#


ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی و اختلاف سنی آنان

گلوریا هاردی
28 دسامبر 2018 بدون نظر 6391 بازدید

ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی و اختلاف سنی آنان

ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی و اختلاف سنی آنان

در فیلم اتاق تاریک ساعد  سهیلی ایفاگر نقشی شد که در دنیای واقعی و زندگی مشترکش با گلوریا هاردی نیز با آن مواجه است.

 اختلاف سنی ساعد سهیلی با همسرش

 ساعد سهیلی یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون کشورمان با گلوریا هاردی بازیگر ایرانی و فرانسوی سریال کیمیا در شهریور ماه ۹۳ ازدواج کرد .این دو زوج هنرمند چند سالی است که با هم زندگی مشترک بی حاشیه ای را شروع کرده اند. ساعد سهیلی در فیلم اتاق تاریک ایفاگر نقشی متفاوت می باشد که در زندگی مشترکش با گلوریا هاردی هم تجربه آن را داشته است.

 اشاره ساعد سهیلی به اختلاف سنی با همسرش گلوریا هاردی

 ساعد سهیلی بعد از اکران فیلم اتاق تاریک و صحبت های زیادی که در مورد داستان این فیلم وجود داشت گفتگویی کرد و در میان صحبتهایش به اختلاف سنی خود با همسرش نیز اشاره نمود.

 بخشی از گفتگوی ساعد سهیلی در صفحه اینستاگرامش به شرح زیرمی باشد:

اصولا من فیلمی را کار می کنم که دغدغه‌ای در آن ببینم . اتاق تاریک یکی از آن کارها بود .به نظر من بدترین کار اینه که حرف نزنین بی آبرویی میشه و این چیزا…. من خیلی خوشحال هستم که وزارت ارشاد اجازه اکران این فیلم را داد.

 من با همسرم اختلاف سنی دارم و در این فیلم نیز نقش همسرم با من اختلاف سنی داشت .من خیلی از افرادی که این اتفاق براشون افتاده درک می کنم و میدونم که خاطرات تلخ گذشته براشون تکرار میشه اما این فیلم نگاه دغدغه‌مند دارد.

 هاردی در شهریور ماه سال ۹۳ با ساعد سهیلی ازدواج کرد. ایشان ملیتی ایرانی فرانسوی دارد و توانست با بازی نقش آزاده سریال کیمیا میان مردم شناخته شود. این زوج جوان حدود ۶ سال اختلاف سنی با هم دارند و خانم بازیگر شش سال از همسرش بزرگتر می باشد.

نگاهی به فیلم اتاق تاریک

 اتاق تاریخ که به کارگردانی روح الله حجازی می باشد در ارتباط با دغدغه های زندگی مشترک و مشکلات کودکان است. ساعد سهیلی و ساره بیات دارای نقش یک زوج در فیلم اتاق تاریک هستند که باهم اختلاف سنی چند ساله‌ی دارند و بعد از مشکلاتی که برای فرزندشان رخ می دهد با مسائل و مشکلات جدیدی در زندگی مشترکشان روبه‌رو می‌شوند.

 بازیگرانی چون ساعد سهیلی ،ساره بیات ،امیررضا رنجبران، مروارید کاشیان ،علیرضا میرسالاری رضا احمدی و محمد امامی در فیلم اتاق تاریک به ایفای نقش پرداخته اند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *