#


تنهایی بازیگر پیشکسوت در یکی از بیمارستان های تهران

29 نوامبر 2018 بدون نظر 2455 بازدید

تنهایی بازیگر پیشکسوت در یکی از بیمارستان های تهران

تنهایی بازیگر پیشکسوت در یکی از بیمارستان های تهران

داریوش اسدزاده پیشکسوت عرصه بازیگری در اتاق 307 یکی از بیمارستان های شمال تهران بستری شده اند و این روزها از تنهایی خود گله مند هستند. این بازیگر توانمند سال ها در عرصه بازیگری و فرهنگ و هنر تلاش کرده و چهره ای ماندگار شناخته می شوند. در حال حاضر هیچ یک از مسئولین سینمایی و خانه سینما یادی از این هنرمند عالیقدر نمی کنند که این موضوع بسیار موجب شده داریوش اسدزاده و دیگر هنرمندان شکوه و شکایت سردهند.

داریوش اسدزاده یکی از معدود هنرمندانی است که در زمینه های سینما، تئاتر، تلویزیون و نشر و دیگر عرصه های هنری فعالیت کرده و هم اکنون در بستر بیماری است اما برخلاف تلاش های فراوانی که داشته هیچ یک از مسئولان و مدیران این عرصه های هنری حالی از او نپرسیده و به ملاقات او نرفته اند. این هنرمند پیشکسوت بیشتر شب ها و روزهای خود را در تنهای سپری می کند و تنها تعداد محدودی ملاقات کننده داشته که گویا از اقوام و نزدیکان او هستند. به جز این ملاقات کنندگان دیگر هیچ شخصی یادی از او نکرده و به ملاقات وی نیامده اند.

مسئولان خانه سینما از پیشکسوتان تنها به عنوان نمادی برای مزین کردن مجلس خود استفاده می کنند و در مواقع لزوم هیچ سراغی از آن ها نمی گیرند. جالب اینجاست که هنرمندان و همکاران او نیز سال ها تلاش و فعالیت اسدزاده را فراموش کرده اند و هیچ کدام به ملاقات او نرفته اند. اسدزاده در سن بیست سالگی وارد عرصه بازیگری شده و سالیان بسیاری را در عرصه بازیگری، نویسندگی و حتی کارگردانی فعالیت داشته است. اسدزاده در سال1391 نشان درجه یک فرهنگ و هنر را از محمود احمدی نژاد دریافت کرد و در طول سال هایی که در کشور آمریکا اقامت داشت وقت خود را صرف تحقیقات کرد و توانست با طی کردن چند دوره مدرکی را دریافت کند که در دانشگاه تهران معادل مدرک دکتری است. درواقع می توان گفت داریوش اسدزاده دکتری رشته ادبیات هنر را دارد و توانسته آثار ماندگاری را به یادگار باقی بگذارد.

«حکایت دریا»، «رفقای خوب»، «یتیم خانه ایران»، «ساکن خانه چوبی»، «قلاده های طلا»، «بوی کافور عطر یاس»، «همسر» به همراه آثاری همچون «گاو صندوق»، «رانت خوار کوچک»، «خانه سبز»، «سمندون»، «رستوران خانوادگی» و کارهای هنری دیگر در کارنامه فعالیت های داریوش اسدزاده ثبت شده است. اسدزاده پس از انقلاب اسلامی در فیلم های سینمایی متعددی بازی کرده است که حکایت دریا و یتیم خانه ایران و قلاده های طلا از مهمترین آن ها به شمار می روند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *