خبر

جوایز آسیا پاسفیک از نوید محمدزاده تقدیر ویژه کرد

جوایز آسیا پاسفیک از نوید محمدزاده تقدیر ویژه کرد

نوید محمدزاده در دو سال اخیر به خاطر بازی در فیلم های سینمایی توجه اکثر داوران جشنواره های داخلی و خارجی را به سمت خود جلب کرده است. در سال جاری توانسته است که در جشنواره های فیلم ونیز و براتسیلاو جایزه بهترین بازیگر مرد را به خاطر بازی در فیلم “بدون تاریخ بدون امضا” دریافت کرده است که بعد از این جشنواره ها در مراسم پایانی جوایز آسیا پاسافیک نیز داوران این جشن سینمایی از وی تقدیر کردند و برای بار دوم جایزه سینمایی اش را تقدیم مردم زلزله زده استان کرمانشاه کرده است.

نوید محمدزاده در ویدئویی که منتشر کرده بود گفته است که تمام کمک های نقدی ای که برای هموطنان زلزله زده غرب کشور جمع کرده است را به حساب علی دایی منتقل می کند تا این آقای گل جهان بتواند بر روی این کمک های نقدی مدیریت داشته باشد.

نوید محمدزاده

پس از اینکه این ویدئو از سوی نوید محمدزاده منتشر شد بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی از این بازیگر تقدیر کردند. مراسم پایانی جوایز آسیا پاسفیک که در شهر بریسبان استرالیا برقرار شد نوید محمد زاده توانست جایزه بهترین بازیگر مرد را به خخاطر بازی در فیلم “بدون تاریخ بدون امضا” که ساخته ی وحید جلیلوند است را به اذن خود در بیاورد و در پایان هیات داوران به صورت ویژه ای از این بازیگر تقدیر کردند.

نوید محمد زاده بعد از اینکه این جایزه را دریافت کرد گفت: مردم ایران افرادی هستند که در ناآرامی ها عقایدشان را کنار می گذارند و با هم در هر جناحی که باشد هم دست می شوند، مانند اتفاقی که اخیرا در غرب کشور رخ داده است. من به نمایندگی از سوی مردمان کشورم این جایزه را تقدیم زلزله زدگان استان کرمانشاه می کنم. این جایزه برای کسانی است که چه مرده اند و چه زنده و حتی برای نوزادانی است که بعد از زلزله به دنیا آمده اند.

از من بپرس 2

Recent Posts

بررسی زندگی و آثار مارتین مول: هنرمندی چندوجهی

مارتین مول یکی از هنرمندان چندوجهی و تاثیرگذار در عرصه کمدی و هنرهای نمایشی است.…

4 روز ago

سانسور شدن دیالوگ ها در سریال گاندو

سریال گاندو که به تازگی از شبکه سه سیما پخش شده است توانسته است طرفداران…

5 سال ago

نقد و بررسی پول های مشکوک در سینما

در برنامه هفت با اجرای محمد حسین لطیفی موضوع ورود پول های مشکوک در سینما…

5 سال ago

سریال های اپیزودی و پلیسی فراموش شده اند؟

فقدان سریال های اپیزودی امروزه در سینمای ایران بسیار حس می شود و به دنبال…

5 سال ago

بررسی فیلم سینمایی نبات

فیلم سینمایی نبات از جمله ساخته های بلند پگاه ارضی است که در سال های…

5 سال ago

مصاحبه ای با نیما رئیسی درباره حال این روزهای تلویزیون

نیما رئیسی بازیگر توانمند کشورمان است که صدای بسیار خوب او گواه گویندگی وی است…

5 سال ago