#


فیلم های تلویزیونی روزهای پایان هفته

26 می 2019 بدون نظر 1107 بازدید

فیلم های تلویزیونی روزهای پایان هفته

شبکه های سیما برای فیلم های آخر هفته تلویزیون فیلم های تلوزیونی امام علی (ع) ، چراغ های ناتمام و ماهورا را درنظرگرفته است . در ادامه به بررسی این فیلم های می پردازیم .

بررسی فیلم های آخر هفته تلویزیون

فیلم تلویزیونی امام علی (ع) پخش از شبکه یک سیما

فیلم سینمایی امام علی (ع) از شبکه یک سیما به کارگردانی داوود میرباقری در روز دوشنبه شش خرداد ماه ساعت نه پخش خواهد شد . داستان این فیلم درباره زندگی امیرالمومنین است و از زمان امامت ایشان تا شهادت ایشان را بیان می کند. بازیگران این فیلم عبارتند از ویشکا آسایش ، داریوش ارجمند ، مهدی فتحی ، بهزاد فراهانی ، انوشیروان ارجمند ، اکبرعبدی و ..

فیلم تلوزیونی حبیب پخش از شبکه یک سیما

فیلم تلوزیونی حبیب از شبکه یک سیما به کارگردانی داریوش یاری در روز دوشنبه ششم خرداد ماه ساعت 16 پخش خواهد شد. داستان این فیلم درمورد فردی به نام حبیب است که برای این که به ثروت بیش تری دست پیدا کند با افراد ناشناسی معامله می کند. بعدها شخصی از او می خواهد که یک کامیون عتیقه را به مقصد برساند در این میان او دستگیر می شود و بعدها متوجه می شود که زیر عتیقه ها دو تن هیروئین جاسازی شده است .

وی در این میان به زندان می افتد و حکمی که برای وی می برند اعدام است وی منتظر است تا حکمش اجرا شود که می فهمد همسرش باردار است او با این خبر انگیزه دوباره ای می گیرد و در زندان متوجه این موضوع می شود که اگر فردی قران را حفظ کند در جرم وی تخفیف قائل خواهند شد و داستان در این جا ادامه پیدا می کند. بازیگران این فیلم عبارتند از :آشا محرابی ، حمید فرخ نژاد ، امید روحانی و ..

فیلم تلویزیونی مثل تو مثل من پخش از شبکه دو سیما

فیلم تلوزیونی مثل تو مثل من از شبکه دو سیما به کارگرانی شیرین باباپور در روز دوشنبه ششم خرداد ماه ساعت هشت پخش خواهد شد . داستان این فیلم در این مورد است که معلم از بچه ها می خواهد تا به خاطر شب های قدر داستان ، خاطره و یا شعری را از نزدیکان خود بنویسند و این موارد باید نکته آموزنده ای داشته باشد. حمید یکی از این بچه هاست و به سراغ پدربزرگش که خادم مسجد است می رود و پدربزرگ برای وی خاطره ای را تعریف می کند و داستان ادامه پیدا می کند. بازیگران این فیلم عبارتند از رضا توکلی ، جلیل فرجاد ،هیلدا خسروی و لاله صبوری اند.

فیلم های آخر هفته تلویزیون

فیلم تلویزیونی چراغ های ناتمام پخش از شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی چراغ های ناتمام از جمله فیلم های آخر هفته تلوزیون است که به کارگردانی مصطفی سلطانی ساخته شده است و در روش دوشنبه ششم خرداد ماه ساعت 16:45 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد . این فیلم در مورد باورهای اعتقادی است و مواردی مرتبط را نیز دنبال می کند. بازیگران این فیلم عبارتند از :شقایق فراهانی ؛ مجید صالحی ، الهام نامی ، داریوش ارجمند ، حسین ملکی و ..

فیلم تلویزیونی مردی شبیه باران پخش از شبکه سه سیما

از جمله فیلم های آخر هفته تلویزیون مردی شبیه باران به کارگردانی سعید سهیلی است . این فیلم در ساعت ده روز دوشنبه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد . داستان این فیلم در مورد یکی از فرمانده های بیرون مرزی سپاه است که توسط دشمن موجی شده و دستگیر می شود. بازیگران این فیلم عبارتند از : ابوالفضل پورعرب ، فاطمه صامتی ، مجید عبدالعظیمی ، محمود ثابت نیا و ..

فیلم تلویزیونی گوی بخار 2  پخش از شبکه پنج

فیلم تلویزیونی گوی بخار 2 از جمله فیلم های آخر هفته تلویزیون است که روز دوشنبه ساعت 13:30 از شبکه پنچ پخش خواهد شد . داستان این فیلم در مورد زمانی است که آلمان ها به خاک روسیه تعرض کرده اند و سرباز و فرماندهان روسیه سعی را بر این داشته اند تا دشمن پیشروی نکند و داستان ادامه پیدا می کند.

فیلم تلوزیونی جاده آنتن از شبکه شما

فیلم تلوزیونی جاده از جمله فیلم های آخر هفته تلویزیون است که به کارگردانی مجید اسماعیلی پارسا ساخته شده است و در روز دوشنبه شش خرداد از شبکه شما در ساعت 13:30 پخش خواهد شد .داستان این فیلم درمورد دو جوان به نام های حبیب و امیر است که با یک ماشین دزدی سفری را شروع می کنند و تا زمانی که این ماشین را بفروشند در جاده چادری که پشت ماشین بوده است روی شیشه جلویی می افتد و درنهایت نیز با یک موتوری تصادف می کند و آن ها ابتدا فرار می کنند و اما بعد ددوباره برمی گردند و او را به یک بهداشت در آن نزدیکی می رسانند و داستان ادامه پیدا می کند. بازیگران این فیلم عبارتند از امیرمحمد عبدی ، یوسف صفری بختیاری و ..

انیمیشن سربازان کوچک پخش شده از شبکه کودک

این انیمیشن به کارگردانی کیانوش دالوند ساخته شده است . این انیمیشن در روز دوشنبه شش خردادماه ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد . داستان این فیلم درمورد فرمانده پایگاه نظامی عقاب است که یک سرهنگ اسرائیلی است وی برای این که به درجه ژنرالی برسد تصمیم می گیرد که به یک شهر کوچک بیت الاسلام فلسطین شورش کند و آن جا را اشغال کند . این سرهنگ فردی ظالم است و و می خواهد با این کار از فرماندهان خود پاداشی را دریافت کند.

او زمانی که می خواهد برای این حمله تدارکاتی را ببیند با خبرنگاری کنجکاو رو به رو می شود و می خواهد از این پایگاه نظامی گزارشی را تهیه کند. زمانی که این خبرنگار متوجه می شود هدف از این حمله چیست این موضوع را با اهالی شهر درمیان می گذارد . در روز حمله رژیم اشغالگر همه بزرگ سالان را از شهر خارج می کند و به زندان خود منتقل می کند در این جا سرهنگ متوجه می شود که دوربین خبرنگار در شهر جامانده است و داستان ادامه پیدا می کند….

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *