#


تصویربرداری نفوذ در لانه جاسوسی آمریکا انجام می شود

16 دسامبر 2018 بدون نظر 1443 بازدید

تصویربرداری نفوذ در لانه جاسوسی آمریکا انجام می شود

تصویربرداری نفوذ در لانه جاسوسی آمریکا انجام می شود

سریال نفوذ که تصویربرداری آن از چند ماه پیش آغاز شده بود درحال حاضر بیشتر مسیر را پیموده و ضبط قسمت هایی که در ارتباط با داخل سفارت آمریکا هستند در لانه جاسوسی انجام می شود. در ضبط این بخش ها علاوه بر بازیگرانی8 بازیگر خارجی نیز حضور داشته و در سریال نفوذ همکاری دارند.

براساس گزارش های رسیده بیشتر از80 درصد تصویربرداری سریال نفوذ به اتمام رسیده و این سریال نیمی از مراحل تدوین را پشت سر گذاشته و طی روزهای پیش رو وارد مراحل صداگذاری خواهد شد. بخش هایی از این سریال که در ارتباط با سفارت آمریکا است در درون سفارت این کشور که در خیابان طالقانی قرار دارد انجام می شود. در تصویربرداری این بخش ها علاوه بر بازیگران ایرانی چند بازیگر خارجی نیز مشارکت دارند.

تصویربرداری سریال نفوذ در کردستان و شهرستان گنبد و دانشگاه تهران انجام شده است. بخش هایی از این سریال که به سایت کبکان و دیوار سفارت ارتباط دارد در شهرک سینمایی غزالی انجام خواهد شد. از آنجایی که خیابان طالقانی ترافیک بالایی داشته و بسیار شلوغ است و فیلمبرداری این بخش با سنگینی بسیاری همراه است و علاوه برآن در بنای خارجی تغییرات بسیاری در طی این سال ها انجام شده دیوار سفارت آمریکا و سازه هایی که در ارتباط با آن هستند در شهرک سینمایی غزالی مورد بازسازی قرار گرفته اند.

سریال نفوذ باتوجه به مدارک تاریخی موجود نویسندگی شده است و سه فاز30 قسمتی برای ساخت آن درنظر گرفته شده است. در30 قسمت نخست نفوذ اتفاقاتی که پیش از انقلاب به وقوع پیوسته تا تسخیر لانه جاسوسی نمایش داده می شود. در فصل دوم این سرایل به حوادثی که در زمان گروگانگیری تا کودتای نوژه اتفاق افتاده تا زمان آغاز جنگ تحمیلی پرداخته شده است. در فصل سوم نیز هشت سال دفاع مقدس فیلمبرداری شده است. تصویربرداری نفوذ از تاریخ25 بهمن سال96 آغاز شده است و این احتمال وجود دارد که تا بهمن ماه97 برای پخش آماده شود. اگر شرایط براساس برنامه ریزی انجام شده پیش برود سریال نفوذ در دهه فجر سال جاری از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *