#


سارا بهرامی با فیلم جمشیدیه در جشنواره فجر ۹۷

سارا بهرامی
15 ژانویه 2019 بدون نظر 2445 بازدید

سارا بهرامی با فیلم جمشیدیه در جشنواره فجر ۹۷

سارا بهرامی با فیلم جمشیدیه در جشنواره فجر ۹۷

سال گذشته سیمرغ بلورین بهترین بازیگر را سارا بهرامی از آن خود کرد امسال نیز با فیلم  جمشیدیه در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

 فیلم جمشیدیه با سارا بهرامی در جشنواره فجر

یلدا جبلی کارگردان جوانی است که امسال با فیلم جمشیدیه در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد و در سی و سومین جشنواره فیلم فجر با فیلم عاشقانه داره صبح میشه نامزد دریافت بهترین فیلم بخش هنر و تجربه شده بود.

 فیلم جمشیدیه یکی از 22 فیلم پذیرفته شده در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فیلم در جشنواره امسال است که کارگردانی آن دوخته یلدا شد و به تهیه‌کنندگی محمدصادق آذین و فردین خلعتبری است.

 داستان و بازیگران فیلم جمشیدیه

 حضور دو کارگردان سرشناس در فیلم جمشیدیه به عنوان بازیگر از نکات قابل توجه آن است فیلمی جمشیدیه دومین ساخته بلند یلدا جبلی در مقام کارگردانی است.

 درفیلم جمشیدیه دو کارگردان مشهور کشورمان کیومرث پور احمد و بهرام عظیمی به عنوان بازیگر حضور دارد و این از نکات جالب و قابل توجه در این فیلم است.

 علاوه بر حضور دو کارگردان مشهور سارا بهرامی بازیگری که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول  زن را برای نقش‌آفرینی در فیلم دارکوب از آن خود بکند با فیلم جمشیدیه به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر می‌رود.

فیلم جمشیدیه نسبت به فیلم داره صبح میشه به کارگردانی یلدا جبلی دارای ژانری متفاوت است که به یکی از معضلات چالش برانگیز جامعه نگاهی متفاوت دارد.

 بازیگران فیلم جمشیدیه عبارتند از:

 حمیرا نونهالی/ لیلا فرهادپور/ کاوه کاتب/ حسین دالمن/ غلامرضا کیایی نژاد/ بهرنگ تنکابنی/ محمد ولی زادگان/ جبرائیلی/ شادی کرم رودی/ حامد کمیلی/ سعید چنگیزیان/ سارا بهرامی/ کیومرث پوراحمد و بهرام عظیمی

 عوامل ساخت فیلم جمشیدیه عبارتند از:

 کارگردان و تدوینگر:  یلدا جبلی/ صدابردار: مهدی صالح کرمانی/ فیلمبردار: معین مطلبی/ روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی/ عکاس : حبیب مجیدی/ گریم :از این فرآین / مدیر تولید کآرش جبلی/ تهیه کنندگان : محمدصادق آذین و فردین خلعتبری

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *