#


آخر هفته با فیلم های تلوزیونی شبکه های سیما

30 می 2019 بدون نظر 1081 بازدید

آخر هفته با فیلم های تلوزیونی شبکه های سیما

در روزهای آخر هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما همراه باشید . در ادامه به بررسی فیلم های سینمایی می پردازیم که روزهای آخر هفته می توانید آن ها را تماشا کنید .

معرفی فیلم های سینمایی شبکه های سیما

فیلم سینمایی ریسمانی نزدیک تر از رگ

از جمله فیلم های سینمایی شبکه های سیما که در روز جمعه دهم خردادماه ساعت 16 پخش خواهد شد فیلم سینمایی ریسمانی نزدیک تر از رگ است . این فیلم در مورد فردی وهابی به نام ابوهابی است که به همراه همسر و فرزندانش در منطقه ای در سرزمین های اشغالی زندگی می کنند.یک روز دختر و پسرش که در حال بازی اند از مزرعه آن ها دورتر می روند و در این میان پسرش علی وارد منطقه نظامی صهیونیست ها می شود تا از قفسه کبوترها چند تا از آن ها را بردارد و اتفاقی از عملیات مخفیانه آن ها سر در می آورد ، صهیونیست ها نیز او را می بینند و او را تعقیب می کنند . علی نیز از آن محل دور می شود و نزد پدرش مخفی می شود . صهیونیست ها وقتی از پیدا کردن وی ناامید می شوند به کلی مزرعه را به آتش می کشند .

فیلم های سینمایی شبکه های سیما

فیلم سینمایی پسرک روزنامه فروش

از جمله فیلم های سینمایی شبکه های سیما که در روز جمعه ساعت هشت صبح از شبکه دو سیما پخش خواهد شد فیلم سینمایی پسرک روزنامه فروش است . داستان این فلیم در مورد نوجوانی به نام حمید است که برای این که به مادرش کمک کند در تابستان در دکه ای روزنامه فروشی کار می کند. دکه دار به وی این پیشنهاد را می دهد تا برای این که روزنامه ها را زودتر سر چهار راه برساند از دوچرخه استفاده کند و برای خودش دوچرخه ای بخرد کار تا جایی می رسد که دکه دار می خواهد نوجوانی را استخدام کند که دوچرخه داشته باشد. او تصمیم می گیرد برای خود دوچرخه ای را بخرد و اما وقتی قلکش را می شکند می بیند که مبلغ آن برای خرید دوچرخه کافی نیست و داستان ادامه پیدا می کند. بازیگران این سریال عبارتنداز الیزابت امینی ،علی اوسیوند ، هانی کشاورز و .. .

فیلم سینمایی بچه های محله الرشید

از جمله فیلم های سینمایی شبکه های سیما در روز جمعه دهم خرداد ماه ساعت هشت از شبکه دو سیما پخش خواهد شد فیلم سینمایی بچه های محله الرشید است .  داستان این فیلم در مورد کودکی به نام حسام است که کر و لال است و بعد از این که پدر و مادرش توسط صهونیست ها از دنیا می روند با عمو و ماددربزرگش زندگی می کند. او به همراه دوستش محمد به اسرائیلی ها حمله می کند و به آن ها خسارت هایی را وارد می کند . در این میان محمد هم شهید می شود و داستان ادامه پیدا می کند .

فیلم سینمایی شکارچی شنبه

از جمله فیلم های سینمایی شبکه های سیما در روز جمعه دهم خردادماه  ساعت 16:45 فیلم سینمایی شکارچی شنبه است که پخش خواهد شد . داستان این فیلم به این صورت است که در یک بندرگاه در اسرائیل زنی یهودی بعد از این که همسرش می میرد با یک مرد مسیحی ازدواج می کند . وی کودکی هفت یا هشت ساله دارد که بنا بر اصرارهای زیاد پدربزرگش او را به وی می سپارد . پدربزرگ در راستای جریان های فکری صهیونیسم است و در برابر اظهار نگرانی های مادر بیان می کند که یک ماه بیش تر نمی ماند و درنهایت نیز کودک هر جا که اراده کند خواهد رفت و داستان ادامه پیدا می کند … بازیگران این سریال عبارتند از علی نصیریان ، مهدی فقیه ، دارین خمسه و …

فیلم سینمایی بازمانده

از جمله فیلم های سینمایی شبکه های سیما فیلم سینمایی بازمانده است که به کارگردانی سیف الله داد در روز پنج شنبه ساعت 20:30 پخش شده است . داستان این فیلم در مورد اشغال شهر حیفا است که در این شهر پزشکی به نام سعید به همراه خانواده اش قصد سفر دارند . در فرودگاه سعید یکی از دوستانش به نام شمعون که هم بازی کودکی اش بوده است را می بیند که این دوست وی الان از تروریست های اسرائیل است  وی چمدانی را دارد که حاوی بمب است . قبل از انفجار شمعون فرار می کند و درنهایت نیز سعید این موضوع را به پلیس می گوید . شمعون از حیفا می خواهد تا قبل از این که همه مردم شهر حیفا قتل عام نشده اند این شهر را ترک کند و داستان ادامه پیدا می کند.

فیلم سینمایی متفاوت مثل من

از جمله فیلم های سینمایی شبکه های سیما فیلم سینمایی متفاوت مثل من است که در ساعت 20:30 روز جمعه پخش خواهد شد .این فیلم درباره دلال آثار هنری است که زندگی بسیار سردی دارد و اما با همسر و فرزندان خود رابطه خوبی را ندارد. همسر او را مجبور می کند تا برای مدت زمانی در یک موسسه خیریه کار کند و به بی خانمان ها غذا بدهد و در این کار به همسرش کمک کند. در آن جا نیز با مرد سیاه پوستی آشنا می شود که بسیار پرخاشگر است و دوستی ندارد او به مرد سیاه پوست نزدیک می شود وبه دنیال آن رفتارش با سایر اعضای خانواده نیز به کلی تغییر می کند. بعد از مدتی زن آن مرد می میرد و اما رابطه مرد با فرد سیاه پوست هم چنان تداوم دارد و داستان ادامه پیدا می کند .

فیلم سینمایی سربازان کوچک

فیلم سینمایی سربازان کوچک از جمله فیلم های سینمایی شبکه های سیما در آخر هفته است که از شبکه پنج پخش خواهد شد . داستان این فلیم در مورد حمله اسرائیلی ها به یک روستا است که مردان و زنان را اسیر می کنند و بعد بچه های آن ها را زیر پوشش خود می گیرند و به همه دنیا می گویند که از بچه های بی سرپرست حمایت می کنند این را یک خبرنگار به روستائیان می گوید و درنهایت او را هم به اسارت می برند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *