#


آغاز اکران فیلم بهشت گمشده از ۸ اسفند

28 فوریه 2019 بدون نظر 2133 بازدید

آغاز اکران فیلم بهشت گمشده از ۸ اسفند

در صفحه رسمی فیلم بهشت گمشده آمده است تیزر رسمی فیلم سینمایی بهشت گمشده در آستانه اکران عمومی که به کارگردانی حمید سلیمیان و تهیه‌کنندگی محمد صادقی آذین است رونمایی شد .اکران این فیلم از ۸ اسفند ماه با شعار (هنوز بهانه ای برای زندگی است) در سینماهای سراسر کشور به سرگروهی پردیس سینمایی باغ کتاب آغاز می شود.

در خلاصه داستان فیلم بهشت گمشده آمده است:

(ایسا برای یافتن راه نجات آیدا سفری را در یک قصه پر ماجرا آغاز می‌کند…)

بهشت گمشده

 بازیگران فیلم بهشت گمشده

فرامرز قریبیان/ افسانه پاکرو/ افشین هاشمی/ محمدهادی قمیشی/ نیره فراهانی/ متین ستوده/ کاوه خداشناس/ محمدحسین خرسندی شهر/ و چهره های خردسال شکیب /ریحانه شهرامی فرش/ محمد مهدی احدی و یاشار سلیمانی بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند.

کارگردان فیلم بهشت گمشده حمید صالحی مانیان درباره آن نوشت:

وقتی این فیلم شروع کردم موهایم سیاه بود اما امروز نصف اش سفید شده….. ۸ سال گذشته است و علی و آنژل در فیلم بزرگ شدند و من همچنان در رویاهای خودم مثل دیوانه ها پرسه میزنم….. این پوستر قشنگ که پر از عشق و حال خوب است آقای روح الامین برای فیلم طراحی نموده….. این روزها ما آدم ها با هم دیگر خیلی نامهربان شده ایم و انگار حال همه بد است…. من فقط سعی کردم هرکی که بهشت گمشده را میبیند حالش کمی بهتر شود… به امید روزی که حال همه ما خوب باشه و به قول مادربزرگم با یک بوغچه مهربونی کنار هم زندگی کنی….

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *