان این سریال نظرهای مختلفی را در ارتباط با داستان فصل دوم سریال ارائه داده است .اما آنچه در بین تمام این نظر ها مشترک است ساخت فصل دوم با ادامه داستان فصل اول بزرگ شدن امیر هوشنگ ،عاقبت آهو و یحیی و ادامه عاشقانه های فرقه ای و شاد ارسلان می باشد

 بازیگرانی که در این سریال پرمخاطب و قابل قبول نقش آفرینی کرده بودند به شرح زیر می باشند:

 اندیشه فولادوند / غزل شاکری / پانته آ پناهی ها  /علیرضا شجاع نوری/  حسام منظوری/  رامتین خداپناهی  /سیروس میمنت  /صالح میرزا آقایی   /نیکی نصیریان  / مینا وحید  /حسن سرچاهی  /احمد یاوری / مریم مومن  /فریدون سورانی / مهری آل آقا  /مجید سعیدی / محمد صادق ملک و سعید بحرالعلومی

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *