#


بار دیگر انبار داروی دختر وزیر سابق پلمب شد

18 اکتبر 2018 بدون نظر 1103 بازدید

بار دیگر انبار داروی دختر وزیر سابق پلمب شد

پلمب مجدد انبار داروی دختر وزیر سابق

سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفت ‌و گویی که با یکی از خبرنگاران دستگاه قضایی داشت از پلمب مجدد انبار داروی دختر وزیر اسبق اطلاع داد و بیان داشت: قرار بود هفته گذشته با فرمان سازمان تعزیرات و همکاری کارشناسان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، داروهایی را که از انبار دختر وزیر اسبق پیدا شده بود را تفکیک نموده و به جای دیگری برای از بین بردن فرستاده شود.

یاسر رایگانی افزود: روز پنج ‌شنبه با حضور بازرسین سازمان تعزیرات با کمال تأسف دیده شد این تفکیک دارو بدون همکاری نمایندگان و کارشناسان غذا و دارو و تنها توسط کارگران شرکت یاد شده در حال انجام گرفتن است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اضافه نمود: با حضور سازمان تعزیرات و دادستانی استان البرز به علت به وجود آمدن این تخلف، انبار دوباره پلمب گردید و گزارشی مبنی بر تخلف معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به دادستانی کل کشور فرستاده شد.

بر اساس گزارشات به دست رسیده، دختر وزیر اسبق، دو پرونده دیگر در تعزیرات حکومتی داشته است که یکی از این پرونده ‌ها به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان و پرونده دیگر به ارزش پنج میلیارد تومان بود که در پرونده یک میلیارد و دویست میلیون تومانی حکم صادر شد و به اجرا درآمد و کلیه داروهای انبار هم امحا شدند.

پرونده پنج میلیاردی این شخص که در رابطه با قاچاق دارو بود به دادسرای استان البرز برگردانده شده بود که در تفکیک داروها و فرستادن آن ها برای امحا تخلفی انجام پذیرفت و باعث پلمب شدن دوباره انبار شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *