#


زن شگفت انگیز رکوردی جدید در تاریخ سینما ثبت کرد

زن شگفت انگیز
26 ژوئن 2017 بدون نظر 4807 بازدید

زن شگفت انگیز رکوردی جدید در تاریخ سینما ثبت کرد

زن شگفت انگیز رکوردی جدید در تاریخ سینما ثبت کرد

به گزارش از من بپرس، فیلم زن شگفت انگیز توانسته به عنوان پرفروش ترین فیلم زنده ساخته شده توسط یک زن، رکوردی تازه در تاریخ سینما ثبت کند.

زن شگفت انگیز را پتی جنکینز کارگردانی کرده است که در 4 هفته نمایش عمومی توانسته بیش از 300 میلیون دلار در گیشه به دست بیاورد تا صدرنشین مطلق سینماهای آمریکا لقب بگیرد.

زن شگفت انگیز با بازی گال گادوت از فیلم های ابر قهرمانی است که بعد از دو بار جا به جایی در جدول فروش سینماهای آمریکا دوباره به صدر این جدول باز گشته است.

در هفته های اخیر یک بار سری جدید انیمیشن ماشین ها از زن شگفت انگیز سبقت گرفت و بار دوم نیز سری جدید فیلم تبدیل شوندگان با عنوان آخرین شوالیه چند روزی به فروش بیشتری دست یافت.

تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه پنجمین قسمت از این مجموعه است که با بودجه هنگفت 217 میلیون دلاری خود برای سوددهی راهی طولانی در پیش دارد.

البته فروش این فیلم در کشورهای دیگر تا حدودی به سازندگان آن امیدواری داده است. این فیلم در فروش جهانی خود که حاصل نمایش در 40 کشور است، تا کنون اندکی بیش از 196 میلیون دلار فروخته است. مطابق پیش بینی ها این سینماروهای چینی بودند که بیشتر این فروش را رقم زده اند. تا جایی که 123 میلیون دلار فروش جهانی تبدیل شوندگان متعلق به سینماهای چین بوده است.

اگر این رقم را با فروش داخلی فیلم در آمریکا مقایسه کنیم که نزدیک به 70 میلیون دلار بوده است، متوجه تفاوت های آنها خواهیم شد.

شاید بیراه نباشد که مدیر بازاریاب کمپانی پارامونت که پخش کننده فیلم است، گفته آنها فیلم های شان را برای مردم تمام جهان می سازند.

پنجمین قسمت از تبدیل شوندگان مانند قسمت قبلی از بازی مارک والبرگ بهره می گیرد. آنتونی هاپکینز و لارا هادوک نیز در این قسمت حضور دارند تا فیلم از لحاظ بازیگر نیز کفه سنگینی داشته باشد.

سری جدید انیمیشن ماشین ها بر خلاف تبدیل شوندگان در بازار جهانی نتوانسته موفقیتی به دست بیاورد و عمده درآمد آن مربوط به سینماهای آمریکاست.

ماشین ها در بازار بین المللی تنها 141 میلیون دلار فروش داشته که به عنوان انیمیشنی از پیکسار، رقمی معمولی است.

چهارمین فیلم جدول فروش سینماهای آمریکا، یک تریلر دریایی به نام 47 متر پایین تر است. این فیلم که از آثار مستقل و کم هزینه تر آمریکا محسوب می شود، تا کنون بیش از 24 میلیون دلار فروش داشته است.

جالب اینکه فروش آخر هفته این تریلر که درباره حمله کوسه ها به انسان هاست، رقمی بیش از 7 میلیون دلار بوده که آن را بالاتر از فیلم های پرهزینه ای مانند مومیایی قرار داده که آخر هفته را فروشی 5 میلیون دلاری به پایان رساند.

بعد از 47 متر پایین تر، فیلم های همه نگاه ها به من، مومیایی، دزدان دریایی کارائیب، شب سخت، کاپیتان زیرشلواری و نگهبانان کهکشان در رده های پنج تا دهم جدول فروش قرار دارند.

خبر دیگر اینکه در هفته گذشته چند فیلم مستقل نیز در آمریکا اکران شدند. معروف ترین این فیلم ها فریب خورده به کارگردانی سوفیا کاپولاست که توانست نخل طلای بهترین کارگردانی را نصیب او کند.

فریب خورده که بازسازی فیلمی به همین نام از دان سیگل و با بازی کلینت ایستوود است، داستانی درباره عقده های جنسی، خشکه مقدسی و زنانگی با پس زمینه جنگ های داخلی آمریکاست.

در این درام سیاه، نیکول کیدمن، کریستین دانست و کالین فارل بازی کرده اند. باید منتظر ماند و دید که تماشاگران نسل جدید آمریکا به این فیلم چه واکنشی نشان خواهند داد. مخصوصاً با توجه به اینکه نسخه دهه هفتادی این فیلم که دان سیگل ساخته، اثری به شدت محکم و درخشان است.

گفتنی در هفته آینده اکران آمریکا، چند فیلم دیگر نمایش داده می شوند که قسمت سوم انیمیشن پرفروش من نفرت انگیز یکی از آنهاست. با توجه به فروش بالای دو قسمت قبلی، انتظار می رود این قسمت نیز بتواند تماشاگران و سازندگان آن را راضی نگه دارد و امیدها برای ساخت دنباله های آن که به سکه رایج هالیوود تبدیل شده، به فنا نرود.

دیگر فیلمی که در هفته آینده اکران می شود، اکشنی با عنوان راننده بیبی و با بازی کوین اسپیسی و جیمی فاکس است. تحلیل ها حاکی از این است که این اکشن از قابلیت های فروش بالا برخوردار است. نکته دیگر درباره این فیلم حضور کوین اسپیسی است که معمولاً در فیلم های اکشن اندکی ظاهر می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *